اطلاعات سفر تورهای متنوع ایرانگردی و داخلی چه جذابیتهایی دارند؟ - اطلاعات سفر

گذشتگان ما از دیرباز سفر را بسیار دوست داشتند و سفرنامه‌هایی که از آن‌ها به ارث رسیده گویای این مطلب است. اما آنچه ما در اینجا بدان می ‌پردازیم تور ایرانگردی و سفر در مکان‌ ها و شهرهای ایران زیبا و پرآوازه است که هرساله شاهد حضور پررنگ جهان گردان و مسافران داخلی از تهران و سایر شهرها، بسیاری هستیم که به شوق دیدن مراکز مختلف آن رنج سفر را بر خود هموار کرده و به دیدن جاذبه ‌های گردشگری آن در قالب تورهای مسافرتی و گردشگری پرداخته‌ اند.

با سفر در شهرهای ایران دیدنی ‌ها یکی پس از دیگری رخ می ‌نماید و طالبان را سیراب از جلوه‌های ناب خود می ‌کند. ایران سرزمین گل و ریحان، بهار و بهار نارنج، زیبا و بهشتی با مردمانی از جنس الماس، گران ‌بها و مهربان و با خاکی که گاه سرخ است به یاد خون شهیدان و گاه سبز است به تلاش مردمان غیور که همگی می ‌کوشند تا ایران و ایرانی همیشه سربلند و آزاد بماند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با گوشه‌ ای از این جاذبه‌ های تورهای داخلی و ایرانگردی فارا گشت آشنا شوید.

تور کیش از تهران

کیش از معروف ‌ترین شهرهای کشور ایران است که هرساله مقصد سفر گردشگران داخلی و خارجی فراوان می باشد. کمتر کسی از گردشگران خارجی هستند که آن را نشناسند و مسلماً پیشرفت ‌های زیادی که درزمینهٔ های مختلف ازنظر امکانات، مکان‌ های تفریحی و بازارهای بین ‌المللی نموده است آن را به مرکزی غنی و معتبر برای خرید، تفریحات آبی، تفرج، بررسی تاریخی و باستانی و… نموده است.

ویژگی منحصر به فردی که مسافرت به این جزیره را آسان کرده، تنوع پروازهای مختلف از صبح تا شب از فرودگاه تهران به سمت جزیره کیش است. به همین علت تور کیش از تهران در سایت

https://faragasht.com/تور-کیش/

بسیار پر طرفدار و جذاب شده است. در هر فصلی تهرانی ها با تور کیش به سمت جزیره حرکت می کنند و از تمام تفریحات و جذابیت های آن استفاده می کنند.

وجود انواع و اقسام هتل ها نیز هر طیف سلیقه را پوشش می دهد. هتل ۵ ستاره ترنج، مارینا، داریوش و ویدا. هتل ۴ ستاره آرامیس، هلیا، آریان و گامبرون. هتل ۳ ستاره پارسیان، جام جم، گاردنیا، سان رایز و سارا. این اسامی از معروف ترین هتل های کیش هستند.

دیگر اگر بخواهیم شهری توریستی و تمام و کمال را معرفی کنیم کیش نگین درخشانی در بین تمامی شهرهای ایران است. چنان جاذبه‌ های خود را در جهان معرفی نموده که بازارهایش پر است از اجناس خارجی که اگر برندی را بجویی و نیابی مطمئناً دریکی از آن بازارها خواهید یافت.

انواع لوازم برقی خانگی، لوازم ‌آرایشی، صوتی و تصویری، کیف و کفش و… با برندهای مطرح جهان در چشمت خود نمایی می ‌کنند که قیمت ‌های به ‌صرفه و مناسبشان یکی دیگر از مزایای این بازارها در جزیره و البته تور کیش فارا گشت است.

 

تور شیراز

اگر شیراز را زیاد هم نشناسی اما حتماً سرودۀ “خوشا شیراز و وصف بی ‌مثالش خداوندا نگهدار از زوالش” را بسیار شنیده‌ای.

گویای محبوبیت این شهر در بین ساکنان قدیمی ‌اش بوده و آن را در کنار هنر معماری و طبیعت زیبایش زبان زد نموده است.

در تور شیراز فارا گشت خواهی دید که سرای مشیر، پرسپولیس، تخت جمشید، پاسارگاد، حافظیه و سعدیه، باغ ارم، ارگ کریم خان، مسجد نصیرالملک یا صورتی و نارنجستان آن‌ قدر تو را محو تماشا می ‌کنند که فراموش می ‌کنی باید به شهر خود بازگردی. آن‌ قدر خون گرمی مردمانش تو را مجذوب می ‌کند که از یادت می ‌رود که به شهری دیگر تعلق داشته‌ اید. در منازل قدیمی ‌اش مانند منزل صالحی، منزل منطقی نژاد، خانه زینت الملوک و… حس منازل قدیمی مادربزرگ‌ ها را برایتان تداعی خواهد شد.

 

تور کرمان

مگر می ‌شود به عمق تاریخ سفر کنید و آنجا کرمان را سرافراز و بلند مرتبه نیابید؟ این شهر کویری از شهداد تا گندم بریان از باغ شاهزاده ماهان تا میدان ارگ همگی شگفتی تاریخ را در برابر چشمانتان به نمایش می‌گذارد.

در مقبره شاه نعمت اله ولی و در کنار آرامگاه این عارف بزرگ در تور کرمان فارا گشت شما را به دیدن موزه و کتابخانه دعوت می ‌کند تا عمق نفوذ اسلام را با قرآن‌ های خطی به چشم جهانیان بکشاند. با انواع زره و شمشیر که در آنجا نگهداری می ‌شود دلاوری و شجاعت مردان و زنان این دیار را یاد آور شود.

اگر دلتان بازارهای رنگی و پررونق می ‌خواهد چهارسوق گنجعلی خان شاهکاری است که کنار حمامی به همین نام هنر معماری را تکمیل نموده و مسجد و آب ‌انبار ترکیبی فوق‌العاده را فراهم می ‌کند. هرگز نمی ‌شود به بازار رفت و مجموعه ابراهیم ‌خان ظهیرالدوله، مسجد جامع مظفری، آرامگاه سلجوقی، قلعه دختر و قلعه اردشیر را فراموش کرد.

ارگ راین، باغ فتح ‌آباد، گنبد جبلیه، یخدان مویدی و آتشکده زرتشتیان اگرچه سفر ما را به پایان نمی ‌رسانند و هنوز جا دارد که در کرمان گشت ‌و گذار نموده و تا می ‌توانیم بازدید کنیم، اما ما شما را به حضور در این تور کرمان دعوت می ‌کنیم تا آنچه ما توضیح دادیم را با چشم خود ببینید.

تور قشم

قشم و سواحل گوناگونی که دارد گردشگران تور قشم فارا گشت را شیفته نموده تا ساعتی بر روی شن ‌های ساحل آن قدم بگذارند. یا از برخورد موج و صخره و نبرد همیشگی و تمام‌ نشدنی آن‌ ها غرق لذت شوند. یا از مرجان‌ های ساحلی و رقص ماهیان در دامن این مرجان ‌ها حسی را تجربه نمایند که در هیچ نقطۀ دیگری نمی ‌توانند دریافت کنند.

اگر کمی از ساحل فاصله بگیرید، دره‌ی ستاره افتاده شما را غرق تماشا می ‌کند و جزیره هنگام یا در جنگل حرا از زیبایی ‌هایی که آب پدید آورده شما را به حیرت وا می ‌دارد. لافت و جزیرۀ هرمز از دیگر جاذبه‌ های دیدنی آن است.

شنیدنِ تنها لطفی ندارد به‌ هرحال اگر تصمیمتان برای سفر حتمی شد برای گریز از گرما و رطوبت بالای این شهر فصل ‌های سرد سال را برای سفر انتخاب نمایید تا از لذت سفر شما چیزی کاسته نشود. تور قشم با قطار یا هواپیما هر روز در حال اجرا هستند تا شما را به جزیره زیبای قشم ببرند.

این سایت به شما در زمینه انتخاب بهترین تور قشم

https://faragasht.com/تور-قشم/

کمک می کند تا هوایی و زمینی هر کدام را که دوست دارید، رزرو کنید.

البته هتل‌ها نیز متنوع و بر اساس قیمت به شما امکانات خوبی را ارائه می ‌دهند و اغلب آن ‌ها نوساز و محیط آرامش بخشی خواهند داشت. همانند هتل ارم، هتل خلیج فارس، هتل ساحل طلایی، هتل بهشت، هتل بوتیک ایرمان و هتل آتامان بخشی از هتل های قشم هستند که معروف و پر مسافر می باشند.

در انتخاب تورهای ایرانگردی و داخلی فارا گشت قشم این سرزمین دریا، صخره و مرجان را فراموش نکنید.

سایر تورهای مسافرتی داخلی

جاذبه های گردشگری و توریستی ایران به همین ها ختم نمی شود. اگر دلتان می خواهد به شهر با صفا و خوش آب و هوا سفر کنید تور سرعین فارا گشت و البته تور تبریز فارا گشت

https://faragasht.com/تور-تبریز/

مختص شما آماده اجرا هستند تا دیدنی های تبریز و سرعین را از نزدیک ببینید.

اگر هم شهر تاریخی و کویری دوست داری بروید پیشنهاد می کنم تور یزد فارا گشت را امتحان کنید. با دو گشت کامل از شهر یزد و چک چک و میبد، مسافرت شما فراموش نشدنی می شود.

تور بندرعباس فارا گشت هم که به تازگی به لیست اضافه شده است شما را با دیدنی هایی آشنا می کند همچون معبد هندوها یا حمام گله داری که تا به حال جای دیگر آن ها را ندیده ای.

اما در آخر باید به دو تور مسافرتی پر طرفدار دیگر اشاره کنم که محال است از آن ها چشم پوشی کنید.

تور چابهار فارا گشت با دیدنی های طبیعی ویژه همچون درک و لیپار که در کنار کوه گل افشان آلبوم عکس شما را کامل می کنند.

و از همه این ها که بگذریم تور مشهد فارا گشت و لذت زیارت امام رضا، صفای معنوی به شما می دهد که مدتها از حض آن لذت خواهید برد. اگر می خواهید درباره تور مشهد بدانید

https://faragasht.com/تور-مشهد/

در این سایت قیمت تورهای هوایی و زمینی (با قطار، هواپیما و اتوبوس درج شده) تا بتوانی برای سفر با تور مشهد از تهران یا سایر شهرها انتخاب بهتری داشته باشید.

سخن پایانی

تا این جا با شهرهایی آشنا شدی که در دنیا نظیر ندارند. حتی مسافرانی که تور ارمنستان، تور هند، تور باکو و یا حتی تور روسیه را تجربه کردند، همه به اتفاق باور دارند که شهرهای ایران بی نظیر هستند و همه آن ها را باید از نزدیک دید.

پیشنهاد می کنم به این وب سایت سری بزنید و یکی از شهرهای اسم برده شده را انتخاب کنید و برای سفر آماده شوید. سفری فوق العاده به صورت هوایی یا زمینی در قالب تور مسافرتی. قیمت ارزان هم هدیه آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر به شما است. از تهران، رشت، کرمانشاه، اهواز، ارومیه، ساری، گرگان، اصفهان یا هر شهر دیگری که هستی، برای شما تور اجرا می شود. بله درسته از مبدا شهر شما.

Faragasht.com   شما را به سراسر ایران می برد و گشت های متنوع اجرا می کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 321 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 30 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.