اطلاعات سفر توصیه هایی درباره استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در ایام کرونایی - اطلاعات سفر

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توصیه کرد که با توجه به لغو طرح ترافیک تهران، افراد در صورت خروج از منزل تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکرده و در صورت ضرورت استفاده از مترو و اتوبوس، فاصله گذاری فیزیکی را رعایت و حتما از دو ماسک استفاده کنند.

دکتر سیما سادات لاری بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل تراکم جمعیت به عنوان یکی از کانون های جدی شیوع کووید ۱۹ شناخته می شود و شانس ابتلا به بیماری در این ایام در اماکن مذکور بیش از هر زمان دیگری است.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود گذشت چندین روز از اعمال محدودیت ها، همچنان شاهد شلوغی و ازدحام مسافران در مترو و اتوبوس های درون شهری هستیم که این موضوع بسیار نگران کننده است

دکتر لاری بیان کرد: همچنان درخواست ما از هموطنان عزیز کشورمان در کلیه گروه های سنی این است که تا حد امکان در خانه بمانند و با توجه به لغو یک هفته ای طرح ترافیک در تهران، در صورت ضرورت به خروج از منزل تا جای ممکن از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند. در صورت ضرورت به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی حتماً از ۲ ماسک شامل یک ماسک سه لایه از زیر و یک ماسک پارچه ای روی آن، استفاده کنند.

به گزارش وبدا، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر افراد مجبور به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هستند، از سوار شدن به اتوبوس ها و یا واگن های مترو شلوغ و با سیستم تهویه نامناسب به طور جدی پرهیز کنند. همچنین ضروری است که از هر گونه تماس دست با صورت، دهان، بینی و چشم در طول مسیر به طور جدی پرهیز شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : خبر تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها