اطلاعات سفر سفر نوروزی به کویر مرنجاب؛ یکی از بهترین کویرهای ایران - اطلاعات سفر

کویر گردی یکی از لذتهای فوق العاده هیجان انگیز و در عین حال آرامش بخش بوده است. آرامش و سکوت عمیق و همچنین آسمان درخشان آن در شب باعث شده تا کویرگردی همزمان با سکوت و زیبایی تجربه خیلی لذت بخشی باشد. ایران کویرهای زیبا و متعددی برای گردشگران داخلی و خارجی دارد که یکی از بهترین و زیباترین آنها، کویر مرنجاب هست. با ما در راهنمای سفر نوروزی به کویر مرنجاب همراه باشید تا شما را با دیدنی های کویر مرنجاب آشنا کنیم.

کویر مرنجاب

دیدنی ها

اگر علاقمند به کویر نوردی و سفرهای بیابانی هستید، بهتر است، به شما بگوییم که مرنجاب جای عالی هست؛ کویری که میتوان به جرات گفت از بهترین و برترین جاهای دیدنی ایران محسوب می شود. اگر بار اولتان باشد که به کویر دیدنی قدم می گذارید، مطمنا از این همه زیبایی آن هم در منطقه کویری شوکه خواهید شد. دریاچه نمک آران و بیدگل در شمال کویر و در شرقش نیز کویر بند ریگ و پارک ملی کویر واقع شدند. همچنین، در غرب کویر دریاچه نمک حوض مره، حوض سلطان و کویر مسیله وجود دارند. در سمت جنوب این کویر زیبا هم شهرستان آران و بیدگل با مردمانی خون گرم و مهربان هست. بنابراین، شما در سفر به کویر مرنجاب در واقع یک تیر و چند نشان زده اید!

جاهای دیدنی مرنجاب

این دیدنی کجاست؟

مسیرهای رسیدن به کویر دیدنی و ناب ایران زیاد بوده و می توانید از چند مسیر به این مکان برسید. برای نمونه، اگر خودروی سواری دارید و با دوستان هستید، می توانید از شهرستان آران و بیدگل به کویر دیدنی برسید. همچنین، از مسیر خالدآباد که در جنوب شرقی کاشان واقع شده هم می شود به این کویر رسید. خالدآباد از توابع شهرستان ابوزیدآباد هست که یک مسیر ۸۰ کیلومتری دارد که باید از آنجا به پشت ریگ و سپس به مرنجاب برسید.

کویر مرنجاب کجاست؟
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها