اطلاعات سفر با تعدادی از مشهورترین هتل های ساحلی بلغارستان آشنا شویم - اطلاعات سفر

یکی از دلایل اصلی سفر به بلغارستان، سواحل زیبایش است. سواحل شرقی کشور دارای محبوبیت خاصی بین گردشگران بوده و ارزش دیدن را دارند. بلغارستان یکی از بهترین و ارزان ترین مقاصد گردشگری اروپایی بوده که اغلب نادیده گرفته می شود. با ما در مقاله بهترین هتل های ساحلی بلغارستان همراه شوید تا شما را با تعدادی از مشهورترین هتل های ساحلی بلغارستان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با معروف ترین هتل های ساحلی بلغارستان برایتان جالب خواهد بود.

این هتل ساحلی طرفداران بسیاری در بین تجار و گردشگران دارد. این هتل دارای اتاقهای مدرن مبله و بزرگ، اتاقهای لوکس با منظره رو به دریا و همچنین سوئیت ها و اتاقهای بزرگ و مجهزتر برای اقامتهای طولانی تر است. این مورد از مشهورترین هتل های ساحلی بلغارستان دارای مرکز اسپا مجهز به اتاق ماساژ، سونای بخار، سونای خشک و حمام ترکی به مساحت ۱۲۰۰ متر بوده و از فرودگاه برگاس ۲۹ کیلومتر فاصله دارد.

هتل ساحلی رویال بارسلو

اوریکا یکی دیگر از معروف ترین هتل های ساحلی بلغارستان بوده که در قسمت شمالی به مساحت تقریبی ۵۶۰۰۰ متر قرار گرفت. این هتل دارای ۶۳۳ اتاق و آپارتمان با مناظر روبه دریا، پارک و استخر بوده و ۵ رستوران و ۵ بار دارد که غذاهای سنتی بلغاری و مخصوص اروپایی را سرو می کنند. سرگرمی و بازی هایی که در این هتل می توان به آنها مشغول شد، عبارتند از بازی دارت، والیبال در آب و…..

هتل و کلاب ساحلی اوریکا

گردشگرانی که بدنبال سرگرمی های متنوع و ریلکس کردن هستند، بدون شک این هتل انتخاب بسیار مناسبی برایشان است. این هتل در سواحل دریای سیاه واقع شده و از جمله خدماتش میتوان به سرو غذا در رستورانهای درجه یک، اجرای موزیک زنده و برگزاری رویدادهای خانوادگی و دوستانه اشاره کرد. این هتل دارای ۵۹۷ اتاق بوده و میان وعده و نوشیدنی بصورت ۲۴ ساعت در آن سرو می شود. همچنین، این هتل دارای مرکز سلامتی و اسپا شامل سونای بخار و انواع خدمات ماساژ درمانی است.

هتل ریو هلیوس پارادایس

این هتل بدلیل دارا بودن چشمه آب معدنی در بین علاقمندان به سلامت و تناسب اندام بسیار شناخته شده است. در فاصله ۸ کیلومتری وارنا و در فاصله اندکی از ساحل قرار گرفته و دارای ۴۷ اتاق دو نفره، ۵ اتاق تکنفره و آپارتمانهایی برای اجاره است.

هتل رمانس اسپا

هتل برگاس یکی دیگر از اقامتگاه های ساحلی رده بالا و مقرون بصرفه بوده که دارای اتاقهای تکنفره، دو نفره و آپارتمانهایی برای اجاره است. این ساختمان ۱۹ طبقه در سال ۲۰۰۹ بازسازی شد و دارای ۲۵۰ اتاق و شش سوئیت برای میهمانان است. این هتل در ۳۰ کیلومتری شمال برگاس و درست بر روی ساحل واقع شد.

هتل ساحلی برگاس

برای گردشگرانی که می خواهند شانس خود را امتحان کنند، این هتل به همراه کلاب مشهورش در بخش شرقی ساحل آفتابی انتخاب بسیار مناسبی است. این هتل دارای اتاقهای دونفره، آپارتمانهای خانوادگی و آپارتمانهای لوکس برای اجاره به میهمانان است. فاصله هتل تا ساحل حدود ۵ دقیقه بوده و دارای یک رستوران اصلی و چند رستوران دیگر است که غذاهای بسیار عالی در وعده های صبحانه، ناهار، شام را سرو می کنند.

هتل هریزانتما

این مورد از بهترین هتل های ساحلی بلغارستان در امتداد دریای سیاه و در ساحل آفتابی قرار گرفته و دارای اتاقهای تکنفره، دونفره و سه نفره و همچنین آپارتمانهایی برای اجاره است.

هتل بومرنگ

اقامتگاه مجستیک یک هتل ۴ ستاره بوده که دارای ۳۳۹ اتاق دونفره، ۵۰ استودیو و ۱۵ آپارتمان است. این هتل یک مکان مناسب برای برگزاری جلسات و کنفرانسهای مهم بوده و ظرفیت بیش از ۴۰۰ نفر را دارد.۴ رستوران و ۵ بار در این هتل وجود دارند که انواع غذاهای بلغاری، اروپایی و مدیترانه ای را برای میهمانان سرو می کنند. همچنین، این هتل دارای محوطه بازی کودکان است.

اقامتگاه ساحلی مجستیک

اگر شما قصد اقامت در محدوده گلدن سند بلغارستان را دارید، این هتل انتخاب مناسبی برای شماست؛ یک هتل لوکس که در دامنه تپه ای زیبا واقع شده است؛ ۷۲۷ اتاق در ۹ طبقه که همگی دارای بالکن با نمایی رو به پارک، استخر و دریا هستند. تمامی خدمات برای میهمانان بصورت رایگان ارائه شده و کلابی مخصوص خانواده های بچه دار نیز وجود دارد.

هتل بزرگ ملیا هرمیتاژ
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 342 views بار دسته بندی : گزارش اختصاصی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها