اطلاعات سفر مصرف خودسرانه داروهای گیاهی و اثرات وحشتناک آن ها - اطلاعات سفر

دکتر ناصر خسروی متخصص بیماری های عفونی، بهترین راه کمک کننده و موثر در مقابله با بیماری کرونا را پیشگیری عنوان و اظهار کرد: پیشگیری از زمانی آغاز می شود که فردی مشکوک به کرونا در خانواده شناسایی شود به این ترتیب برای جلوگیری از ابتلای سایر اعضای خانواده باید زمینه جداسازی فرد و قرنطینه آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه لازم است اتاقی برای قرنطینه درنظر گرفته شود تا کمترین تماس بین فرد مشکوک و دیگر اعضای خانواده وجود داشته باشد و این اتاق باید بهترین تهویه را دارا باشد، یادآور شد: باید در طول روز با باز گذاشتن پنجره اتاق قرنطینه اجازه داده شود که هوای اتاق عوض شود.

دکتر خسروی با اشاره به اینکه تا حد ممکن باید سرویس بهداشتی فرد مشکوک و مبتلا از دیگر اعضای خانواده جدا باشد گفت: اما اگر مقدور نبود بهتر است بعد از هر بار استفاده فرد بیمار از سرویس بهداشتی ضدعفونی با استفاده از وایتکس صورت گیرد.

این متخصص بیماری های عفونی افزود: فردی که به عنوان پرستار با بیمار در ارتباط است مرتب علائمی چون تب بیمار را اندازه گیری کند و درصورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پزشک یا مراکز درمانی اطلاع دهد.

وی با اشاره به شرایط خاص ظرف غذای بیمار ادامه داد: باید این ظروف به صورت جداگانه شسته، خشک و مورد استفاده بیمار قرار گیرد.

دکترخسروی خاطرنشان کرد: در مدت بیماری باید موارد مربوط به فشارخون، دیابت و سایر مشکلات زمینه ای بیمار درنظر گرفته شود و در غذای مورد استفاده بیمار مسائل مربوط به رژیم بیماری های زمینه ای نیز رعایت شود.

این متخصص بیماری های عفونی با اشاره به استفاده دمنوش و داروهای گیاهی توسط بیمار در طول دوره بیماری تاکید کرد: همان طور که داروهای شیمیایی مقدار مشخصی برای مصرف دارد، داروهای گیاهی هم باید براساس قانون مصرف شوند و شاید یک دمنوش برای یک بیمار مفید و برای بیمار دیگر مضر باشد، بنابراین توصیه می شود مصرف خودسرانه داروهای گیاهی به هیچ عنوان صورت نگیرد تا مشکلات بیشتری بروز نکند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : خبر تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها