اطلاعات سفر شادی و هیجان باورنکردنی با تفریحات دبی - اطلاعات سفر

سفر دبی است و تفریحات هیجانی اش! کمتر کسی است که به این شهر زیبا و لوکس سفر کند، اما نخواهد تفریحات هیجان انگیزاش را امتحان کند. تفریحات هیجانی دبی اغلب در شهربازی و پارک های آبی اش به اوج خود می رسند. از جمله مهم ترین سرگرمی های پارک آبی می توان به سرسره، استخر، پرش، رفتینگ و کارتینگ اشاره کرد. بیایید بیشتر با تفریحات هیجانی در سفر به دبی آشنا شویم.

اوج تفریحات هیجانی دبی در شهربازی های مدرن و تاپ

شهربازی های دبی جزء متفاوت ترین شهربازی های جهان هستند. چرا که هر نوع وسیله ای که بخواهید بهترین نمونه اش را در این شهر خواهید دید. دبی سرزمینی است که برای تفریح ​​و ماجراجویی شناخته شده است. هر ساله این مکان هزاران بازدید کننده را در سراسر جهان جذب می کند. این شهر طیف گسترده ای از پارک های آبی و شهربازی های فوق العاده را پوشش داده است. سرگرم‌کننده‌ترین و هیجان‌انگیزترین راه برای گذراندن تعطیلات آخر هفته یا حتی روزهای هفته، بازدید از یک پارک آبی است که یک تجربه منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می آورد.

در ادامه توجهتان را به معرفی بهترین شهربازی های دبی جلب خواهیم کرد:

  • IMG world of adventure

این پارک از جمله معروف ترین شهربازی های سر پوشیده دبی است که در ان می توانید در فضایی سرپوشیده و به دور از گرمای طاقت فرسا به تفریح بپردازید. این شهربازی به ۵ بخش تقسیم می شود که مخصوص کودکان و بزرگسالان است. چه جزء افرادی باشید که عاشق ترن هوایی و سواری های هیجان انگیز هستند و چه جزء افرادی باشید که به سرگرمی های ماجراجویانه علاقه مند هستند، این پارک شما را راضی خواهد کرد.

  • موشن گیت

موشن گیت یکی دیگر از بهترین شهربازی های دبی است که در آن می توانید بازی های مختلفی از قبیل جنگ با ارواح نیویورک، سقوط زامبی ها و سر زدن به دنیای اسمورف ها را انجام دهید. حتی می توانید با شخصیت هایی چون پاندا کنگفوکار و شرک هم فیلم بازی کنید.

  • گلوبال ویلیج

گلوبال ویلیج از جمله شهربازی های دبی است که در آن سرگرمی های کاملا متفاوتی را تجربه خوهید کرد. به محض اینکه پا به گلوبال ویلیج بگذارید، احساس می کنید که در جهان کوچکی قدم گذاشته اید، چرا که نمادهای کوچکی از هر کشور در آن قرار دارد. همین امر سبب شده که گردشگران زیادی از کشورهای مختلف جهان از این شهربازی بازدید کنند. علاوه بر این وجود ۵۰ وسیله سرگرم کننده و ۳۶ غرفه تفریحی و ۲۶ رستوران جالب آن را به بهترین گزینه تفریحی برای خانواده و جمع های دوستانه تبدیل کرده است.

بازی و تفریح در پارک های آبی دبی

هیجان و نشاطی که پارک های آبی فراهم می کنند نظیر کمتری دارد. پارک های آبی دبی به لحاظ امکانات و سرگرمی هایی که ارائه می دهند، محبوبیت بالایی میان گردشگران دارند. از جمله تفریحات آبی که در این پارک ها وجود دارد، می توان به شنا، جت اسکی، سرسره، پرش و… اشاره کرد.اگر شما هم می خواهید بهترین تفریحات دبی را همراه خانواده تجربه کنید، گزینه های زیر را در اولویت قرار بدهید:

  • پارک آبی یاس دبی

یاس یکی از لذت بخش ترین پارک های آبی دبی برای بزرگسالان و کودکان است. این پارک آبی با بیش از ۴۵ سواری و بازی برای همه سنین مناسب است. پارک آبی یاس مکانی مفرح و پرماجرا برای گذراندن یک روز خاطره انگیز خواهد بود.

  • پارک آبی دریم لند دبی

پارک آبی دریم لند از جمله پارک هایی است که با برخورداری از وسایل بازی و جاذبه های رنگارنگ به بهترین گزینه برای شادی در کنار خانواده تبدیل شده است. اگر در این پارک وارد شوید در اولین نگاه فضای سرسبز و جاذبه های رنگارنگش شما را مجذوب خود خواهد کرد. از انواع جاذبه های این پارک می توان به سرسره، زمین تنیس، استخر و کمپینگ شبانه، رفتینگ، کارتینگ، بازی های آبی و.. اشاره کرد.

  • پارک آبی لاگونا

پارک آبی لاگونا از جمله پارک های آبی معروف دبی است که به شما امکان دسترسی به ساحل خصوصی و برخی از هیجان انگیزترین وسایل سواری در دبی را ارائه می دهد. این پارک مناظر زیبایی از خلیج عربی و خط افق زیبای دبی را ارائه می دهد. همچنین می توانید به سادگی زیر نور آفتاب کمی استراحت کنید.

  • پارک آبی اسپلش

پارک آبی اسپلش از جمله پارک هایی است که طیف گسترده ای از وسایل سواری مانند پدهای آب پاش و سرسره های آبی که اغلب برای بچه ها طراحی شده است و زمان زیادی برای لذت بردن از رستوران شیک و آبمیوه بار پر جنب و جوش در مجموعه خواهید داشت.

  • پارک آبی آکوافن

این پارک آبی از جمله پارک های آبی دبی هستند که برای هر کسی که به دنبال تجربه ای منحصر به فرد است حرف های زیادی برای گفتن دارد. این مجموعه از ۷۲ نوع بازی جذاب و متنوع در وسعتی به مساحت ۲۷۰۰ متر تشکیل شده است. با رفتن به این پارک خواهید توانست یک روز پر نشاط را تجربه کنید.

هزینه سفر به دبی با انجام تفریحات هیجانی

هزینه سفر به دبی به عوامل بسیاری مانند زمان، محل اقامت، انجام فعالیت ها و نوع رستوران ها بستگی دارد. به صورت کلی دبی به عنوان یک مقصد گردشگری متفاوت شناخته شده است و قیمت هتل و رستوران در مقایسه با سایر مقاصد گردشگری بالاتر و بهتر است. با این حال هنوز هم گردشگران زیادی سعی می کنند، هزینه کمتری را به هتل اختصاص داده و بودجه بیشتری را به تفریحات اختصاص بدهند.

دبی یکی از شهرهای کاملا شیک و مدرن است. از مراکز خرید گرفته تا پارک های آبی و حتی تفریحات هیجانی، ساختمان های بلند و جاذبه های بکر همه و همه از جمله مواردی هستند که دبی را تبدیل به بهترین نقطه گردشگری تفریحی در خاورمیانه کرده است. چه به صورت خانوادگی به دبی سفر کنید و چه با جمع دوستانه، دبی خواهد توانست لبخند رضایت را روی لبانتان قرار بدهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 14 می 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.