اطلاعات سفر بلیط بازدید زمان بندی شده موزه ها را اینترنتی بخرید - اطلاعات سفر

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، بلیط بازدید زمان بندی شده موزه ها را اینترنتی بخرید.

توصیه های مدیرکل موزه ها

محمدرضا کارگر گفت: همه موزه ها و کاخ موزه ها تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سراسر کشور برای ارائه خدمات بهتر به مردم، مجهز به سیستم فروش بلیت الکترونیکی شدند.

مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی وزارت میراث فرهنگی افزود: با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و موافقت این ستاد با سفر به شهرهای زرد و آبی و تاکید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت با همکاری شرکت مجری طرف قرارداد بلیت الکترونیکی ابنیه تاریخی فرهنگی، اقدام به سانس بندی کردن اماکن این وزارتخانه کرده است.

برای جلوگیری از ازدحام در ایام نوروز، موزه ها و کاخ موزه ها بر اساس ظرفیت خود پذیرش می کنند و بازدیدهای گروهی انجام می شود. لذا از بازدیدکنندگان تقاضا می شود ضمن رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی نسبت به این موضوع، اطلاعات دقیق را از تارنمای اماکن دریافت و بلیت خود را به شکل غیرحضوری از اپلیکیشن تجارت الکترونیک پارسیان تهیه کنند. مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی گفت: برای جلوگیری از ازدحام، بازدید از موزه ها، اماکن گردشگری و کاخ موزه هایی که بازدیدکنندگان زیادی دارند، سانس بندی می شود. بر این اساس، در صورتیکه ظرفیت موزه ها خالی باشد، اقدام به پذیرش و فروش بلیت الکترونیکی می کنند.

مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و سانس بندی موزه ها به مردم پیشنهاد می دهیم از خرید بلیت الکترونیکی حضوری خودداری کنند و در هنگام مراجعه حتما با ماسک باشند. موزه ها و کاخ موزه ها در ایام نوروز در شهرهای زرد و آبی باز است و علاقمندان برای بازدید از این اماکن فرهنگی و تاریخی می توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ بعدازظهر مراجعه کنند.

بلیط بازدید زمان بندی شده موزه ها را اینترنتی بخرید
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : خبر تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها