اطلاعات سفر معرفی تعدادی از معروف ترین هتل های پراگ - اطلاعات سفر

در طول چند سال گذشته، پراگ بدلیل وجود مکانهای استثنایی برای مسافرانی که عاشق هنر، فرهنگ و معماری چشمگیر و یک دست هستند، شهرت و اعتبار بدست آورد. برای شما که سفر به پراگ را در نظر گرفته اید، اقامت در یکی از معروف ترین هتل های پراگ بسیار عالی شهر توصیه شده است. با ما در مقاله برترین هتل های پراگ همراه باشید تا شما را با تعدادی از هتل های معروف پراگ آشنا کنیم.

الکمیست گرند هتل یک مکان عالی برای اقامت و دیدن مناظر است. این یک هتل لوکس و باکلاس در مرکز شهر بوده و در داخلش رستوران اکواریس را پیدا می کنید که پاستای خانگی مخصوص ایتالیا را ارائه می دهد. همچنین، چشمه معدنی اکسوتیکا یکی از بخش های این مورد از برترین هتل های پراگ است. بنابراین، شما می توانید بعد از مدت طولانی گشت و گذار استراحت و تفریح کنید. در مجموع، ۲۶ اتاق لوکس و بسیار زیبا و ۱۹ اتاق مجلل در این مورد از معروف ترین هتل های پراگ وجود داشته که همه آنها در اندازه و شکل منحصر بفردند.

الکیمیست گرند هتل

ماریوت یک زنجیره هتل آشنا است و زمانیکه شما از پراگ بازدید می کنید، یک هتل عالی برای اقامت است. شما می توانید زمانیکه در این مورد از هتل های معروف پراگ اقامت دارید، وای فای پرسرعت، دکوراسیون تازه بازسازی شده، تشک های زیبا و تلویزیون های صفحه تخت را انتظار داشته باشید. همچنین، قهوه خانه و رستوران استیک در این محل وجود دارند. مسافرهای تجاری و بازرگانان از این هتل بدلیل دیدن مکان رویدادها، آشپزخانه های کوچک، مرکز تناسب اندام، دسترسی آسان به ایستگاه اصلی قطار شهر و فرودگاه لذت می برند.

هتل ماریوت

این هتل یک بوتیک خانوادگی در قلب شهر است. یک صبحانه رایگان ارائه شده و همه اتاق ها با وای فای پرسرعت، تلویزیون های صفحه تخت و سشوار همراه هستند. تخت خواب های کودک را میتوان بدون هزینه اضافی ارائه کرد و حیوانات خانگی اجازه ندارند در این مورد از برترین هتل های پراگ وارد شوند.

هتل 16

وای فای رایگان در مکانهای عمومی این مورد از هتل های معروف پراگ به همراه سه رستوران وجود دارد. همچنین، هتل هیلتون باشگاه سلامت و چشمه معدنی هم دارد. این مکان مورد علاقه برای نشست کسب و کارها و رویدادهای خاص است، زیرا ۳۸ اتاق جلسه و انجمن، اتاق بزرگ کنگره و همایش و سالن رقص دارد. برای مسافرت های خانوادگی همراه با کودکان فهرست غذای کودکان، فعالیت هایی در هوای آزاد و استخر سرپوشیده وجود داشته و برای درمان هم می توانید خودتان را در چشمه آب گرم ماساژ دهید تا رو فرم بیایید.

هتل هیلتون

این هتل هم برای مسافران تجاری و هم برای مسافران تفریحی مناسب است. در این محل رستوران هایی که غذاهای سالم و بین المللی را سرو می کنند، وجود دارند. همچنین، مرکز سلامت برای کمک به آرامش و مناسب ماندن بدن و ذهن نیز موجود هست.

هتل بوهوی

لا بالرینا دارای ۳۱ اتاق و سوئیت است. در این محل یک رستوران ایتالیایی، فرودگاه، پیش خدمت مخصوص پارکینگ، وای فای رایگان نیز وجود دارند. این هتل لوکس و باکلاس خیلی نزدیک به خانه رقص فرنک گری است.

هتل لا بالرینا

هتل یونیتاس یک مکان خاص و تاریخی برای اقامت در شهر است با تخت پادشاهی بزرگ، صندلی های خوش رنگ و مبلمان محلی. خدمات هتل شامل کارت صبحانه الا، پارکینگ مطمئن، حمام بزرگ و یک کتابخانه با کتاب ها و دی وی دی هایی ارزشمند هستند.

هتل یونیتاس

هتل بزرگ فور سیزن در وسط شهر قدیمی پراگ بوده و خدمات خاصش شامل کنسول چند زبانه، مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته، رستوران با غذای رایگان برای بچه های زیر ۵ سال و روزنامه های روزانه است. این یک مکان عالی برای اقامت در بازار کریسمس پراگ در فصل زمستان هست.

هتل فور سیزن

هتل ساویس دارای مجموعه اجرایی، ۴ کمیته جوان و پنج اتاق دو نفره لوکس است. دومیکینا هم یک رستوران در این محل بوده که غذاهای کیزچ سنتی از منبع محلی را سرو می کند.

هتل ساویس

ونتاگا یک هتل بوتیک پنج ستاره باکلاس است که در اطراف کینگزرو و تین کتدرال واقع شد. پنج نوع اتاق هم برای انتخاب متفاوت و دسترسی به اتاق های معلولین وجود دارد.

هتل ونتاگا
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 352 views بار دسته بندی : گزارش اختصاصی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها