اطلاعات سفر تاثیر کووید 19 بر گردشگری باروری چگونه است؟ - اطلاعات سفر

ایسنا/ بدنبال خبرهای منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که تاثیر کووید ۱۹ بر گردشگری باروری چگونه است؟

داستان چیست؟

به نقل از بیواسپیس، شرکت تحقیقاتی بازار فکت (Fact.MR) در راکویل ام دی مریلند در گزارش پیوسته ای پیرامون اینکه تاثیر کووید ۱۹ بر گردشگری باروری چگونه است؟ چشم اندازهای بسیار مثبتی برای رشد در سال ۲۰۲۱ و بعد از آن را پیش بینی کرده است. بیماری همه گیر کووید-۱۹ صنعت گردشگری باروری را بدلیل محدودیت های شدید مسافرتی علاوه بر اقدامات معوقه برای روش های پزشکی گزینشی توسط دولت های سراسر جهان اعمال شده، بطور قابل توجهی مختل کرده است. بازارها شاید تا سال ۲۰۲۱ شاهد بهبودی تدریجی باشند، زیرا دولت ها در تلاش برای کم کردن محدودیت های قرنطینه هستند تا فعالیت های اقتصادی از سرگرفته شوند.

براساس گزارشی از سازمان بهداشت جهانی، ۱۰ درصد از زنان در سراسر جهان به مشکلات باروری مبتلا می شوند. همچنین برآوردها نشان می دهند که ۴۸ میلیون زوج و ۱۸۶ میلیون نفر در سراسر دنیا تحت تاثیر ناباروری قرار دارند. اقدامات مراکز باروری شامل پیشگیری، تشخیص و درمان هاست. دسترسی برابر به چنین روش های درمانی، علاوه بر قوانین محدودکننده در مورد درمان های باروری، در بسیاری از کشورهای کم درآمد و متوسط مشکلی است که فرصت هایی برای گردشگری باروری ایجاد می کند.

فناوری های کمک باروری بیش از سه دهه پیش معرفی شدند. طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، بیش از ۵ میلیون کودک از طریق این فرآیندها متولد شده اند. تلاش های سازمان های دولتی و خصوصی در جهت افزایش آگاهی در زمینه باروری، ضمن ترویج سبک زندگی سالم، علاوه بر مداخلات رفتاری برای به حداقل رساندن خطرات ناشی از سموم محیطی و عوارض بارداری شاید راه های جدیدی برای پیشرفت در این صنعت باز کند.

یک تحلیلگر شرکت تحقیقاتی بازار فکت توضیح می دهد: «افزایش شیوع اختلالات باروری از جمله عدم تعادل هورمونی و اختلالات انزال، از عوامل محرک بازار گردشگری باروری در نظر گرفته شده اند. همچنین، نگرانی های مرتبط با درمان سرطان و اثرات مرتبط با باروری نیز فرصت هایی را در بخش گردشگری باروری ایجاد می کند. تلاش های دولت ها برای افزایش گردشگری پزشکی، آگاهی سلامت و بهبود دقت در تشخیص اختلالات باروری از پیشرفت طولانی مدت حمایت می کند.»

ایده های اصلی بازار گردشگری باروری

• درمان های لقاح آزمایشگاهی شاهد جذب بالاتر به دلیل اثربخشی برتر و هزینه های مقرون بصرفه خواهد بود.

• مراکز باروری همچنان کانال های اصلی توزیع هستند که بر اساس سرمایه گذاری ها به سمت گسترش جهانی توسط رقبای خصوصی هدایت می شوند.

• یونان به دلیل گزینه های درمانی ارزان تر و فضای مناسب برای ارز خارجی، به احتمال زیاد به عنوان یک مقصد محبوب گردشگری باروری ظاهر خواهد شد.

• محدودیت های نظارتی در مورد رحم اجاره ای در هند به فرصت های رشد این کشور در این زمینه آسیب می رساند.

• چین با حمایت از ابتکارات دولت در زمینه اصلاح زایمان، همچنان یک بازار بالقوه عالی باقی خواهد ماند.

• براساس ثبت ملی فعالیت انجمن باروری اسپانیا، ۴۰ درصد از فعالیت های گردشگری باروری اروپا را اسپانیا تشکیل می دهد.

گردانندگان برجسته بازار گردشگری باروری

• افزایش آگاهی در مورد اختلالات باروری در کشورهای در حال توسعه یکی از عوامل اصلی تقاضا در بازار است.

• سرمایه گذاری های دولت ها برای گردشگری پزشکی فرصت هایی را در صنعت ایجاد می کند.

محدودیت های کلیدی بازار گردشگری باروری

• ساختارهای بازپرداخت نامطلوب و سرمایه گذاری های ضعیف دولت در جهت درمان های باروری، به پیشرفت در این زمینه آسیب می رساند.

• نگرانی های اخلاقی مرتبط با رحم اجاره ای و کمبود متخصصان کافی آموزش دیده در این صنعت نیز به پیشرفت ها آسیب می رساند.

چشم انداز رقابتی

رقبای اصلی در بازار گردشگری باروری شامل سفرهای هوشمند پزشکی، مراکز جدید باروری، شرکت های گردشگری پزشکی، اهداکنندگان جهانی تخمک، سفرهای پزشکی، بازدید و مراقبت هستند.

رقبای اصلی در صنعت گردشگری باروری علاوه بر تلاش های تبلیغاتی بین المللی راهبردی، بدنبال ادغام های راهبردی، مالکیت و همکاری هایی با هدف بیشتر دسترسی به مصرف کنندگان هستند.

در جولای سال ۲۰۲۰، کلینیک باروری (Oasis Fertility) در حیدرآباد طرح تعامل بدون تماس خود با بیمار را در راستای محدودیت های ناشی از همه گیری کووید-۱۹، با هدف گسترش زمینه گردشگری باروری از طریق رسانه های دیجیتال آغاز کرد.

بینش بیشتر در مورد بازار گردشگری باروری

فکت در آخرین گزارش خود، تحلیل بی طرفانه ای از بازار جهانی گردشگری باروری ارائه می دهد. به منظور درک پتانسیل بازار جهانی، رشد و حوزه آن بازار براساس فناوری کمک باروری، لقاح آزمایشگاهی، تزریق اسپرم از نظر مورفولوژیک داخل سیتوپلاسمی، اهدای سلول جنسی قابل تکثیر، تزریق اسپرم داخل سیتوپلاسمی، رحم اجاره ای، تلقیح مصنوعی، تلقیح داخل رحمی، تلقیح داخل مجرای رحمی، تلقیح درون لوله ای، جراحی باروری، لاپاراسکوپی و سایر موارد، همچنین نوع بیمار (زن و مرد) و کاربر نهایی (مراکز باروری، بیمارستان ها و کلینیک های جراحی، بانک های اسپرم و موسسات تحقیقاتی) در هفت منطقه شمال آمریکا، آمریکای لاتین، اروپای غربی، اروپای شرقی، آسیا و اقیانوسیه به استثنای ژاپن، خاورمیانه و آفریقا تقسیم بندی شده است.

تاثیر کووید 19 بر گردشگری باروری چگونه است؟
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : خبر تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها