اطلاعات سفر بهترین فست فود های رشت گلسار  + آدرس ، اطلاعات تماس - اطلاعات سفر

امروزه فعالیت زیاد و افزایش سرعت تمام کارها، سبک زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده و بسیاری از فعالیت‌های روزانه را به‌سمت سریع‌تر شدن پیش برده‌است؛ دراین‌میان، آشپزی و غذاخوردن به‌عنوان یک فعالیت زمان‌بر، ممکن است با این سبک زندگی همخوانی نداشته باشد؛ بنابراین، استفاده از غذاهای آماده، روشی جایگزین برای آشپزی است که به صرفه‌جویی در زمان منجر می‌شود؛

بهترین فست فود رشت گلسار

ازطرفی، مصرف غذاهای آماده یا فست فود، نیازمند توجه زیادی است تا بتوانید بهترین نوع غذا را در محیطی آرام و بهداشتی مصرف کنید. این موضوع خصوصا در شهری مانند رشت باتوجه‌به ذائقه خوبی که به‌دلیل غذاهای خوش‌طعم شمالی شکل گرفته‌است، دشوار خواهد بود؛

فست فود رشت گلسار

براین‌اساس، شناخت لیست غذاخوری‌هایی که غذای آماده عرضه می‌کنند، می‌تواند بسیار کارساز باشد. درصورتی‌که قصد دارید بهترین فست فودی های رشت را بشناسید، لیست زیر که به معرفی بهترین عرضه‌کنندگان غذای آماده در رشت می‌پردازد را تا انتها دنبال کنید.

عوامل انتخاب بهترین فست فود رشت کدام است؟

جهت شناخت بهترین فست فودی های رشت، لازم است به بررسی گزینه‌های مختلف بپردازید. در این بررسی، عواملی همچون کیفیت مواد اولیه، استفاده از مواد غذایی ارگانیک و بهداشتی، نحوه برخورد پرسنل و … را باید در نظر بگیرید؛

به‌این‌ترتیب، بهتر می‌توانید محل مناسب برای خرید غذای آماده را انتخاب کنید. انتخاب بهترین فست فود رشت خصوصا زمانی اهمیت پیدا می‌کند که مشتری همیشگی غذای آماده باشید و بیشتر وعده‌های غذایی خود را از رستوران‌ها و فست فودهای رشت تهیه کنید.

پیزریا

محال است که به بررسی لیستی از بهترین فست فودی های رشت بپردازیم و نامی از پیزریا برده نشود. این فست فود که زیرمجموعه برند رستورانی رازقی است، اعتبار و سابقه بسیار خوبی دارد. محیط زیبا و طراحی داخلی دل‌نشین به‌همراه کارکنان باتجربه و ماهر، می‌تواند ترکیبی رؤیایی از یک رستوران شیک را برای‌تان فراهم کند.

ارائه خدمات به‌صورت حضوری و پذیرش انواع سفارش با روش‌های مختلف، از دیگر ویژگی‌های پیزریا محسوب می‌شود. شعبه‌های اصلی پیزریا در رشت و لاهیجان، انواع غذاهای آماده را با کیفیت و طعمی باورنکردنی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. شایان ذکر است، شعبه رشت را که در منطقه گلسار قرار دارد می‌توان بهترین فست فود رشت گلسار به‌حساب آورد.

پیزریا به‌عنوان بهترین فست فود گلسار رشت

حال باید دید چه چیزی باعث می‌شود فست فود پیزریا، به‌عنوان یکی از بهترین فست فودی های رشت شناخته شود. در این زمینه، می‌توانیم مزایای متعددی را در مقایسه با سایر فست فودها و رستوران‌های رشت ذکر کنیم که در ادامه خواهیم گفت.

تنوع بی‌نظیر منوی پیزریا

وجود انواع فست فود با کیفیت عالی در منو، موجب می‌شود که هر شخص با هر ذائقه‌ای بتواند غذای موردعلاقه خود را پیدا کند و سفارش دهد. در ادامه، مهم‌ترین غذاهای منوی رستوران پیزریا را معرفی می‌کنیم.

  • برگر: چوریستو برگر، کمبو برگر، ماشروم لاورز، چیلی برگر، برگر ذغالی، رویال برگر و … .
  • پیتزا: پیتزا بیکن، پیتزا یونانی، پیتزا مخصوص، پیتزا هات‌بیف، برگر، پیتزا مرغ و قارچ و … .
  • پاستا: پنه آلفردو با مرغ، گوشت و میگو، پنه با سس آلفردو، فتوچینی ماریانا با مرغ، گوشت و میگو و … .
  • مرغ سوخاری: فیله استریپس، ساق سوخاری، لقمه سوخاری، یامی چیکن، بال سوخاری، پک سوخاری و … .
  • سالادها: سالاد تن‌ماهی و پاستا، سالاد مخصوص شف با فیله مرغ، سالاد سزار، آروگولا، سالاد فصل، سالاد اندونزی و … .
  • پیش غذا: پنیر سوخاری، سیب‌زمینی ویژه، نان سیر، سوپ اسفناج، سوپ قارچ، سوپ میکس، دینامیت شریمپ و … .

روش های مختلف سفارش غذا از پیزریا

در بهترین فست فود رشت، امکان سفارش آنلاین (از طریق وب اپ و اپلیکشن اندروید) و سفارش تلفنی برای مشتریان فراهم شده‌است؛ ازطرفی، این امکان برای شما فراهم است که در محیطی شاد و مفرح، بهترین غذاها را سفارش دهید و از خدمات حضوری پیزریا نیز استفاده کنید.

برای سفارش آنلاین می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://webapp.razeghigroup.com/

    • آدرس شعبه رشت: رشت، گلسار، نبش خیابان ۱۲۰ که ساعت کاری آن هر روز از ساعت ۱۲ الی ۲۴ بوده و در دو وعده اصلی ناهار و شام در خدمت مشتریان است.
  • شماره تماس شعبه رشت: ۰۱۳۳۳۷۶۰۰۰۰

استفاده از مواد غذای تازه و ارگانیک در پیزریا

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته در فست فود پیزریا، استفاده از بهترین مواد اولیه برای تهیه غذا است؛ ازطرفی، توجه به ارگانیک‌بودن غذاها نشان‌دهنده اهمیت و توجه به سلامت مشتریان است؛ این در حالی است که خرید مواد اولیه ارگانیک برای تهیه غذا، هزینه‌های بیشتری برای مجموعه به‌همراه دارد؛ بااین‌حال، توجه به سلامت غذاهای تولیدشده، در اواویت قرار دارد.

تهیه غذای وگن (گیاهی) در پیزریا

یکی از مزایای مهم رستوران پیزریا، منوی غذاهای کاملا گیاهی است که مخصوص سلیقه گیاه‌خواران تهیه شده‌است. در این منو نیز تنوع خوبی از غذاهای وگن دیده می‌شود. سالاد کینوا وگن، ساندویچ شاورما مخلوط وگن، اسپرینگ رول وگن و …، بخشی از غذاهای گیاهی موجود در منوی رستوران هستند؛

علاوه‌بر این موارد، ایجاد محیطی چشم‌نواز، قیمت‌های مناسب نسبت به کیفیت غذا و ارائه انواع پک غذای کودکان، از دیگر نکات قابل‌توجه در عملکرد مجموعه پیزریا است.

یکی از گزینه‌های انتخاب بهترین فست فود گلسار رشت، پیتزا امیر نام دارد. منوی این فست فود شامل انواع مختلفی از پیتزاها (یونانی، مخلوط، پپرونی، مخصوص و …) و انواع سوخاری و خوراک مرغ (سوخاری چندتکه، چیکن استریپس، بال مرغ) است.

غذاهای این رستوران تنوع نسبتا خوبی دارند و کیفیت انواع پیتزا نیز در حد قابل‌قبولی دیده می‌شود. به‌منظور تهیه غذا از این رستوران، به آدرس بلوار گلسار و سه‌راهی گلایول، روبه‌روی خیابان ۱۱۶ مراجعه کنید. شماره تماس این فست فود ۰۱۳۳۳۷۳۳۳۱۳ است.

کنتاکی

مجموعه کنتاکی به‌عنوان یک فست فود زنجیره‌ای فعالیت می‌کند و شعبه‌های مختلفی در سراسر ایران دارد. شعبه این مجموعه در رشت نیز تلاش می‌کند که به‌عنوان یکی از بهترین فست فودی های رشت شناخته شود؛ به‌همین‌دلیل، با فراهم‌کردن محیطی آرام و ارائه انواع مختلف غذای آماده، سعی دارد توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب کند.

شعبه کنتاکی رشت که با نام خانه کنتاکی پلاس شناخته می‌شود، در منطقه گلسار رشت، جنب فرمانداری قرار گرفته‌ و شماره تماس آن ۰۱۳۳۲۱۲۸۲۶۸ است. در منوی این فست فود، انواع پاستا، پیتزا، برگر، ساندویچ و سالاد به‌چشم می‌خورد.

بوم برگر

یکی از فست فودهای شهر رشت که تمرکز خود را بر روی تهیه انواع برگر قرار داده‌است، بوم برگر نام دارد. آمریکن برگر، چیزبرگر فرانسوی، برگر پلاس، مگازینگر، باربیکیو برگر، سوپریم برگر و گریل چیکن، بخشی از منوی این فست فود هستند. علاوه‌بر انواع برگر، پیتزا، مرغ سوخاری و سالاد نیز در بوم برگر عرضه می‌شود.

درصورتی‌که به خوردن برگر علاقه دارید، می‌توانید بوم برگر را انتخاب کنید و از غذاهای آن لذت ببرید. این غذاخوری رشت در بلوار گیلان، نبش خیابان ۱۷۲ قرار گرفته و شماره تماس آن ۰۱۳۳۴۹۹۳ است.

اتول برگر

از دیگر گزینه‌های انتخاب بهترین فست فودی های رشت، می‌توان به کافه‌رستوران اتول برگر اشاره کرد. در این محیط که با دکوری خاص و میزهایی با ظاهر اتومبیل‌های قدیمی طراحی شده‌است، انواع غذاهای آماده مانند پیتزا، ساندویچ، برگر و انواع سالاد سرو می‌شود؛

علاوه‌براین، می‌توانید از نوشیدنی‌های گرم و سرد اتول برگر از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب استفاده کنید. آدرس این فست فودی در شهر رشت، بلوار انصاری، نرسیده به بلوار گلباغ نماز، نبش ولیعصر دوم و شماره تماس آن ۰۱۳۳۳۷۶۳۳۰۰ است.

پرنیان

رستوران پرنیان به‌عنوان یکی از فست فودهای خوب رشت شناخته می‌شود که با تهیه انواع پیتزا، ساندویچ، سوخاری و انواع سالاد، منوی کاملی از غذاهای آماده ارائه می‌کند. در طراحی محیط رستوران، تلاش شده‌است فضایی صمیمی و راحت برای مشتریان فراهم شود.

آدرس فست فود پرنیان جهت مراجعه حضوری در محدوده فلکه لاکانی و ابتدای بلوار حافظ قرار دارد. جهت سفارش تلفنی نیز می‌توانید با شماره ۰۱۳۳۲۲۳۳۳۰۱ تماس بگیرید.

ناپولی

درصورتی‌که به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید، رستوران ناپولی رشت به‌عنوان یکی از گزینه‌های مناسب شناخته می‌شود. در این رستوران، انواع پیتزا و پاستا با دستور پخت ایتالیایی و همچنین غذاهایی مانند میگو سوخاری مخصوص، میگو سوخاری پفکی، مرغ سوخاری مخصوص، پپر استیک، استیک دایان مخصوص و … عرضه می‌شوند؛

همچنین، می‌توانید انواع مختلف سالاد و نوشیدنی‌های فصل را در منوی این فست فود با سبک ایتالیایی پیدا کنید. آدرس این مجموعه، خیابان گلسار، بلوار توحید، نبش کوچه سحر و شماره تماس آن ۰۹۳۸۴۴۸۰۷۷۰ است.

پیتزا آفتاب

فست فود پیتزا آفتاب، ازجمله فست فودهای محله گلسار رشت است و سعی دارد با ارائه منوی کامل از انواع غذاهای آماده، مشتریان با ذائقه‌های مختلف را جذب کند؛ به‌همین‌دلیل، انواع پیتزا آمریکایی (پپرونی، رست بیف، مخلوط و …) را در کنار انواع سوخاری، سالاد و ساندویچ عرضه می‌کند.

آدرس پیتزا آفتاب رشت، چهارراه گلسار، بلوار دیلمان است و از ساعت ۱۲ ظهر تا نیمه‌شب می‌توانید به آن مراجعه کنید. شما می‌توانید به‌منظور سفارش انواع غذای آماده نیز با شماره ۰۳۱۳۳۱۱۰۰۰۷ تماس بگیرید.

بهترین فست فود گلسار رشت

انتخاب درست از میان بهترین فست فودی های رشت، در خرید بهترین غذاهای آماده و دارای کیفیت بالا اهمیت زیادی دارد. در این راستا، فهرستی از مکان‌های منتخب را به شما معرفی کردیم تا از میان آن‌ها بهترین فست فود رشت را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در انتخاب یک فست فود، عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. شرایط بهداشتی، محیط زیبا، غذاهای سالم و ارگانیک و امکان سفارش آنلاین، ازجمله موارد مهمی هستند که باید به‌خوبی مورد توجه قرار گیرند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : گزارش اختصاصی تاريخ : 7 ژوئن 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.