اطلاعات سفر کرونا فرصت 4 روزه بزرگترین نمایشگاه جهان را 3 ماهه کرد - اطلاعات سفر

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده ، کرونا فرصت ۴ روزه بزرگترین نمایشگاه جهان را ۳ ماهه کرد.

داستان چیست؟

حمید برازنده، نماینده یزد در نمایشگاه ITB آلمان اظهار کرد: این نمایشگاه از روز سه شنبه ۱۹ اسفند در برلین به صورت مجازی و با حضور ۱۸۵ کشور کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه سال گذشته با همه گیری ویروس کرونا برگزار نشد، گفت: نمایشگاه مذکور امسال به صورت مجازی برگزار و تا جمعه ۲۲ اسفند دایر بود.

این فعال گردشگری افزود: دسترسی به همه داده ها و اطلاعات بارگذاری شده در فضای این نمایشگاه مجازی برای همه شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان به مدت سه ماه امکان پذیر است و به عبارتی نمایشگاه امسال آلمان چهار روزه نیست بلکه در قالب سه ماه برگزار می شود و این مقوله مهمترین ویژگی و مزیت آن بشمار می رود.

وی در مورد نمایشگاه گردشگری آلمان که از سال ۱۹۶۶ درحال برگزاری است، گفت: این نمایشگاه به بورس بین المللی گردشگری معروف است و از مهمترین رویدادهای گردشگری جهان بشمار می آید و امسال ۱۰ هزار غرفه از ۱۸۵ کشور در آن حضور دارند که ایران نیز با یک سالن اختصاصی امیدوار است بزودی به روزهای پررونق گردشگری برگردد.

برازنده با بیان اینکه امسال ۲۸ دفتر خدمات مسافرتی و شرکت گردشگری در فضایی به نام ایران حضور دارند، گفت: قرار است با معرفی محصولات متنوع از جاذبه های گردشگری همچون طبیعت، سلامت و درمان، زیارت، فرهنگ و تاریخ، بومگردی، صنایع دستی و خدماتی چون هتل و ناوگان حمل و نقل هوایی و ریلی و عرضه تورهایی با قیمت های مناسب و ارزان، ایران را دوباره به فهرست مقاصد سفر آژانس ها و گردشگران بین المللی برگردانند.

این فعال گردشگری با اشاره به اولین برگزاری مجازی این نمایشگاه بین المللی تصریح کرد: این نمایشگاه ۵۵ ساله که اولین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود در راستای آشناسازی افراد با طرح ها و ایده های نو در زمینه صنعت گردشگری تصمیم دارد تا به معرفی شرکت های گردشگری جهان بپردازد و این فرصت ویژه را برای مشتاقان و فعالان بخش گردشگری فراهم کند تا افراد بتوانند علاوه بر معرفی خدمات خود، خدمات دیگر شرکت ها را بررسی و با آنها تعامل کنند.

این فعال گردشگری که به عنوان کارگزار تخصصی خدمات گردشگری یزد و تنها نماینده از استان یزد در نمایشگاه حضور دارد، به معرفی ۲۲ نوع تور تخصصی نظیر تورهای تاریخی، ماجراجویانه، طبیعت گردی، کویرنوردی، سلامت و درمان، بانوان، شکار، غذا و خوراک، حیات وحش، نجوم، کلاسیک، عشایر و سایر موارد می پردازد و با معرفی تورها و خدمات خود به هفت زبان، در قالب کتابچه مجازی، بروشور، پوستر و کلیپ ، آماده ارائه بهترین خدمات به گردشگران بین المللی است.

برازنده افزود: علاقمندان به صنعت گردشگری می توانند به آدرس yun.ir/itbcom مراجعه کرده و از غرفه شرکت سفرهای رادینا بازدید کنند.

فعال گردشگری و تنها شرکت کننده یزدی نمایشگاه مجازی ITB برلین به عنوان بزرگترین نمایشگاه گردشگری جهان در پایان تصریح کرد: در آخرین سال برپایی حضوری این نمایشگاه یعنی سال ۲۰۱۹ حدود ۱۶۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و سال ۲۰۲۰ بدلیل شیوع کرونا تعطیل شد.

کرونا فرصت ۴ روزه بزرگترین نمایشگاه جهان را ۳ ماهه کرد
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : خبر تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها