اطلاعات سفر بهترین تفریحات دبی برای کودکان و نوجوانان را بشناسید - اطلاعات سفر

بهترین تفریحات دبی برای کودکان کدامند؟ در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه یک سفر خاطره انگیز دبی را برای کودکان و نوجوانان خود برنامه ریزی کنید.

دغدغه بسیاری از والدین به هنگام سفر، تفریحات مناسب کودکان می باشد. اگر شما هم از آن دسته والدینی هستید که نگران تفریحات مخصوص کودکان در شهر دبی هستید، ما به شما کمک خواهیم کرد تا در سفر خانوادگیتان تمامی اعضا به یک اندازه از سفر خود لذت ببرند. نه تنها در این شهر پر آوازه و مدرن مکان های تفریحی برای کودکان وجود دارد، بلکه تنوع و تعداد بالای آن ها، سبب دشواری در انتخاب می شود. بنابراین ضروری است که پیش از سفر، با این مراکز تفریحی آشنا شوید و نسبت به علایق کودکانتان تعدادی از آن ها را انتخاب کنید. برای شناخت بهترین تفریحات دبی کلیک کنید.

این تفریحات به حدی برای کودکانتان جذاب و مهیج است که به سختی می توانید آن ها را راضی به ترک این مکان ها کنید. به همراه کودکانتان آماده شوید تا در ادامه لحظاتی را در این مراکز تفریحی سپری کنیم. اگر نمی دانید چگونه بلیط این مکان ها را تهیه کنید، اصلا جای نگرانی ندارد؛ ما به شما سایتی را معرفی می کنیم که می توانید صفر تا صد سفر خود را به آن ها بسپارید و با خیالی آسوده به تفریح در این ستاره خاورمیانه بپردازید.

تفریحات دبی برای کودکان

تفریح در پارک آبی آتلانتیس

در این پارک آبی همه چیز مهیای ساختن یک روز خاطره انگیز و فراموش نشدنی برای کودکانتان می باشد. استخرهای مخصوص کودکان، آکواریوم با ماهی های رنگارنگ، سرسره های آبی بلند، تونل شیشه ای کوسه ها، شنا و بازی با دلفین ها، فواره های با شکوه، تیوپ سواری  و … از بخش های مخصوص کودکان در این پارک است که مهیای پذیرایی از شما و فرزندانتان می باشد. با وجود امکانات متعدد این پارک، کودکان یک روز کامل را در آن مشغول خواهند بود. به همین جهت رستوران ها و کافی شاپ های واقع در این پارک به کمک شما خواهند آمد تا نگران گرسنه شدن فرزندانتان نباشید. فراموش نکنید که شما نیز می توانید لحظات مفرحی را در این پارک آبی بگذرانید. همچنین استراحتگاه های مجهزی برای بزرگسالان طراحی شده است تا فارغ از هر دغدغه ای به استراحت بپردازید و از خدمات ماساژ این مرکز بهره ببرید. شما و همراهانتان هرگز روز جذاب پارک آتلانتیس را فراموش نخواهید کرد.

بهشتی از تفریحات کودکان؛ کیدزانیا

می خواهیم فرزندانتان را به دنیایی مشابه با دنیای بزرگسالان تنها در ابعاد کوچک ببریم. این دنیای کوچک کودکانه فقط مناسب کودکان بوده و مانند مورد قبل مناسب بزرگسالان نمی باشد. این مجموعه کم نظیر در دبی مال واقع شده است و فرصت تجربه زندگی بزرگسالان را در قالب یک شهر کوچک به کودکان می دهد. در وهله اول برای ورود به دنیای کیدزانیا، کودکان از پذیرش فرودگاه بین المللی امارات می گذرند و با دریافت یک چک می توانند پول خود را در این مجموعه هیجان انگیز خرج کنند. کودکان می توانند شغل مورد علاقه خود را انتخاب کنند، به بازی بپردازند و حتی حقوق و پاداش دریافت کنند. کیدزانیا قطعا تجربه جدید و متفاوت را برای فرزندانتان رقم خواهد زد. در این مجموعه امکاناتی نظیر بانک، بیمارستان، آرایشگاه، سوپر مارکت، آتش نشانی، تئاتر و … فراهم شده است تا کودکانتان به راحتی شغل مورد علاقه خود را انتخاب کنند. تجربه بازی در این بهشت کودکان را از فرزندتان دریغ نکنید.

تخلیه هیجان در شهر بازی آی ام جی

تنها با شنیدن این که آی ام جی بزرگ ترین مجموعه تفریحی سرپوشیده دنیا است، شما ترغیب خواهید شد که به  همراه کودکانتان سری به این شهر بازی بزنید. این شهر بازی عظیم هر سرگرمی که کودکانتان در رویا داشته اند را به واقعیت پیوسته است. خاطره بازی در این مجموعه هرگز از یاد کودکانتان نخواهد رفت. ۴ تم ماجراجویانه در آی ام جی به نام های کارتون نتورک، مارول، بلوار آی ام جی و دره گمشده دایناسورها قرار گرفته است که در هر قسمت آن با دنیای ماجراجویی هیجان انگیزی مواجه خواهید شد و به رقابت و مبارزه خواهید پرداخت. اگر کودکانتان به بازی های ماجراجویانه علاقه مندند، حتما آن ها را به این شهر بازی بیاورید. پس از خروج از آی ام جی، همه هیجانات کودکانتان تخلیه شده است.

سرزمین جادویی لگولند

در این سرزمین بیش از ۶۰ میلیون لگوی رنگی به کار برده شده است و اولین لگولند در خاورمیانه به شمار می رود. در این مجموعه از پارک های آبی گرفته تا ماشین های پدالی و سینما ۴ بعدی آماده سرگرم کردن کودکان هستند. وجود بیش از ۱۲ سرسره و وسیله بازی در پارک آبی لگولند و امکان ساختن قایق با لگو و قایق سواری در رودخانه این پارک، قطعا کودکان را به وجد می آورد. در زیر دریایی لگولند از مناظر شگفت انگیز و زیبایی در زیر آب بازید خواهید کرد و با بیش از ۶۰ گونه مختلف کوسه، ماهی و … آشنا خواهید شد. همه چیز در این پارک آماده است تا کودکانتان لحظاتی شاد و مفرح را تجربه کنند. پس از خروج از این مجموعه تصور می کنید که همه چیز رویا بوده است.

کدام یک از این بازی ها توجه شما و کودکانتان را جلب کرده است؟ تصمیم به خرید بلیط کدام یک از این مراکز را دارید؟ مکان های مورد علاقه کودک خود را انتخاب کنید. در انتهای متن قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم تا به راحتی بلیط این مراکز را انتخاب کرده و سفرتان را بیش از پیش لذت بخش کنید.

بهترین تفریحات دبی برای کودکان

تجربه ای عجیب در دبی؛ پیست اسکی

شاید برای شما سوال باشد که چرا پیست اسکی دبی را تجربه ای عجیب توصیف کرده ایم. تصور کنید زمانی که دمای هوای بیرون ۵۰ درجه سانتی گراد است، شما وارد محیطی پر از برف می شوید و به برف بازی می پردازید. این مجموعه از ۵ زمین مختلف تشکیل شده تا همه افراد با هر سن و سالی بتوانند از آن ها استفاده کنند. اسکیت بازی به همراه موزیک و نور، تجربه ای جذاب برای خود و کودکانتان خواهد بود. در این مکان نگران تهیه تجهیزات مورد نیاز خود نباشید، چون امکان کرایه همه تجهیزات مورد نیاز فراهم شده است.

پارک آبی بی نظیر وایلد وادی

به احتمال زیاد نام پارک بی رقیب وایلد وادی به گوشتان خورد است. در این پارک مجهز و بزرگ امکان بازی های متعددی برای کودکان، بزرگسالان، بانوان باردار و معلولین مهیا شده است. اگر کودکانتان از آب بازی لذت می برند، حتما این پارک را در لیست تفریحات خود قرار دهید. در این پارک سحرآمیز یک روز بی مثال را برای خود و کودکان رقم بزنید. وجود رستوران ها، کافی شاپ ها و فروشگاه های متعدد دیگر جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نمی گذارند. پارک آبی وایلد وادی، یک شهر آبی کامل بوده که نمی توان آن را به خوبی توصیف کرد و در کلمات گنجاند، بلکه حتما باید آن را تجربه کرد.

قطعا تا به الان از بین این مراکز تفریحی ذکر شده انتخاب خود را کرده اید. پس بخش پایانی را از دست ندهید تا به آسانی بلیط مورد نیاز خود را تهیه کنید.

خرید بلیط مراکز تفریحی برای کودکان

در شهر زیبای دبی تفریحات و بازی های گوناگونی برای همه سنین فراهم شده است تا همه اعضای خانواده سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. مراکز تفریحی طراحی شده برای کودکان در این شهر به حدی مفرح و مهیج است که کودکانتان را شگفت زده خواهد کرد. سایت dubaidiscount.ir امکان خرید بلیط های این مراکز تفریحی را با بهترین قیمت برای شما فراهم کرده است تا جای هیچ نگرانی برایتان باقی نماند. ابتدا تفریحات دبی برای کودکان خود را انتخاب کنید و سپس با مراجعه به سایت دبی دیسکانت آن ها را خریداری نمایید و از سفر خود لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 186 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 19 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.