اطلاعات سفر روستای ابیانه اصفهان؛ روستایی شگفت انگیز و دیدنی در بطن ایران - اطلاعات سفر

روستای ابیانه اصفهان سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر ایرانی و خارجی بوده و همواره مورد تحسین آنان قرار گرفته است. این روستا که قدمتی هزاران ساله دارد، مکانی فوق العاده برای عکس گرفتن هست، چرا که دیدنی های ابیانه بسیار شگفت انگیز هستند. از لحاظ معماری خانه ها، کمی شبیه سقف های شیب دار و سرسبز روستای ماسوله بوده و خانه هایش از مواد بسیار ساده ای همچون چوب، کاه، خشت و گل درست شده اند. با ما در این مقاله خواندنی همراه باشید تا بدانید روستای ابیانه کجاست و با آب و هوای روستای ابیانه آشنا شوید.

روستای ابیانه

جایی پراز گل های زیبا و لباس و کفش های دست دوز خاص

ابیانه روستایی خاص و زیبا با خانه های جذاب قدیمی، درهای چوبی منقش و طبیعت بکر و فوق العاده است، اما به غیر موارد ذکر شده، ابیانه بی مثال جذابیت هایی دیگری هم دارد، چرا که این روستا ساکنین خاص و بسیار قدیمی دارد. مردان و بخصوص زنان این روستای شگفت انگیز بخاطر لباس های زیبا و سنتی خود معروف هستند. از زمانیکه بشر به نگاشتن تاریخ دست زد تا به امروز، زنان این منطقه روسری به سر می کنند و لباس بلند با دامن های قرمز تا زانو می پوشند.

مردان کهنسال این منطقه دیدنی و بی مثال کلاه نمدی به سر می کنند، شلوارهای بسیار گشاد و یک عبا یا کت پوشیده و از گیوه های زیبا به عنوان کفش استفاده می کنند. علاوه بر موارد فوق، این روستای ارزشمند جاذبه های دیگری هم دارد. روستای ابیانه اصفهان سالانه به صورت گسترده میزبان جشنواره و جشن های باشکوه مذهبی هست. توریست و گردشگران داخلی و خارجی علاقمندند تا زمان برگزاری جشن ها به روستای ابیانه شگفت انگیز سفر کرده و از مسجد جامع پرزله هم دیدن کنند.

جایی پراز گل های زیبا و لباس و کفش های دست دوز خاص
جایی پراز گل های زیبا و لباس و کفش های دست دوز خاص 2
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها