اطلاعات سفر آشنایی با برخی از معروف ترین هتل های ارزان مشهد - اطلاعات سفر

هزینه اقامتگاه یا هتل یکی از هزینه های عمده سفر هست. از این رو، مسافران معمولا بدنبال راههایی برای کاهش هزینه های اقامت خود می گردند. با توجه به اینکه مشهد یکی از شهرهای زیارتی ایران بوده و اغلب مردم برای زیارت به آنجا سفر می کنند، کاهش هزینه ها اهمیت بیشتر پیدا می کند. با ما در مقاله معروف ترین هتل های ارزان مشهد همراه باشید تا شما را با شماری از ارزان ترین هتل های مشهد آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با بهترین هتل های ارزان مشهد برایتان مفید خواهد بود.

یکی از معروف ترین هتل های ارزان مشهد که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد، هتل آپارتمان اسپینو است. این هتل آپارتمان ۳ ستاره در نزدیکی میدان ۱۷ شهریور قرار داشته و تقریبا ۱۰ دقیقه با حرم فاصله دارد. مجتمع اقامتی اسپینو در ۸ طبقه ساخته شده و دارای ۳۷ اتاق هست. از جمله امکانات رفاهی این مجموعه می توان به سونا، جکوزی، لاندری، رستوران، کافی شاپ و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان اسپینو

از بهترین هتل های ارزان مشهد می توان به هتل آپارتمان ملل اشاره کرد. این هتل در نزدیکی حرم قرار داشته و تنها ۶ دقیقه با آن فاصله دارد. طراحی و معماری این آپارتمان بگونه ای انجام شده که آن را تبدیل به یکی از هتلهای برگزیده میراث فرهنگی کرده است. واحدهای این آپارتمان متنوع بوده و پاسخگوی تمامی سلیقه های مسافران هستند. شما در اینجا می توانید بنا به نیاز خود یکی از واحدهای آپارتمان یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و اتاق ۲ نفره را رزرو نمایید.

هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان فاخر را می توان یکی از مجهزترین هتل آپارتمان های مشهد دانست که امکانات رفاهی کاملی را برای مهمانانش فراهم کرده است. نزدیکی به حرم و دسترسی خوب به دیدنی های مشهد از دیگر ویژگی های این هتل آپارتمان است. ایستگاه متروی بسیج یکی از نزدیکترین ایستگاه های اطراف این مورد از ارزان ترین هتل های مشهد بوده که به سایر نقاط شهر دسترسی دارد.

هتل آپارتمان فاخر

هتل آپارتمان شباهنگ یکی از معروف ترین هتل های ارزان مشهد بوده که در بلوار امام رضا و در نزدیکی حرم قرار دارد. آپارتمان های این هتل کاملا مجهز بوده و در آنها امکانات رفاهی کاملی برای مسافران آماده شده اند.

هتل آپارتمان شباهنگ

اگر بدنبال یک هتل آپارتمان لوکس هستید که در نزدیکی حرم واقع شده باشد، هتل آپارتمان شارین انتخاب خوبی است. این هتل ۲ ستاره بسیار مجهز بوده و امکانات رفاهی مناسبی را برای مسافران خود فراهم کرده است. فاصله این مورد از ارزان ترین هتل های مشهد از حرم نیز فقط ۶ دقیقه بوده و معماری و نمای ساختمان به خوبی طراحی شده است. اتاقهای هتل بسیار تمیز و راحت بوده و علاوه بر صبحانه این امکان برای شما وجود دارد که ناهار و شام خود را نیز در هتل نوش جان کنید.

هتل آپارتمان شارین

هتل آپارتمان معجزه دارای ۱۶ واحد اتاق بوده و با توجه به امکاناتی که برای مسافران خود در نظر گرفته است، هزینه آن نیز بسیار مقرون بصرفه است. از جمله امکانات این هتل آپارتمان می توان به پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، لابی مبلمان شده، صندوق امانات اختصاصی و نمازخانه اشاره کرد. تاکسی سرویس و خدمات ویژه معلولین نیز از دیگر امکانات رفاهی این مورد از بهترین هتل های ارزان مشهد بشمار می آیند.

هتل آپارتمان معجزه

یکی دیگر از بهترین هتل های ارزان مشهد، هتل آپارتمان انصار است. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده و تنها دو دقیقه با آن فاصله دارد. اتاقهای این هتل بسیار تمیز و شیک بوده و ظرفیتهای متفاوت دو تخته تا پنج تخته را شامل می شوند. از جمله امکانات این هتل میتوان به رستوران، اینترنت، لاندری، پارکینگ و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان انصار

هتل آپارتمان ابریشم نیز از جمله هتل های نزدیک به حرم بوده که حدود ۱۰ دقیقه با آن فاصله دارد. اتاقهای این هتل بسیار تمیز و مرتب بوده و امکانات رفاهی کاملی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده اند. از امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، لاندری، پارکینگ اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مشتریان خود سرو می کند. از این رو، شما می توانید وعده های صبحانه، ناهار و شام را در اینجا میل کرده و غذاهای متنوعی را در یکی از ارزان ترین هتل های مشهد سفارش دهید.

هتل آپارتمان ابریشم

نزدیکی به بازار و پرسنل باتجربه و خوب هتل آپارتمان پاویون در کنار قیمت مناسب سوئیت هایش باعث پرطرفدار شدنش شده است. از جمله امکانات پاویون می توان به لاندری، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، آسانسور، سالن همایش اشاره کرد. در رستوران هتل شما می توانید انواع غذاها چون چلو ماهی، چلو مرغ، چلو جوجه، چلو کوبیده، همبرگر، پیراشکی و کوفته تبریزی را مشاهده نمایید.

هتل آپارتمان پاویون

هتل آپارتمان مشیری یک هتل آپارتمان ۲ ستاره بوده که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد. از جمله امکانات این مورد از معروف ترین هتل های ارزان مشهد می توان به رستوران، اینترنت وایرلس رایگان در اتاقها، لاندری اشاره کرد. نوساز بودن و تمیزی اتاقها نیز از جمله ویژگی های دیگر این هتل هستند.

هتل آپارتمان مشیری

در هتل آپارتمان قصر الشمس شما می توانید آپارتمان هایی یک خوابه و سوئیت هایی یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته را اجاره کنید. از جمله امکانات هتل آپارتمان قصر الشمس می توان به رستوران، لابی، لاندری، آسانسور اشاره کرد. با توجه به اینکه برای سوئیت های این هتل آپارتمان آشپزخانه نیز تعبیه شده، شما می توانید غذاهایتان را خودتان درست کرده و اینگونه هزینه سفر خود را کاهش دهید.

هتل آپارتمان قصر الشمس

اگر بدنبال یک آپارتمان ارزان و مقرون بصرفه برای اقامت خود هستید، هتل آپارتمان پرهام انتخاب خوبی برای شماست. در هریک از اتاقهای این هتل آشپزخانه ای وجود دارد که امکان پخت و پز را برای مسافران فراهم می آورد. از این رو، هزینه های خورد و خوراک تا حد زیادی کاهش پیدا می کنند. این هتل آپارتمان تک ستاره در نزدیکی حرم امام رضا قرار داشته و فقط ۶ دقیقه تا ورودی باب الجواد فاصله دارد.

هتل آپارتمان پرهام

از دیگر هتل آپارتمان های تک ستاره مشهد می توان به هتل آپارتمان تابش اشاره کرد. این آپارتمان نوساز در نزدیکی حرم قرار داشته و فقط ۱۰ دقیقه با آن فاصله دارد. شما می توانید بسته به نیاز خود یکی از اتاقهای دوتخته، سه تخته، چهارتخته و پنج تخته این هتل را رزرو نمایید. رستوران، لابی، اینترنت، صبحانه، لاندری و تاکسی سرویس از جمله امکانات هتل تابش بوده که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده اند. همچنین، امکان سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم مطهر در ۶ نوبت برای میهمانان هتل وجود دارد.

هتل آپارتمان تابش

هتل آپارتمان هورام یکی از هتل آپارتمان های پرطرفدار و تک ستاره مشهد بوده که تمامی امکانات یک خانه را دارد. این هتل نزدیک به حرم بوده و مسافران می توانند با ۱۰ دقیقه پیاده روی به زیارت بروند. رستوران، کافی شاپ، گشت درون شهری و برون شهری، پارکینگ، لابی نیز از دیگر امکانات این هتل آپارتمان هستند.

هتل آپارتمان هورام

هتل آپارتمان سحر در میدان ۱۷ شهریور مشهد واقع شده است. از این رو، به حرم بسیار نزدیک بوده و دسترسی آسانی نیز به مراکز خرید و تفریحی این شهر دارد. از هتل با ۱۰ دقیقه پیاده روی می توانید به ورودی باب الرضای حرم برسید. سوئیت های این هتل بسیار تمیز و مرتب بوده و ظرفیت های متفاوتی از دو تخته تا هفت تخته را در خود جای داده اند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران، لابی، صندوق امانات، سرویس اتاق و پارکینگ با ظرفیت محدود اشاره کرد.

هتل آپارتمان سحر

اتاق های شیک و تمیز، رستوران ۲۴ ساعته، هزینه مناسب و نزدیکی به حرم از جمله ویژگی هایی بوده که هتل آپارتمان نیکا را در بین تمامی هتل های این قسمت از شهر محبوب کرده است.

هتل آپارتمان نیکا

اتاق های تمیز و دلباز، سوئیت های مجهز به آشپزخانه، سرویس حرم از جمله ویژگی های هتل آپارتمان قصرنوین هستند.

هتل آپارتمان قصرنوین

در سوئیت ها و آپارتمان های هتل آپارتمان معین درباری آشپزخانه نسبتا مجهزی وجود دارد که امکانات لازم برای آشپزی را در اختیار شما قرار می دهد. از این رو، می توانید خودتان پخت و پز کرده و هزینه های خورد و خوراک خود را در سفر کاهش دهید.

هتل آپارتمان معین درباری

هتل آپارتمان لبخند امکانات کافی برای رفاه حال مسافران را آماده کرده و خدمات مناسبی را به زائران امام ارائه می دهد. از این رو، یکی از پرطرفدارترین هتل آپارتمان های این شهر محسوب می گردد.

هتل آپارتمان لبخند

اتاق های هتل آپارتمان آوا دو تخته و سه تخته بوده و آپارتمان های یک خوابه نیز در آن وجود دارند. از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان آوا
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 545 views بار دسته بندی : گزارش اختصاصی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها