اطلاعات سفر نکات عقد قرار داد در اجاره خانه روزانه در تهران - اطلاعات سفر

اجاره آپارتمان یکی از مواردی است که نیازمند داشتن اطلاعات دقیق از قوانین اجاره آپارتمان است. در سراسر ایران ۳۰ درصد از مردم مستاجر هستند و همین امر نشان دهنده طیف وسیعی است که با مسئله اجاره خانه روزانه در تهران درگیرند. به همین دلیل اطلاع رسانی در خصوص قوانین اجاره خانه و نکات آن بسیار میتواند مفید باشد. با دانستن این قوانین میتوانید به انتخاب هرچه بهتر آپارتمان بپردازید. به علاوه این قوانین به شما کمک میکنند تا در صورت لزوم به آنها استناد کرده و از حقوق خود دفاع کنید. در حین قرار دادی که بین شما و مالک خانه صورت میپذیرد مواردی عنوان میشود که باید از جزئیات آنها آگاه باشید تا بعدها برایتان مشکلاتی به وجود نیاید. در ادامه تیم تهران مبله به بررسی موارد قرارداد نامه در اجاره خانه روزانه در تهران و جزئیات آن میپردازد.

  • باید بدانید که در حین قرار داد و اجاره آپارتمان قولنامه ای به امضای طرفین میرسد. در این قولنامه تمامی تعهدات طرفین ذکر میشود و بعدها میتوان به آن استناد کرد. این قولنامه به تعداد سه عدد تنظیم میشود که دو نسخه آن در دست مالک و مستاجر و یکی از آنها در نزد مشاور املاک باقی میماند. در قولنامه مبلغ و مدت اجاره به طور کامل ذکر میشود. فرقی نمیکند که خانه را برای یک سال اجاره میکنید یا یک ماه در هر صورت قراردادی بین شما و مالک بسته خواهد شد. تیم تهران مبله خانه هایی را برای اجاره آپارتمان ارائه میدهد. از جمله این خانه ها میتوان به آپارتمان مبله ستارخان اشاره کرد. آپارتمان مبله ستارخان با قیمتی مناسب و در یکی از بهترین محله های غرب تهران به صورت ماهانه و روزانه اجاره داده میشود.
  • طبق قانونی که در سال ۱۳۸۷ تصویب شده برای هر معاملات ملکی یک کد رهگیری اختصاص میابد. این کد رهگیری باید توسط مشاوران املاک در سامانه ای ثبت شود. این کد بیشتر در خرید و فروش خانه ها کاربردی است که از امکان فروش خانه به چند نفر جلوگیری شود اما در حین قرار داد های اجاره خانه روزانه در تهران نیز این کد به این نوع معاملات اختصاص میابد .

 

  • در ذیل قرارداد باید مواردی نظیر اینکه چه کسی باید هزینه شارژ ساختمان را پرداخت کند و یا اینکه هزینه تعمیرات بر عهده چه کسی خواهد بود را باید ذکر کنید. به طور کلی تعمیرات جزئی مانند تعویض لامپ و یا سرویس سیستم های سرمایشی به عهده مستاجر است و تعمیراتی نظیر رنگ آمیزی و تعمیرات آسانسور و غیره از جمله مواردی است که صاحب خانه باید هزینه های آن را بپردازد.

 

در میان انواع خانه هایی که اجاره داده میشوند برخی از خانه ها به ۳صورت مبله و فول فرنیش ارائه میشوند این خانه ها دارای تمامی امکانات لازم برای یک زندگی هستند که از جمله آنها میتوان به مبلمان، میز نهارخوری، تلوزیون، اجاق گاز، یخچال فریزر، ظروف آشپزی و پذیرایی و ماشین لباسشویی اشاره کرد. برخی از این خانه های مبله دارای امکانات بیشتری هستند که آنها را لوکس تر از سایرین میکنند. امکاناتی نظیر مایکروفر، تردمیل، کنسول بازی، اینترنت پر سرعت و …

خانه های مبله هم به صورت ماهانه و هم به صورت روزانه اجاره داده میشوند. بسیار از افراد که قصد تهیه لوازم منزل را ندارند و قصد دارند به مدت چند ماه در یک شهر ساکن باشند، اجاره خانه مبله را ترجیح میدهند. خانه های مبله میتوانند قیمت های متفاوتی داشته باشند.  قیمت این خانه ها میتواند تابع فاکتور های گوناگونی باشد. یکی از بهترین واحد های مبله ای که توسط تیم تهران مبله ارائه داده میشود آپارتمان مبله صادقیه است.

آپارتمان مبله صادقیه با توجه به اینکه در غرب تهران قرار گرفته است میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره خانه روزانه در تهران باشد. همانطور که گفته شد فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت خانه ها نقش دارند. مثلا با توجه به منطقه ای که خانه‌ی مبله در آن واقع شده است قیمت ها متغیر خواهند بود. هرچه منطقه ای که خانه مبله در آن قرار دارد بهتر و لوکس تر باشد، قیمت خانه ی مبله بیشتر میشود.  و یا اینکه با توجه به متراژ خانه ی مبله تعداد اتاق های خواب آن از یک تا سه اتاق متغیر است، هرچه تعداد اتاق خواب های یک آپارتمان مبله بیشتر باشد قیمت اجاره آن آپارتمان بالاتر است.

سخن پایانی:

به طور کلی اجاره خانه روزانه در تهران یکی از دغدغه های اصلی هر شخصی است. به خصوص برای کسانی که تنها چند ماهی را به طور موقت ساکن یک شهر خواهند بود. اگر این شهر مقصد تهران باشد اجاره خانه روزانه در تهران سخت تر است چرا که این شهر بسیار وسیع است و محله های متعددی دارد که انتخاب میان آنها بسیار دشوار خواهد بود. با پلتفرم های ایجاد شده نظیر سایت تهران مبله این کار بسیار راحت تر شده است. برای اجاره خانه روزانه در تهران  قوانینی وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.

  • پس از مراجعه به سایت و انتخاب واحد مبله مورد نظرتان با پشتیبانی تیم تهران مبله تماس بگیرید.
  • پس از انتخاب، تاریخ ورود و خروجتان را به پشتیبانی بگویید.
  • پس از قطعی شدن انتخابتان، اطلاعات پرداخت برای شما ارسال میشود و پس از پرداخت بیعانه از سوی شما رزرو شما قطعی میگردد.
  • مابقی مبلغ را میتوانید در تاریخ ورودتان پرداخت کنید.
  • فراموش نکنید که هنگام ورود باید کارت شناسایی معتبر داشته باشید.
  • برای لغو رزرو نیز باید حداقل ۴۸ ساعت قبل از تاریخ رزروتان به پشتیبانی اطلاع دهید تا مشمول خسارت نشوید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 13 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.