اطلاعات سفر زیباترین روستاهای توریستی اطراف تهران برای ایام عید - اطلاعات سفر

با رسیدن نوروز، خیلی از ساکنین تهران بار و بندیل سفر را می بندند و دل به جاده می سپارند. ولی، خیلی ها هم نمی توانند و مجبور هستند که به دلایلی در تهران بمانند. با پست روستاهای توریستی تهران کدامند همراه باشید که تصمیم داریم برای شما برنامه سفر کوتاه به زیباترین روستاهای توریستی اطراف تهران را بریزیم تا اگر چند روز فقط برای سفر زمان دارید، بتوانید لذت ببرید.

روستای تاریخی خور بیش از دو هزار سال قدمت دارد. آب و هوای این روستا بسیار مطبوع و دلنشین بوده و در بهار گردشگران زیادی را به این روستا می کشاند. امامزاده سلیمان، امامزاده زبیده خاتون و در مرکز خور آثار سنگهایی با قدمت ۶۰۰-۷۰۰ ساله، از جاذبه های زیارتی و باستانی این مورد از روستاهای توریستی اطراف تهران هستند.

روستاهای توریستی تهران | خور

روستای وردیج و روستای واریش در دامنه های البرز قرار دارند و به دور از هیاهو می توانند یک روز خوب در دامن طبیعت را برایتان رقم بزنند. در فصل بهار، آبشار سنگان و شکوفه های درختهای باغات گیلاس منظره ای شگفت انگیز را برای این منطقه بوجود می آورند.

روستاهای توریستی تهران | روستاهای وردیج و واریش

این روستای قدیمی و خوش آب و هوا از توابع لواسانات هست. آب و هوای عالی و آبشار زیبای روستای برگجهان هر هفته گردشگرای زیادی را به سمت خود می کشاند.

روستاهای توریستی تهران | روستای برگجهان

گزینه پیش رو برای سفر کوتاه به اطراف تهران شما می تواند روستای افجه باشد. این روستا از توابع لواسانات بوده و در سی کیلومتری شمال شرقی تهران هست. آب و هوای این روستا در بهار و تابستان خیلی قشنگ و مطبوع بوده و در این فصل ها باغ های گیلاس جلوه زیبایی دارند. این روستا هر هفته پذیرای گردشگران و کوهنوردان زیادی بوده که تعدادشان در نوروز بیشتر هم می شود. حمام تاریخی بازمانده از دوران صفوی جاذبه تاریخی و قله های آتشکده، یخچال و آبشار پسیچویک از جاذبه های طبیعی این روستا هستند.

روستاهای توریستی تهران | روستای افجه

یکی دیگر از روستاهایی که می تواند به عنوان مقصد سفر نوروزی شما به روستاهای تهران باشد، روستای آبنیک هست. این روستای خوش آب و هوا از توابع رودبار قصران شمیران بوده و یکی از مقاصد کوهنوردی هست. آبنیک مثل لواسان جز مناطقی ییلاقی تهران بوده که در فصل بهار و تابستان گرم و مطبوع است.

روستاهای توریستی تهران | روستای آبنیک
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها