اطلاعات سفر معرفی شماری از بهترین کنتاکی ها و مرغ سوخاری های تهران - اطلاعات سفر

گوشت مرغ یکی از انواع گوشتهایی است که در آشپزی مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد. یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که با تکه های مرغ تهیه شده، مرغ سوخاری است. برای تهیه این غذای خوشمزه، تکه های مرغ را در موادی مانند تخم مرغ، آرد و ادویه جات مختلف می غلتانند و در روغن داغ سرخ می کنند. جالب است بدانید کنتاکی نام یکی از ایالتهای آمریکا بوده که روش سوخاری کردن مرغ از آنجا آمد. اگر مرغ سوخاری دوست دارید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب بهترین کنتاکی ها و مرغ سوخاری های تهران را دنبال نمایید. شما در این رستورانها می توانید بهترین ها را نوش جان کرده و طعمی به یادماندنی را تجربه نمایید. برای آشنایی با معروف ترین مرغ سوخاری های تهران و آدرس آنها، با ما در مقاله مرغ سوخاری های خوب تهران همراه باشید.

مرغ سوخاری تهران یا تی اف سی، اولین رستوران مرغ سوخاری تهران بوده که فعالیت خود را از پیش از انقلاب با نام کنتاکی آغاز کرد و همچنان به کار خود ادامه می دهد. این رستوران یکی از مرغ سوخاری های خوب تهران را با قیمتی مناسب نسبت به رستورانهای مشابه، برای مشتریان خود آماده کرده و در این کار نیز تبحر فوق العاده ای دارد. از این رو، پس از سالها همچنان محبوبیت خود را در بین مردم تهران حفظ کرده است. تا جایی که مشتریان وفادار از دورترین نقاط تهران برای خوردن مرغ سوخاری TFC خود را به خیابان ولیعصر می رسانند. در TFC می توانید خوشمزه ترین مرغ سوخاری ها را نوش جان کنید. ابعاد مرغهای این رستوران به اندازه ای بوده که به راحتی با دو تکه مرغ سوخاری شده سیر خواهید شد.

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش خیابان رحمتی، روبروی سینما آفریقا

مرغ سوخاری تهران (TFC)

سوپر استار در واقع یک مجموعه رستوران بوده که در نقاط مختلف تهران دارای شعبه هست. یکی از موفق ترین شعبه های این رستوران، شعبه پارک وی سوپر استار بوده که جای خود را در لیست بهترین فست فودهای تهران باز و علاقمندان زیادی نیز پیدا کرده است. با اینکه این رستوران همیشه شلوغ هست، اما فضای بزرگی دارد و مشتریان مشکلی در پیدا کردن جا و خوردن غذایشان ندارند. علاوه بر این، یک فضای بازی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده که می تواند آنها را مدتی سرگرم کند. از این رو، یک انتخاب مناسب برای تفریح و غذاخوردن خانواده ها بحساب می آید.

آدرس: خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک وی

رستوران اس. اف.سی سوپر استار (SFC)

KFC که مخفف عبارت Kentucky Fried Chicken بوده، یک برند مشهور جهانی در تهیه مرغ سوخاری است که از سال ۱۳۵۲ کار خود را در کنتاکی آمریکا آغاز کرد و اکنون در نقاط مختلف دنیا دارای نمایندگی است. البته، این برند هیچ نماینده ای در ایران نداشته و KFC تهران و تمام رستورانهایی با این نام به صورت مستقل کار می کنند و تنها نام خود را از این برند مشهور و محبوب جهانی گرفته اند.

یکی از موفق ترین رستورانهای کی.اف.سی تهران که در درست کردن انواع سوخاری ها از جمله مرغ، ناگت، پیاز، قارچ تبحر دارد، در خیابان ولیعصر قرار داشته و معروف ترین مرغ سوخاری های تهران را برای مشتریان خود آماده می کند. هرچند اغلب مشتریان ترجیح می دهند مرغ سوخاری های KFC را سفارش دهند، اما این رستوران انواع برگر و پیتزاها را نیز در منوی غذایی خود دارد. برای خوردن مرغ سوخاری های خوشمزه کی.اف.سی که به همراه سیب زمینی سرخ شده و نوشابه خنک سرو می شوند، می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: خیابان ولیعصر، رو به روی پارک ملت، نبش کوچه ناهید

رستوران ایران کی.اف.سی (KFC)

با اینکه رستوران خروس به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و سابقه چندانی ندارد، اما امتیاز خوبی داشته و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. رستوران خروس این محبوبیت را مدیون فیله های خوشمزه با طعم منحصر بفردش بوده که با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می شوند. در این رستوران علاوه بر مرغ می توانید انواع سوخاری های دیگر از جمله قارچ و پیاز را نیز سفارش داده و در کنار سیب زمینی سرخ شده و سس های بی نظیرش میل کنید. اگر مسیرتان به سمت رستوران خروس خورد، پیشنهاد می کنیم مرغ سوخاری کنجدی با سس تند آن را از دست ندهید. این رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از مشتریان هست.

آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، مجتمع پگاه، پلاک ۷۴/۳

رستوران خروس

اگر دوست دارید غذای خود را در یک رستوران ساده بدون تجملات امروزی نوش جان کنید، پیشنهاد می کنیم رستوران دی را انتخاب نمایید. این رستوران محیطی قدیمی دارد و هنوز هم غذاهای خود را در بشقاب های چینی سرو می کند. از این رو، یک حس نوستالژیک و دوست داشتنی را برای مشتریان خود ایجاد می کند. اما، خیلی از افراد نیز بدلیل قدیمی بودن رستوران و خدمات ساده آن تمایلی به ورود و حتی امتحان کردن طعم غذاهایش ندارند. آنها نمی دانند که همین رستوران ساده و معمولی، یکی از بهترین کنتاکی ها و مرغ سوخاری های تهران را برای مشتریان خود آماده می کند. اگر قصد دارید تا برای یکبار هم که شده، مرغ سوخاری رستوران دی را به همراه سس تند کچاپ نوش جان کنید و لذت ببرید، به آدرس زیر مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان مطهری، نبش خیابان ترکمنستان

مرغ سوخاری دی
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 411 views بار دسته بندی : گزارش اختصاصی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها