اطلاعات سفر این وسایل را همراهتان به ویلا ببرید - اطلاعات سفر

 

اواخر تابستان و بسیاری از بازه‌های زمانی دیگر، زمان مناسبی برای سفر به شمال ایران و اجاره ویلا رامسر هستند. اما چه یک ماجراجویی طولانی‌مدت یا اقامتی نزدیک به خانه را امتحان کنیم، یک چالش جدی برای ما وجود دارد که قبل از شروع سفر باید به آن فکر کنیم. فهرست بسته‌بندی  و چک‌لیست بستن چمدان برای سفر. متناسب با نوع سفر و بسیاری از موارد دیگر مانند نوع محل اقامت وسایلی که در چمدان قرار می‌دهیم متفاوت هستند. حتی نوع وسیله نقلیه ما هم روی این موضوع تاثیر دارد.

تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه چیزی را باید بردارید و چه چیزی را در خانه رها کنید؛ می‌تواند دشوار باشد. اگر برای مدتی به محلی دور می‌روید یا با کودکانی همراه شما در سفر هستند این موضوع چالش بیشتری برای شما خواهد بود. این مقاله را بخوانید تا راهکاری ساده برای این موضوع پیدا کنیم.

بستن چمدان برای سفر

همان‌طور که گفته شد، بسته‌بندی وسایل قبل از سفر می‌تواند موضوع چالش‌برانگیز باشد. سعی کنید خیلی سبک سفر کنید و بسیاری از وسایلی را که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید یا کم استفاده خواهید کرد در سفر همراه خود نبرید. ویلا رامسر را که برای اقامت خود در شمال ایران رزرو کرده‌اید بررسی کنید و ببینید چه وسایل و امکاناتی دارد. تاحدامکان سعی کنید وسایلی را که در ویلا مشابه آن‌ها وجود دارد با خودتان به سفر نبرید. وسایلی را در چمدان قرار دهید که در ویلا و سفر به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

لیست بسته‌بندی ملزومات

اول‌ازهمه، شما باید موارد ضروری را جمع‌آوری کنید. موارد ضروری چیزهایی هستند که بدون آنها نمی‌توانید سفر کنید. این مورد شامل بلیط، مدارک شناسایی و هویتی، مدارک بیمه، اسناد بیمه مسافرتی، کارت‌های اعتباری و مقداری پول نقد است. ممکن است برخی از اسناد سفر را در تلفن همراه خود ذخیره کرده باشید، اما توصیه می‌کنیم یک نسخه چاپی را نیز پرینت بگیرید. درصورتی‌که با سیگنال یا باتری گوشی خود مشکلی داشتید بتوانید از این نسخه‌ها استفاده کنید.

وسایل الکترونیکی

امروزه بسیاری از ما به تلفن همراه و وسایل الکترونیکی خود در نقاط مختلف نیاز داریم. یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که باید به آن دقت کنید همین موارد هستند. دستگاه‌ها و شارژرها را در محل مناسبی از چمدان یا کیف‌دستی خود بگذارید. اگر بدون آن‌ها منزل را ترک کنید، ممکن است پشیمان شوید! تلفن، دوربین، آی‌پد یا هر چیز دیگری را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، در محل مناسب قرار دهید. هدفون خود را نزدیک بگذارید تا هرگاه به شنیدن یک موسیقی نیاز داشتید، به‌راحتی آن را پیدا کنید. احتمالا شما شارژرها و چند آداپتور نیز در ویلا نیاز خواهید داشت. چند راهی‌ها هم مفید هستند. کپی اطلاعات تماس افراد ضروری را در کیف‌دستی و چمدان خود نگه دارید تا هنگام نیاز در ویلا رامسر یا دیگر نقاط سفر دردسترس شما باشند.

دارو و جعبه کمک‌های اولیه

مراقب هر دارویی که مصرف می‌کنید باشید و به اندازه کافی از آن به سفر ببرید. ممکن است ویلا رامسر تا داروخانه فاصله داشته باشد و خیلی سریع نتوانید خود را به داروخانه برسانید. مقداری دارو حداقل برای پوشش چند ساعت یا یک روز در ویلا داشته باشید. شما همچنین یک جعبه کمک‌های اولیه با مسکن‌ها، آنتی‌هیستامین‌ها، دافع حشرات، ژل دست ضدباکتری و هر چیز دیگری نیاز خواهید داشت البته بسیاری از ویلاها ممکن است برخی از این موارد را در جعبه کمک‌های اولیه دراختیار شما قرار دهند.

نکات لیست بسته‌بندی

بعد از این‌که ملزومات را آماده کردید، وقت آن است که به چیزهای دیگری که نیاز دارید فکر کنید. این ایده خوبی است که آب‌وهوای مقصد خود را بررسی کنید و درباره فعالیت‌هایی که قرار است انجام دهید تحقیق کنید. به‌خاطر داشته باشید که برای چه مدت از خانه دور هستید و لیست بسته‌بندی تعطیلات خود را خوب و زود آماده کنید تا به خودتان فرصت دهید آن را دوباره بررسی کنید. چند نکته درباره لیست بسته‌بندی تعطیلات عبارت‌اند از:

  • هر چیزی را که می‌توانید در مقصد بخرید: آیا واقعا به آن بطری‌های بزرگ شامپو یا کرم ضدآفتاب نیاز دارید؟ در بسیاری از موارد، محل اقامت شما شامپو، ژل دوش و صابون را ارائه می‌دهد. اگر نه می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید از سوپرمارکت محلی مقصد خود بخرید.
  • اشیای باارزش خود را روی خود نگه دارید: به‌عنوان یک قاعده کلی، باید از قراردادن باارزش‌ترین اقلام خود در لیست بسته‌بندی تعطیلات اجتناب کنید. هر گونه اشیای قیمتی دیگر را به‌جای چمدان خود در چمدان دستی خود نگه دارید تا نزدیک خودتان باشند.
  • اقامتگاه بزرگ رزرو کنید: درحالی‌که هتل‌ها می‌توانند از نظر فضای کمد محدود باشند، یک ویلا یا سوئیت خصوصی فضای بیشتری را ارائه می‌دهد. اگر چیزهای زیادی برای بردن دارید یا با همه اعضای خانواده سفر می‌کنید، مطمئن شوید که جایی جادار برای اقامت رزرو کرده‌اید!

لیست بسته‌بندی ساحل

آیا برنامه سفر تعطیلات شما مقدار زیادی خورشید، دریا و شن دارد؟ پس باید یک لیست بسته‌بندی ساحل تهیه کنید. این لیست باید شامل همه موارد ضروری ذکر‌شده به همراه برخی از اقلام ضروری ساحلی باشد. حتی اگر می‌خواهید در ساحل تنبلی کنید و هیچ کار دیگری انجام ندهید، برخی از موارد اساسی وجود دارد که باید در لیست بسته‌بندی ساحل شما وجود داشته باشند. لیست اولیه بسته‌بندی برای ساحل عبارت است از:

  • ضدآفتاب
  • عینک‌آفتابی
  • لباس حمام
  • کیف ساحلی
  • یک کتاب خوب
  • لباس‌های ساحلی مانند شرت، صندل و کلاه
  • اسباب‌بازی‌های کوچک برای کودکان
  • عینک، بازوبند و شناور
  • تجهیزات غواصی که معمولا می‌توانید آن‌ها را در مقصد خود کرایه کنید.
  • حوله‌ها
  • چتر

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 234 views بار دسته بندی : گزارش اختصاصی تاريخ : 24 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.