اطلاعات سفر نکاتی درباره امنیت در سفر با کوله پشتی به قاره اروپا - اطلاعات سفر

اگر قصد دارید برای سفر با کوله پشتی به اروپا برنامه ریزی کنید، حتما سوالی که از ذهنتان می گذرد این هست که آیا اروپا امنیت دارد و آیا در سفر به این قاره ایمنی خواهید داشت یا خیر. این یک سوال منطقی است که تقریبا همه قبل از بستن چمدان و آغاز یک ماجراجویی از خود یا دیگران می پرسند. اما، در نهایت به یک جواب مستقیم و سرراست نیاز خواهید داشت. متاسفانه براساس مقاله چگونه در سفر با کوله پشتی امنیت داشته باشیم، پاسخ این سوال آنقدرها هم ساده نیست. ده ها فاکتور براساس تکنیک هایی برای سفر با کوله پشتی وجود دارند که روی امنیت در سفر با کوله پشتی در قاره اروپا تاثیر گذار هستند؛ از محلی که در آن اقامت می کنید تا چگونگی سفر کردن در این قاره. تعیین مقدار امنیت شما بطور کامل به چگونگی برنامه ریزی سفرتان بستگی دارد.

خوشبختانه، اگر به اندازه کافی دانش داشته باشید، نکات مهم را بدانید و منابع اصلی را بشناسید، سفر با کوله پشتی در قاره اروپا می تواند بسیار ایمن و خوشایند باشد. بنابراین، قبل از برنامه ریزی برای سفر به اروپا بهتر است این مطلب را بخوانید. در این مطلب خواندنی در مورد ایمنی و امنیت در سفر با کوله پشتی به اروپا نوشته ایم.

چگونه در سفر با کوله پشتی امنیت داشته باشيم

در سالهای اخیر، هیچ هایک کردن در قاره اروپا تا اندازه بالایی محبوبیت پیدا کرده است؛ بخصوص اینکه نسل جوان متولد شده بعد از هزاره سفر کردن را شروع کرده اند. هیچ هایک کردن هزینه ای ندارد، آسان است و راهی عالی برای آشنایی با آدمهای جدید محسوب می شود. اما با وجود همه اینها، شما با هیچ هایک کردن به راحتی در معرض ریسک و خطر قرار می گیرید، چرا که در مورد راننده ای که سوار اتومبیلش شده اید، هیچ گونه اطلاعاتی ندارید و نمی دانید چه قصدی از سوار کردن شما دارد. براساس مقاله چگونه در سفر با کوله پشتی امنیت داشته باشیم با اینکه آدم ربایی در قاره اروپا به ندرت اتفاق می افتد، بیشتر افراد هیچ هایک کردن را غیر ضروری و تا حدی خطرناک می شمارند.

هیچ هایک کردن را کنار بگذارید

شما در حین سفر در هتل ها، میهمان خانه ها، پانسیون ها یا خانه های اجاره ای متعدد اقامت خواهید داشت. اما بهتر است براساس مقاله امنیت در سفر با کوله پشتی قبل از اینکه محل اقامت خود در طول سفر را رزرو کنید، حتما نقد و نظرات دیگران در مورد این مکان ها را در اینترنت بخوانید. اگر یک یا چند گردشگر تجربه منفی از آن مکان مورد نظر داشته یا در آنجا احساس عدم امنیت کرده باشند، قطعا در مورد آن کامنت می گذارند. خواندن این نقدها و نظرات به شما کمک می کند تا از اقامت در جایی که ممکن است شما را در معرض خطر قرار دهد، اجتناب کنید.

نقد و نظرات دیگران را در اینترنت بخوانید

بیشتر کشورهای جهان دارای وبسایت های دولتی هستند که در مورد سفر و گردشگری به گردشگران مشاوره می دهند و به آنها کمک می کنند تا در مورد مکان و زمان سفر خود تصمیم های آگاهانه بگیرند. براساس تکنیک هایی برای سفر با کوله پشتی این می تواند یک منبع فوق العاده مفید باشد که در مورد قوانین محلی، فرهنگ آن منطقه، نگرانی های امنیتی، نکات ایمنی، مناطقی که می بایست از آنها دوری کنید و خیلی مسائل دیگر بیشتر بدانید. قبل از سفر و زمانیکه در حال سفر هستید، می بایست این وبسایت ها را چک کنید تا مطمئن شوید برنامه ریزی سفرتان درست است و به اندازه کافی در طول سفر امنیت خواهید داشت.

مطالب مشاوره سایت های دولتی را چک کنید

دزدها و جیب برها روش های عجیب و غریب و فوق العاده ای دارند که به وسیله آنها متعلقات شما را می دزدند و تصاحب می کنند. فرودگاه ها، مراکز خرید، بناهای مشهور و تاریخی، رستوران ها و مناطق دارای ترافیک سنگین از جمله مکان هایی هستند که دزدها در آنها کار خود را پیش می برند. از آنجایی که نرفتن به این گونه نقاط مشکل و گاهی غیرممکن است، می بایست سعی کنید از لوازم و داشته های خود مراقبت کنید. پول، پاسپورت و مدارک مهم می بایست تا آنجایی که ممکن است به شما نزدیک باشند و آنها را از خود جدا نکنید. هرگز آنها را در جیب کوله پشتی، جیب چمدان یا جیب های لباستان قرار ندهید. بهترین نقطه برای نگهداری این گونه موارد مهم کیف کمری است که می بایست آن را زیر لباس بپوشید.

موارد مهم را در نزدیکی خود قرار دهید

اگر قرار است به یک سفر به دور قاره اروپا بروید و می خواهید اولویت خود را بر داشتن امنیت قرار دهید، بهتر است با یک تور مسافرتی دست به انجام این کار بزنید. تورهای مسافرتی با راهنماهای حرفه ای سفر، جابجایی ایمن و برنامه ریزی های دقیق و فکر شده خیال شما را راحت می کنند و شما می توانید مطمئن باشید که از روز شروع سفر تا روز پایانی از شما به خوبی مراقبت خواهد شد. هتل ها، جاذبه های گردشگری، جابجایی، غذا و همه نکات دیگر سفر برنامه ریزی شده و آماده هستند. اگر نگران امنیت خود هستید، راهنماهای سفر در طول این تجربه در تک تک قدم ها همراه شما خواهند بود و شما می توانید بدون هیچ نگرانی روی لذت بردن از زمانتان تمرکز کنید.

با یک تور به سفر بروید

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، بیشتر کشورهای اروپایی فوق العاده ایمن هستند و هیچ مشکلی از نظر امنیت ندارند. اما هستند کشورهایی که همیشه و بطور مداوم در فهرست ایمن ترین کشورهای جهان بالاترین رتبه ها را کسب می کنند و همین باعث می شود تا بهترین مقاصد گردشگری بشمار بروند؛ بویژه کسانی که با کوله پشتی سفر می کنند می توانند بدون هیچ نگرانی این کشورها را به عنوان مقصد انتخاب کنند و مطمئن باشند مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد. در بخش بعدی ایمن ترین کشورهای قاره اروپا را به شما معرفی می کنیم.

ایمن ترین کشورها در اروپا

ایسلند

ایسلند بطور مداوم به عنوان ایمن ترین کشور جهان انتخاب می شود و در همه فهرست ها رتبه اول را کسب می کند. به لطف سطح بالای تحصیلات در این کشور، قوانین سختگیرانه در مورد مواد مخدر و الکل و جمعیت بسیار کم این کشور (در حدود ۳۵۰ هزار نفر) پایین ترین نرخ جرم جهان به ایسلند تعلق دارد. بنابراین، اگر بدنبال مکانی فوق العاده ایمن و بطور خارق العاده ای زیبا می گردید، ایسلند بهترین گزینه برای انتخاب است.

ایسلند

دانمارک

کشورهای اسکاندیناوی فوق العاده ایمن هستند؛ اما دانمارک همیشه درصدر فهرست این کشورها قرار می گیرد. این کشور جذاب و رنگارنگ مملو از خانه های رنگارنگ و چشم نواز، فروشگاه هایی با رنگهای شاد و خیابان های سنگفرش شده قرون وسطایی است که هر جا قدم می گذارید، آنها را مشاهده می کنید. براساس مقاله تکنیک هایی برای سفر با کوله پشتی باید بدانید که این کشور مملو از تاریخ و زیبایی است و برای همه گردشگران با سبک های مختلف بسیار ایمن بشمار می رود.

دانمارک

سوئیس

اگر به کوههای پوشیده شده از برف، شکلات های خوش طعم و مسیرهای کوهنوردی بی نظیر علاقه دارید، بهترین گزینه برای شما کشور سوئیس است. این کشور که بخاطر مردم بسیار صمیمی که از درگیری گریزان هستند و نقاط جهانی مشهورش مانند ماترهورن شهرت دارد، یکی از آن کشورهای فوق العاده ایمن قاره اروپا بشمار می رود که می توانید بدون هیچ نگرانی در سرتاسر آن سفر کنید و مشکلی از نظر امنیت نداشته باشید. پس حتما این کشور را در برنامه سفر خود به قاره اروپا قرار دهید و نگرانی را از خود دور کنید.

سوئیس

نروژ

یکی دیگر از کشورهای اسکاندیناوی در این فهرست، کشور نروژ است. این کشور اغلب اوقات در فهرست ایمن ترین کشورهای جهان و بعد از ایسلند و دانمارک قرار می گیرد. اگر یک گردشگر علاقمند به طبیعت هستید، بهتر است بدانید نروژ را بخاطر گلوگاه های بسیار زیبا، مسیرهای کوهنوردی بی نظیر و یخچال های طبیعی که شما را به یاد قطب جنوب می اندازندف می شناسند. بعلاوه اگر بدانید چگونه باید در این کشور سفر کنید، ممکن است بتوانید احساس وایکینگ بودن را نیز تجربه نمایید.

نروژ

جمهوری چک

جمهوری چک یکی از کشورهای اروپایی است که به اندازه کافی مورد توجه گردشگران قرار نمی گیرد. اما این کشور بی نظیر سه وجه فوق العاده دارد؛ زیبایی، تاریخی بودن و امنیت کامل. جمهوری چک دارای قلعه های عالی، صنایع دستی محلی و شهرهای قرون وسطایی به خوبی حفظ شده است که همه اینها در کنار هم باعث افزایش محبوبیت آن شده اند. بعلاوه به لطف مقاصد گردشگری زیبا و امنیت کاملی که می توانید در این کشور تجربه کنید، محبوبیت آن روز به روز بیشتر می شود.

جمهوری چک

وقتی در قاره اروپا سفر می کنید، این را بدانید که تقریبا بطور کامل ایمن خواهید بود و مشکلی از نظر امنیت نخواهید داشت. نقاط معدودی وجود دارند که ممکن است در آنها خطری متوجه شما شود؛ اما تا زمانیکه مراقب باشید و نکات ایمنی سفر را رعایت کنید، در آن نقاط هم مشکلی نخواهید داشت. با وجود همه اینها به یاد داشته باشید اگر واقعا در مورد امنیت و ایمنی خود در سفر به اروپا نگران هستید، همیشه تورهای مسافرتی فوق العاده ای وجود دارند که می توانید به آنها ملحق شوید و در آرامش سفر را آغاز کنید.

نکات کلی در مورد امنیت در سفر به اروپا
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 216 views بار دسته بندی : مقالات آموزشی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها