اطلاعات سفر با تقویت صنعت گردشگری می توانیم اشتغال را تا 14 برابر افزایش دهیم - اطلاعات سفر

ایسنا/ براساس سخنان رئیس مجمع نمایندگان لرستان، با تقویت صنعت گردشگری می توانیم اشتغال را تا ۱۴ برابر افزایش دهیم.

قضیه چیست؟

دکتر یحیی ابراهیمی اظهار کرد: هدف از ایجاد نمایشگاه این است که کالاهایی که داریم به شکل درست برندسازی و معرفی شود تا محصولات و تولیداتمان در داخل و خارج کشور جایگاه اصلی خود را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری صنعت نمایشگاه در عرضه تولیدات، خدمات کالا، محصولات و رونق اقتصادی موثر خواهد بود، تصریح کرد: با تقویت این بخش اشتغال ایجاد شده و از رکود اقتصادی جلوگیری خواهد شد که این موضوع برای مردم و به خصوص نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی حائز اهمیت است.

ابراهیمی اضافه کرد: اجرایی کردن بند ۱۰ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از طرف مقام معظم رهبری نیز در راستای اشتغال که مشکل امروز جامعه بوده مطرح شده است.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با بیان اینکه اشتغالزایی یکی از اهداف ایجاد نمایشگاه است، بیان کرد: در حال حاضر بیشترین چالش جامعه لرستان مساله بیکاری، معیشتی و اقتصادی است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ایجاد نمایشگاه های بین المللی در استان هایی نظیر لرستان هم سبب رونق اقتصادی می شود و هم زمینه ورود گردشگر و توریسم به استان فراهم می شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان تصریح کرد: افرادی که مبادرت به ایجاد نمایشگاه می کنند باید سطح کلاس خود را ارتقا داده و جایی که انتخاب می کنند هر چقدر شکیل تر و علمی تر باشد به سود مردم است.

وی با بیان اینکه صنعت نمایشگاه در حال حاضر در دنیا ۳۰۰ میلیارد دلار در اقتصاد جهانی تاثیر گذاشته است، اضافه کرد: چنانچه در کشور و در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری بتوانیم کالای خود را با وجود صنعت نمایشگاهی عرضه کنیم قطعا می توانیم به رونق اقتصادی، کسب و کارو اشتغالزایی زودبازده برسیم.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان بیان کرد: با تلاشی که در فراکسیون زیرساخت داریم از افرادی که در این صنعت فعال هستند حمایت می کنیم و قوانینی که در این عرصه است اجرایی خواهد شود. این نماینده مجلس گفت: چنانچه نیاز به بازنگری است آنها را بازنگری می کنیم، چرا که معتقدیم با تقویت صنعت نمایشگاهی، گردشگری و توسعه دو برابر آن می توانیم اشتغال را تا ۱۴ برابر افزایش دهیم.

با تقویت صنعت گردشگری می توانیم اشتغال را تا ۱۴ برابر افزایش دهیم
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : خبر تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها