اطلاعات سفر انتقال سند مالکیت 120 هزار مترمربع زمین به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی - اطلاعات سفر

ایلنا/ براساس اخبار واصله، انتقال سند مالکیت ۱۲۰ هزار مترمربع زمین به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی صورت پذیرفت.

خشایار نیکزادفر (مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی) گفت: براساس تبصره ۲ ماده ۱ قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مصوب سال ۸۲، مجلس شورای اسلامی شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی وارث تمامی اموال و دارایی های سازمان ایرانگردی و جهانگردی سابق است.

او افزود: در سالهای گذشته برخی از این اموال در اختیار سایر دستگاه ها قرار گرفته بود و واحد املاک و مستغلات شرکت با تلاش فراوان سعی در برگرداندن این اسناد به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی داشت.

نیکزادفر با تاکید بر احقاق حقوق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده ظرف یک سال گذشته موفق شدیم سند ۱۲۰ هزار مترمربع زمین را به نام شرکت انتقال دهیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به جزئیات اسناد انتقال یافته افزود: انتقال سند دو زمین بایر یکی به مساحت ۸۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع در مرودشت استان فارس و در جوار تخت جمشید و دیگری به مساحت ۱۹هزار مترمربع در استان خوزستان و در منطقه آزاد اروند ظرف یک ماه و نیم اخیر انجام شده است.

نیکزادفر ادامه داد: همچنین انتقال سند دو زمین با کاربری اداری در تهران و ساری به ترتیب به مساحت ۴۰۰ و ۲۷۵ مترمربع و سه زمین با کاربری هتل در شهرستان خواف خراسان رضوی به مساحت ۴۲۳۸ مترمربع، در شهرستان بیله سوار اردبیل به مساحت ۳۵۲۱ مترمربع و در مشگین شهر اردبیل به مساحت ۲۵۴۴ مترمربع انجام شده است.

انتقال سند مالکیت 120 هزار مترمربع زمین به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 4 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.