اطلاعات سفر بازار اردبیل با پنل های خورشیدی مجهز می شود - اطلاعات سفر

ایسنا/ براساس سخنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، بازار اردبیل با پنل های خورشیدی مجهز می شود.

قضیه چیست؟

نادر فلاحی اظهار کرد: در راستای تامین گرمایش بازار تاریخی اردبیل رایزنی های اساسی انجام شده و تلاش و جدیت بر حل مشکلات در این حوزه با تامین گرمایش برای رفاه حال بازاریان و شهروندان و گردشگران است.

وی تامین گرمایش از طریق پنل های خورشیدی را از جمله برنامه ها در این راستا برشمرد و بیان کرد: در صورت نیاز به لوله کشی گاز با تامین اعتبار از طریق این اداره کل و خودیاری اهالی بازار این طرح از پشت بام بازار انجام می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به دیگر طرح های در دست اجرا در این بازار تاریخی گفت: طرح توسعه سرای برنج فروشان و نیز سرای پنبه فروشان و انشعاب برای ایجاد کانال آب از دیگر برنامه هایی است که در بازار تاریخی اردبیل اجرا می شود.

فلاحی با اشاره به دیگر طرح ها و پرونده های در دست بررسی عنوان کرد: در مورد راه اندازی اکوکمپ کپز لاهرود توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با توجه به باستانی بودن منطقه و وجود قبور باستانی لازم است این اقدام پس از کاوش محوطه توسط اداره کل انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع صدور موافقت اصولی برای راه اندازی اکوکمپ گردشگری در این محوطه پس از کاوش و رفع موانع و مشکلات در این رابطه و بعد از اعلام نتیجه کاوش انجام خواهد شد.

بازار اردبیل با پنل های خورشیدی مجهز می شود

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : خبر تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها