اطلاعات سفر معرفی تعدادی از ترسناک ترین هتل های تگزاس - اطلاعات سفر

شایعه شد که همه موارد ذکر شده در لیست دیدنی ترین هتل های ترسناک تگزاس خالی از سکنه هستند. این هتل ها سالها قبل ساخته شده و همه آنها تاریخی پر فراز و نشیب دارند. مهم نیست که شما به ارواح اعتقاد داشته یا نداشته باشید، همه افراد ادعا کرده اند که ارواح وجود دارند و داستانهای ارواح در این مکانها مطمئنا شما را می ترسانند. با ما در مقاله دیدنی ترین هتل های ترسناک تگزاس همراه باشید تا شما را با تعدادی از ترسناک ترین هتل های تگزاس آشنا کنیم.

هتل دریکسیل یکی از قدیمی ترین هتل های تگزاس است که در مرکز شهر قرار دارد. با اینکه قدیمی بوده، ولی هنوز در حال فعالیت است. بعضی از میهمانان این مورد از دیدنی ترین هتل های ترسناک تگزاس گفته اند که صداهای ناشناخته ای از اتاق خالی می شنیدند یا روی صندلی ها و پنجره ها ارواح را می دیدند. با این حال، قسمتی که اکثر فعالیت های غیرعادی در آن رخ می دهد، در طبقه سوم این هتل قرار دارد. در این طبقه تصویری از دختر جوان در خانه است. بعضی از افراد ادعا می کنند که وقتی این تصویر را می بینند، احساس می کنند وی حضور دارد. برخی نیز ادعا می کنند وقتی این تصویر را می بینند، گویی چیزهای نامرئی و ناخالصی دست و صورت آنها را لمس می کنند.

هتل دریسکیل تگزاس

اگرچه هتل بیکر اکنون برای بازدید کنندگان باز نیست، اما در حال تلاش برای بازسازی با امکانات مدرن بوده تا دوباره باز شود. داستانهای فراموش نشدنی رخ دادن دو مرگ در اطراف هتل بیکر توجه همه را به خود جلب کرد. یک زن در یکی از اتاق های طبقه هفتم این مورد از ترسناک ترین هتل های تگزاس از بالکن پایین پرید و خودکشی کرد. میهمان ها ادعا کردند که در این طبقه یک روح شبیه به یک زن را دیده اند. مرگ دیگر، مردی بود که در درب بسته آسانسور کشته شد. بعضی از بازدیدکنندگان ادعا کردند که جسم کروی در حال چرخش به دور چیزی را دیده اند، صدایی را شنیده اند یا حتی بوی عطر ارواح را در هتل بیکر استشمام کرده اند.

هتل بیکر تگزاس

هتل گالوز یکی از هتل های تگزاس است که در سال ۱۹۱۱ افتتاح شد. این هتل هنوز هم به فعالیت می پردازد، اما اکثر میهمان ها برای اقامت اتاق ۵۰۵ را انتخاب نمی کنند. افسانه آن است که در طبقه پنجم هتل گالوز روح زنی به نام بانوی لوولرن رفت و آمد می کند. بنا به گفته برخی، این فرد پس از شنیدن اینکه شوهرش در دریا مرده، خود را به دار آویخت. درحال حاضر، میهمانان اتاق ۵۰۵ ادعا کردند که چیز عجیب و ترسناکی همراه با بوی بد باغبانی را در اتاق احساس کرده اند.

هتل گالوز

هتل منگر به عنوان یکی از مکانهای خیره کننده در شهر الامو شناخته می شود. این هتل از قدیمی ترین هتل های تگزاس بوده و در سال ۱۸۵۹ افتتاح شد. ادعا می شود که ۳۲ شبح از افراد مختلف در این هتل هستند. حتی گزارش ها ادعا می کنند که شبح تدی روزولت در هتل ساکن است، به این خاطر که روزولت از منگر برای استخدام مردانی برای اسب سواری استفاده کرده و به عنوان سوارکار خشن شناخته شد.

هتل منگر تگزاس

هتل گایگ در سال ۱۹۲۰ برای آلفرد گایگ تگزاس ساخته شد. میهمانانی که نزدیک پارک ملی بیگ بند هستند، هنوز در این هتل اقامت دارند. متاسفانه، گایگ یک سال پس از افتتاح هتل درگذشت و درحال حاضر گفته می شود که هتل توسط گایگ تسخیر شده است. در گذشته، میهمانان در باغ و حیاط جلویی و زمان پرسه زدن وسط سالن ارواح را می دیدند. حتی، ممکن است روح دیگری در هتل نیز وجود داشته باشد. طبق گفته بعضی ها، اتاق ۱۰ اقامتگاه روح یک زن است. میهمانان این اتاق ادعا می کنند که صدای این روح را وقتی که شعر می خواند، می شنوند و احساس می کنند که این روح به کتف و کمر آنها ضربه می زند.

هتل گایگ تگزاس

هتل شراتون گونتر در سن آنتونیا، شهری پر از تردد ارواح و اشباح قرار دارد. هتل شراتون گونتر همچنان درحال فعالیت است. ولی، با این حال مراقب اتاق ۶۳۶ باشید. این هتل در سال ۱۹۰۹ افتتاح شد و در سال ۱۹۶۵ در آن اتفاق ترسناکی رخ داد. به گفته برخی، دختری به اتاق ۶۳۶ رفت تا روپوش خونی را پیدا کند و در همین حین، مردی او را به قتل رساند. درحال حاضر، میهمانان و کارکنان هتل ادعا دارند که روح زنی سرگردان را در سالن دیده اند که بازوهایش را به هر طرف می کشد و صدایی عجیب و غریب را می شنوند. میهمانان اتاق ۶۳۶ هم ادعا به دیدن خون روی دیوارها کردند.

هتل شراتون گونتر تگزاس

درب این هتل تاریخی در تگزاس هنوز به روی میهمانان خود باز است و به عنوان مکانی برای تورهای خیالی و دیدن ارواح شناخته می شود. هتل اوت بطور سریع در دهه ۲۰ رونق اقتصادی پیدا کرد. گفته می شود که امروزه تعدادی از ارواح در این مکان رفت و آمد می کنند. مخصوصا یک زوج به نام جوشیا و آنا که از طریق شلیک هم زمان تفنگ در سال ۱۹۳۰ کشته شدند. طبق گفته بعضی ها، جوشیا و آنا در سالن هتل پرسه می زنند.

هتل تاریخی اوت تگزاس

شهر جفرسون تگزاس مرکز فعالیت های روح و شبح است. هتل جفرسون به عنوان یکی از هتل های پرتردد در سراسر کشور شناخته می شود. شما هنوز می توانید در هتل جفرسون اقامت کنید، اگرچه خواب راحت ندارید. اینجا اتفاقات غیرعادی و ترسناک زیادی درطول شب رخ می دهند. میهمانان گفته اند که در اتاقشان حبس شده اند، درهایی که خود به خود باز می شوند را دیده اند، صدای ناگهانی مشت زدن به در، خنده بچه ها را شنیده اند، اشیا به طرف آنها پرتاب شده اند و ردپای روح در سالن را دیده اند.

هتل جفرسون
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 522 views بار دسته بندی : گزارش اختصاصی تاريخ : 4 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها