اطلاعات سفر معرفی تعدادی از فضاهای خصوصی بانوان در تهران - اطلاعات سفر

یکی از بهترین جاهایی که می توان دورهمی های گوناگون داشت، کافی شاپ ها هستند که تعدادشان روز به روز بیشتر می شود. شاید، یکی از کارهایی که می تواند استرس و اضطراب را از افراد دور کند، این است که آنها ساعاتی را به گردش و تفریح اختصاص دهند و به دور از مشغله های زندگی و کار، ساعاتی را خوش باشند. کافی شاپ ها با فراهم کردن محیطی مناسب و جذاب توانسته اند تا یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری دورهمی های دوستانه باشند. اما، مسئله ای که در اینجا وجود دارد، این است که معمولا برخی از بانوان ترجیحشان بر این است که در فضاهای خصوصی بانوان در تهران باشند. در مقاله مناطق تفریحی اختصاصی در تهران برای زنان قصد داریم شما را با برخی از مکان های زنانه تهران آشنا کنیم. پس، با ما همراه باشید.

این پارک، یکی از پارکهای بی مثالی بوده که به تازگی ایجاد شده است. بانوان می توانند در این پارک از امکانات موجود نهایت بهره را ببرند. برای دسترسی به این مورد از فضاهای خصوصی بانوان در تهران می توانید از بزرگراه شهید بابایی خود را به خیابان کوهستان رسانده و سپس، در ضلع غربی باغ پرندگان این پارک را ببینید. از جمله امکانات این پارک بی مثال، می توانیم به مواردی چون کافی شاپ، رستوران، پیست دوچرخه سواری، سالن ورزشی، نمازخانه، خانه کودک اشاره کنیم.

پارک بانوان لویزان

به آن دسته از بانوانی که ترجیح می دهند در مکان های زنانه تهران حضور داشته باشند، پیشنهاد می کنیم که سری به کافه حجاب بنیتا بزنند. داشتن محیطی زیبا و باز از ویژگی های مهم و بارزش بوده و اگر تمایل دارید که دورهمی های دوستانه داشته باشید، این کافه می تواند یکی از مناسب ترین گزینه ها باشد. این کافه از ۸ صبح باز می شود و تا ۲۰ فعالیت می کند. همچنین در کنار این کافی شاپ، شما می توانید از مزون حجاب بنیتا دیدن نمایید که در آن محصولات حجاب به فروش می رسند.

آدرس: قلهک، خیابان دولت، بین بلوار کاوه و چهارراه قنات، بن بست طلاکوب، پلاک دو، طبقه دوم

کافه حجاب بنیتا

یکی دیگر از کافی شاپ هایی که جز فضاهای خصوصی بانوان در تهران بحساب می آید و آقایان اجازه ورود به آن را ندارند، بوفه کتاب دوستانه است. اگر تصمیم گرفتید دورهمی هایی با دوستان خود داشته باشید، می توانید این مکان را انتخاب نمایید. در طراحی دکور این مکان بی مثال از رنگهای روشن و شاد استفاده شده و دارای نمای داخلی بسیار جذاب و جالبی هست.

بوفه کتاب دوستانه

این مورد از مناطق تفریحی اختصاصی در تهران برای زنان برای برگزاری دورهمی ها می تواند گزینه مناسبی باشد. یکی از خصوصیات بی مثال کافی شاپ و رستوران کومه، موسیقی زنده بوده که بسیار جالب است. موقعیت مکانی این کافی شاپ و رستوران هم در منطقه دارآباد تهران هست.

کافی شاپ و رستوران کومه

این کافی شاپ از جمله مکانهایی بوده که به بانوان اختصاص دارد و در غرب تهران هست. اجرای موسیقی زنده یکی از ویژگی های این کافه بشمار می آید و افراد در آنجا می توانند از این قابلیت بهره مند شوند.

کافه شهربانو

بوستان بهشت مادران فقط مختص بانوان بوده و بانوان می توانند در این مکان به گردش و تفریح بپردازند. امکانات این پارک بی مثال شامل موارد زیر هستند: زمین بازی کودکان، آمفی تئاتر، خانه سلامت مادر، میز پینگ پنگ و شطرنج، زمین اسکیت، کتابخانه. قابل ذکر است که عکاسی و فیلمبرداری در محیط داخلی این مورد از مکان های زنانه تهران ممنوع بوده و پسر بچه هایی که سنشان بالاتر از ۵ سال باشد، نمی توانند به همراه مادرشان وارد این پاک شوند.

بوستان بهشت مادران

یکی دیگر از مکانهایی که به بانوان اختصاص دارد، شهربانو بوستان ولایت است که می توانیم بگوییم یکی از بی مثال ترین ها بشمار می آید. در آن چیزی حدود ۱۸ ساختمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی قرار داشته و از جمله امکانات و تجهیزاتش می توان به موارد زیر اشاره کرد: زمین فوتبال و بسکتبال، استخر روباز، زمین تنیس، خانه سلامت، خانه کودک، بخش مشاوره، تالار مد و لباس.

شهربانو بوستان ولایت

کافه کراسه، فضای شاد و آرامی دارد و در کنار آن بازارچه ای وجود داشته که دست سازه های بانوان در آنجا به نمایش گذاشته می شوند و افراد می توانند از آنها دیدن نمایند. کافه کراسه از کافی شاپ هایی بوده که در روزهای یکشنبه هر هفته برای بانوان هست. افراد می توانند به دور از مشغله های کاری، دورهمی های خود را در این مکان برگزار کرده و از کنار هم بودن لذت ببرند.

کافه کراسه

بوستان بانوان نرگس از جمله بوستان های مختص بانوان بشمار می آید که در اطراف آن حصارهای سفید بلندی بچشم می خورند. از جمله امکانات این بوستان مواردی نظیر مهدکودک، رستوران، زمین بسکتبال، استخر و سونا، کتابخانه، پیست اسکیت و دوچرخه سواری را میتوان نام برد. این بوستان پوشش گیاهی بسیار زیبایی دارد و درختانی چون صنوبر را می توانید در بوستان بانوان نرگس مشاهده نمایید.

بوستان بانوان نرگس

هتل لاله یکی از هتل های بی مثالی بوده که در بهترین منطقه تهران واقع شده و یک رستوران بین المللی دارد که در آن بانوان می توانند حضور داشته باشند و دورهمی های دوستانه و خانوادگی خود را در محیطی آرام برگزار نمایند.

رستوران هتل لاله

بوستان پردیس بانوان در جنوب شرقی تهران و سه راه افسریه قرار گرفته و ۲۷ هکتار وسعت دارد. از امکانات رفاهی این بوستان دیدنی میتوان به دوچرخه سواری، جکوزی، کتابخانه، خانه سلامت، مهدکودک، آمفی تئاتر روباز، دریاچه مصنوعی اشاره کرد. همچنین، در اطراف این دریاچه مصنوعی، آلاچیق هایی با طرحهای روستایی وجود دارند که بسیار جالب هستند و در صورت تمایل، بانوان می توانند از آنها استفاده کنند.

بوستان پردیس بانوان
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : تفریح و سرگرمی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها