اطلاعات سفر هتل مجلل درویشی مشهد؛ هتلی باشکوه در دل شهری مذهبی - اطلاعات سفر

مشهد شهری بوده که سالانه میزبان مسافران بسیاری است و به همین دلیل، ایجاد امکانات رفاهی در آن بسیار مورد توجه قرار دارد. میتوان گفت نیمی از هتل و هتل آپارتمان ها در کل ایران در شهر مشهد هستند. یکی از هتل های ۵ ستاره و بزرگ مشهد، هتل مجلل درویشی مشهد هست. با ما در این مقاله خواندنی همراه باشید تا شما را با شیوه رزرو هتل درویشی مشهد و امکانات رایگان هتل درویشی مشهد آشنا کنیم.

هتل درویشی مشهد

معماری اتاق و سوئیت هایش منحصر بفرد است. برخی از این اتاقها به نام پنت هوس اسپا، اتاق آینده، سوئیت امپریال، دوبلکس هند، دوبلکس عرب، دوبلکس چین، دوبلکس مصر، دوبلکس ایران اسلام، دوبلکس ایران باستان، اتاق دو تخته فصل، اتاق سه تخته و چهار تخته، اتاق عروس شناخته می شوند. بطور کلی، تعداد اتاق و سوئیت های هتل مجلل درویشی مشهد ۲۲۳ واحد بوده و همانطور که از اسم اتاق ها مشخص است، این هتل دارای پنت هاوس هست.

اتاق ها و سوئیت های هتل درویشی مشهد

از جمله امکانات برای رزرو هتل درویشی مشهد میتوان به رستوران های مختلف، مجموعه آبی هتل که دارای استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، دوش های اختصاصی، سالن بدنسازی و زیبایی و خدمات اسپاست، شهر بازی، آتلیه عکاسی، تاکسی سرویس، صرافی، سالن جلسات و تالارهای پذیرایی، آژانس هواپیمایی، سالن بیلیارد، IPTV اشاره کرد. از جمله امکانات خاص این هتل میتوان به اینترنت رایگان در قسمت لابی، پارکینگ رایگان، باند ویژه هلیکوپتر برای میهمانان ویژه، خدمات ترانسفر به حرم امام رضا هر نیم ساعت یک بار از ۸ صبح تا ۲۳ و همچنین عدم پرداخت هر گونه هزینه ای برای کودکان زیر دو سال اشاره کرد.

امکانات هتل درویشی مشهد

همانطور که در بالا اشاره شد، این هتل دارای رستوران و کافی شاپ های بسیاری بوده که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند و می توانید با توجه به سلیقه و طبع خود آنها را انتخاب کنید. از جمله رستوران ها و کافی شاپ های هتل درویشی میتوان به سالن صبحانه ارغوان، چایخانه سنتی برکه، رستوران روف گاردن، رستوران آتریوم، کافی شاپ بیلیارد و کافی شاپ مرکزی اشاره کرد. در این هتل میتوان جشن ها، مهمانی ها، تشریفات و جلسات مهم و مجلل را برگزار کرد.

رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 426 views بار دسته بندی : گزارش اختصاصی تاريخ : 3 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها