اطلاعات سفر باشگاه ملی آگوستا و تجربه هیجان مسابقات گلف - اطلاعات سفر

محدودیت همیشه باعث خلاقیت و انگیزه می شود؛ جمله ای که اغلب ما آن را تکرار و تایید می کنیم. این ضرب المثل در مورد ساندویچ های ارزان قیمتی که گلف بازان و تماشاگران مسابقات گلف مسترز در باشگاه ملی آگوستا آمریکا خریداری می کنند هم صدق می کند. نزدیک به مسابقات در آوریل و مراسم افتتاحیه مسابقات ملی آماتور ویژه بانوان تنها زمانی است که افراد غیر عضو می توانند وقت گذرانی در یکی از عالی ترین باشگاه های گلف جهان را تجربه کنند و در کنار آن، تجربه سنت و ساندویچ های ساده و کلاسیک را هم داشته باشند. براساس مقاله باشگاه ملی آگوستا کجاست باید بدانید که زمین گلف فوق العاده سبز باشگاه ملی آگوستا آمریکا و تپه های عالیش از زمانیکه مسابقات مسترز گلف Masters در سال ۱۹۳۴ افتتاح شدند، میلیون ها بازدیدکننده را از سرتاسر جهان به ایالت جورجیا کشاند.

دلیل آن هم مشخص است: باشگاه ملی آگوستا در سنت ها غرق شده و گذشته طولانی، رمزآلود و گاهی جنجالی این باشگاه نظر علاقمندان به گلف و آنهایی که نسبت به این باشگاه کنجکاو هستند را برانگیخت. اما شهر آگوستا Augusta با تمام ارتباطی که با ورزش گلف دارد، دارای ویژگی های دیگری نیز هست که به شهرتش کمک کرده اند و امکانات و جاذبه های مختلف در انواع متفاوت در آن فراهم شده اند تا بازدیدکنندگان را حتی زمانیکه در باشگاه و در حال تماشای گلف نیستند، سرگرم کنند. شهر آگوستا Augusta که در فاصله دو ساعته از شرق آتلانتا Atlanta و در امتداد مرز ایالت جورجیا Georgia با جنوب کارولینا Carolina قرار گرفته، از آن دسته نقاط خارق العاده ای است که چه در زمان مسابقات و چه در زمان های دیگر می بایست به بازدید از آن رفت.

این مطلب درباره اینکه باشگاه ملی آگوستا کجاست، هست. پس، اگر از علاقمندان به گلف هستید، این مطلب بطور ویژه برای شما نوشته شده است.

باشگاه ملی آگوستا

برای لذت بردن از مسابقات مسترز Masters استراتژی های گلفی متعددی وجود دارند. در این بخش قرار نیست نکات مربوط به این استراتژی ها را بیاوریم. اما چه طرفدار گلف باشید و چه نباشید، چه در مسابقات شرکت کرده باشید، چه تنها نظاره گر آنها باشید، می بایست در فضای منحصر بفرد آگوستا Augusta و مسابقات قرار بگیرید و این تجربه خاطره انگیز را به فهرست تجربه هایتان اضافه کنید. به احتمال زیاد، تعدادی افراد را در زمین گلف خواهید دید که کت های طراحی شده سبز رنگ و خاص مسابقات را پوشیده اند؛ کت هایی که تنها به اعضای باشگاه و برنده های مسابقات داده می شوند. اعضای باشگاه حدود ۳۰۰ نفر بوده و برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ خانم ها نیز توانستند به اعضای باشگاه ملی آگوستا آمریکا بپیوندند.

شما می توانید در آن اطراف قدم بزنید و در کنار درب ورودی اعضا عکس بیاندازید. عکس های حرفه ای که در این مکان از شما گرفته می شوند، بعدها در وبسایت گذاشته شده و شما می توانید بطور رایگان آنها را دانلود کنید. این ممکن است تنها تجربه عکس گرفتن شما در این باشگاه باشد، چرا که گوشی های تلفن همراه مطلقا ممنوع بوده و تنها در زمان تمرین ها اجازه آوردن دوربین داده می شود. شما می توانید در زمین گلف قدم بزنید، یک لیوان بزرگ اسنک و خوراکی بخرید، سالاد تخم مرغ و پنیر بخورید و بستنی هلویی مخصوص ایالت جورجیا Georgia را امتحان کنید. بعلاوه می توانید نوشیدنی را در دست بگیرید و در گوشه آمن Amen Corner بنشینید. بیادماندنی ترین لحظه های گلف در این نقطه اتفاق می افتند.

مقدمات شرکت در مسابقات مسترز گلف

فروشگاه های گلف در این باشگاه بسیار مفید و خوشایند بوده و در آنها لوازم شیک گلف در انواع مختلف و گستره متنوعی از کلاه های ورزشی بیست دلاری، ظروف شیشه ای، زیرانداز، حوله ساحلی، چمدان یافت می شوند. غذاخوری ها و سرویس بهداشتی باشگاه همگی در بناهای دائمی قرار گرفته و امکانات باشگاه کامل هستند. ساختمان جدید مخصوص مطبوعات تنها جهت استفاده مطبوعات در دو هفته از سال بنا شده است. این ساختمان دارای یک اتاق مصاحبه با ۱۴۸ صندلی برای اعضای مطبوعات بوده و بسیار شیک و مجهز طراحی شد. بخش دیگری که در ساختمان مطبوعات در نظر گرفته شده و به روی عموم باز نیست، رستوران بارلت لاونج Bartlett Lounge است.

این بخش مانند لابی یک هتل پنج ستاره طراحی شده و چشم انداز زمین تمرین از آن قابل مشاهده است. یک بار روی بام با چشم اندازهای تماشایی نیز وجود دارد؛ منطقه ای با تپه ای تاریخی که قدیمی ترین و جالب ترین خانه های شهر آگوستا در آن واقع شده اند.

جزئیات زمین و باشگاه
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 183 views بار دسته بندی : تفریح و سرگرمی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها