اطلاعات سفر جریمه برای سفر بدون مجوز در انگلستان - اطلاعات سفر

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، جریمه برای سفر بدون مجوز در انگلستان صورت می گیرد.

قضیه چیست؟

از دوشنبه تمامی کسانی که قصد دارند از انگلستان به خارج از کشور سفر کنند، باید در فرودگاه مجوزی را ارائه کنند که تاییدکننده دلیل موجه آنان برای سفر است. مسافرانی که بدون این مجوز در فرودگاه حاضر شوند ۲۰۰ پوند جریمه خواهند شد.

مسافران می توانند این مجوز را از یک وبسایت دولتی دریافت کنند و به صورت چاپی یا به عنوان نسخه دیجیتالی در موبایل ارائه دهند.

براساس قوانین کنونی قرنطینه، تمام کسانی که قصد دارند از انگلستان به مسافرت بین المللی بروند، باید دلایل موجهی در زمینه کاری، تحصیلی و درمانی داشته باشند.

دپارتمان حمل و نقل این کشور در بیانیه ای اعلام کرد، پلیس در هفته های اخیر نگهبانی در بندرها و فرودگاه ها را افزایش داده و این اختیار را خواهد داشت تا از مسافران درخواست ارائه یک فرم کامل داشته باشد.

ارائه نکردن این فرم جریمه ۲۰۰ پوندی بدنبال خواهد داشت و کسانی که قصد داشته باشند بدون دلیل موجه سفر کنند باید به خانه هایشان بازگردند.

براساس برنامه بوریس جانسون برای کاهش محدودیت های قرنطیه، تعطیلات خارجی برای ساکنان انگلستان تا پیش از ۱۷ می میسر نخواهد بود.

پس از اعلام زمان از سرگیری سفرهای بین المللی در انگلستان، شرکت های هواپیمایی از افزایش رزرو بلیت به مقصدهایی همچون اسپانیا و یونان خبر دادند. از زمان اعلام این تاریخ، آمار رزرو هتل در بریتانیا نیز افزایش پیدا کرد.

جریمه برای سفر بدون مجوز در انگلستان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : خبر تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها