اطلاعات سفر با تعدادی از بهترین کتابفروشی های لندن آشنا شوید - اطلاعات سفر

آیا بدنبال منبع الهامی خلاقانه هستید یا هدیه ای پرمعنا برای آنهایی که دائما کتاب می خوانند یا یک گوشه گرم و راحت برای گذران وقت با مطالعه در یک بعدازظهر بارانی در لندن؟ با ما در مقاله بهترین کتابفروشی های لندن همراه شوید تا قدری شما را با معروف ترین کتابفروشی های لندن آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با کتابفروشی های معروف لندن برایتان جالب خواهد بود.

لیبریا یکی از معروف ترین کتابفروشی های لندن بوده که دارای سقف آینه ای، قفسه های زرد روشن، مکان مطالعه دنج، موسیقی زنده و نمایش فیلم است. این کتابفروشی در خیابان هانبری و در نزدیکی فروشگاه اسپیتالفید قرار دارد و توسط روهان سیلوا، یک کارآفرین فناوری تاسیس و در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد. این مورد از کتابفروشی های معروف لندن دارای مجموعه ای از کتابهای آموزشی بوده که براساس موضوعاتی مانند عشق به سفر و افسونگری طبقه بندی شده و تمرکز ویژه ای روی عناوین ناشران مستقل دارد.

لیبریا

کتابفروشی هاتچار، کتابفروشی رسمی خاندان سلطنتی بوده و در سال ۱۷۹۷ تاسیس شده است. درون این ساختمان پنج طبقه پرتره ملکه، چندین تاج سلطنتی، قفسه های کتاب بسیار زیبا از چوب درخت بلوط و کاناپه های مخملی قدیمی را پیدا خواهید کرد و سیری در ادبیات خواهید داشت. این مورد از کتابفروشی های معروف لندن دارای مجموعه ای از کتابهای امضا شده و چاپ اول بوده و همچنین، دارای بخش مخصوص بچه ها و یک انتخاب عالی برای هدایای ادبی است.

هاتچار

زیباترین کتابفروشی در لندن با بالکن هایی طویل از جنس درخت بلوط، کف پارکت شده و پنجره هایی با شیشه های رنگارنگ در ماری لبون بچشم می خورد. اینجا دارای مجموعه وسیعی از کتابهای مرجع و داستانی بوده و انتخاب فوق العاده ای برای راهنمایان سفر و ادبیات هست. این مکان در ساختمان ادواردینگ که زمانی بعنوان یک کتابفروش قدیمی و عتیقه خدمت رسانی می کرد، قرار دارد و به نظر می رسد اولین کتابفروشی سفارشی در جهان است.

کتاب های دانت

این مورد از بهترین کتابفروشی های لندن در قلب سوهو قرار دارد و مختص داستانهای نقاشی شده و مصور است. این فروشگاه صنعتی شیک گوشه خیابان برویک بوده و دارای عناوین داستانی از سراسر جهان است.

گووش

این کتابفروشی مستقل در خیابان لمب بلومزبری قرار دارد و دارای مجموعه عنوانهای نایاب داستانی و غیر داستانی بوده که توسط نویسندگان زن قرن بیستم نوشته شده اند. این کتابها بهترین هدیه هستند، زیرا همه آنها دارای جلدهای خاکستری بوده و صفحه اول و آخرشان از جنس پارچه هست.

کتاب های پرسفون

کلمه در آب، تنها کتابفروشی شناور لندن بوده و پر از کتابهای مقرون بصرفه است. سقف یک کشتی بزرگ تفریحی هلندی سال ۱۹۲۰ بازسازی شده و میزبان موسیقی زنده و برنامه های شعر هست. این کشتی پس از مبارزات پر شور، از تعطیل شدن نجات پیدا کرد و اکنون بطور دائم در نزدیکی ایستگاه صلیب کینگ قرار دارد.

کلمه در آب

این فروشگاه بزرگ و بسیار شیک با بیش از ۲۰۰۰۰۰ کتاب در ۴ طبقه بنا شده و در جاده چارینگ کراس قرار دارد. این فروشگاه دارای تالار مرکزی شگفت انگیز و یک فضای هنری بزرگ بوده و یک طبقه کامل برای کارهایی مانند مطالعه، جلسات زنده جاز و کارگاه آموزشی کودکان در آن وجود دارد. این فروشگاه در سال ۱۹۰۳ توسط برادران فویلز تاسیس شد و هنوز هم متعلق به این خانواده است.

فویلز

این فروشگاه بیش از ۸۰۰۰ عنوان کتاب از گوشه و کنار جهان شامل داستان خوراک شناس ها، اتوبیوگرافی و کتابهای دستور غذا داشته و مرتبا میزبان کارگاه های آموزشی هست. یک آشپزخانه نمایشی در پشت وجود دارد، لذا شما همیشه منتظر بوی خوش غذا از میان فروشگاه باشید. رستوران در سراسر روز کیک خانگی، قهوه و بشقابهای غذایی خوش طعم را سرو کرده و منو روزانه تغییر می کند.

ناتینگ هیل

استنفورد مکانی دارای مجموعه نقشه و کتابهای مسافرتی جهان بوده که در سال ۱۸۵۳ تاسیس شده است. در اینجا شما می توانید برای ماجراجویی بعدی خود با دنبال کردن اثرات حماسی کاشفان بزرگ از جمله ارنست شاکلتون، رانولف فینس و مایکل پیلین برنامه ریزی کنید. در اینجا یک انتخاب عالی از بین اطلس ها، ادبیات سفر، کتابهای کودکان و انواع راهنماهای سفر وجود دارد.

استنفورد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 207 views بار دسته بندی : جالب انگیز تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها