اطلاعات سفر خوش گذرانی در دبی با کم ترین هزینه! - اطلاعات سفر

دبی یکی از مدرن ترین شهرهای قاره آسیا و حتی جهان است. هزینه سفر به دبی به هیچ عنوان ارزان نیست و شاید هر کسی از پس از آن بر نیاید؛ اما کمی صبر کنید! شاید با خواندن این مطلب بتوانید هزینه هایتان را کم کنید و بتوانید به این شهر رویایی و مدرن سفر کنید.

ما در اینجا قصد داریم جاهای دیدنی دبی را که نیازی به صرف هزینه ندارند را به شما معرفی کنیم؛ بنابراین اگر قصد سفر به دبی با کم ترین هزینه را دارید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. این مطلب مختص شما جمع آوری شده است و ما در اینجا اماکن گردشگری، فرهنگی و تفریحی دبی را که بدون دریافت هزینه ورودی پذیرای شما هستند را معرفی خواهیم کرد.

هزینه سفر به دبی در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

  • هزینه سفر به دبی در سال ۱۴۰۳ برای یک سفر ارزان به دبی حدود ۱۴ تا ۲۵ میلیون تومان (معادل ۸۰۰ تا ۱۴۲۸ درهم)
  •  هزینه سفر به دبی نسبتا اقتصادی حدود ۲۸ تا ۴۰ میلیون تومان (معادل ۱۶۰۰ تا ۲۲۸۵ درهم)
  •  هزینه سفر به دبی با هزینه متوسط حدود ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان (معادل ۲۸۵۷ تا ۵۷۱۴ درهم)
  •  هزینه سفر لاکچری به دبی با پرواز امارات بیش از ۲۵۰ میلیون تومان (معادل ۱۴۲۸۵ درهم)

عوامل تاثیرگذار بر هزینه سفر به دبی

  • هزینه بلیط پرواز به دبی: شما می توانید با جستجوی عباراتی مثل خرید اینترنتی بلیط دبی “هزینه پرواز به دبی” و … در گوگل برآورد هزینه کنید.
  • تعداد روز اقامت شما
  • هزینه هتل: اگر بهترین هتل های دبی مانند برج العرب جمیرا، هتل آتلانتیس پالم، هتل ریتز کارلتون و … را انتخاب کنید هزینه سفر شما بیشتر خواهد شد.
  • هزینه حمل و نقل
  • هزینه غذا و رستوران
  • هزینه خرید سوغاتی
  • هزینه تفریحات در دبی

دیدنی های رایگان دبی

از جمله تفریحات رایگان دبی که باعث کاهش هزینه سفر شما می شود عبارتند از:

محوطه برج خلیفه  

برج خلیفه که به عنوان نماد دبی است از جمله بلندترین برج های جهان نیز می باشد. دیدن بلندترین دست سازه دست بشر بسیار هیجان انگیز است و اگر شانس داشته باشید و در ایام سفر شما به دبی شاهد آتش بازی هم باشید، لذت آن دو چندان می شود.

البته در محوطه این برج کافه ها و آب نماهای زیبایی نیز ساخته شده است که جذاب تر از همه آنها، نمایش های تبلیغاتی آخر هفته روی نمای برج است که یکی از گران قیمت ترین تبلیغات جهان است! افراد یا برندهای مشهور با پرداخت مبلغ هنگفتی می توانند برای دقایقی تصاویر مورد نظرشان را روی برج خلیفه بیندازند که قطعا دیدن این صحنه ها خالی از لطف نیست!

مرکز هنری جمیل 

هنر دوستان عزیز اگر به دبی سفر کردید، به هیچ عنوان مرکز هنری جمیل را از دست ندهید. در این مرکز می توانید آثار هنری شگفت انگیزی را به بدون نیاز به پرداخت هزینه ورودی تماشا کنید.

آدرس مرکز هنری جمیل: منطقه جداف

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۸ شب

خیابان السرکال

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به فرهنگ و هنر علاقه دارند، خیابان السرکال دبی را از دست ندهید. در این خیابان حدود ۲۰ گالری با آثار خاص هنری در زمینه های مختلف و آثاری از هنرمندان مشهور سراسر جهان جمع آوری شده است. گشت و گذار در این خیابان نیازی به صرف هزینه ندارد و می توانید به صورت رایگان از این آثار هنری دیدن کنید.

آدرس خیابان السرکال: غرب دبی، منطقه صنعتی القوز، خیابان هفدهم

ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر

مسجد جمیرا

این مسجد پس از برج خلیفه یکی از نمادهای مهم شهر دبی است. مسجد جمیرا با الهام گرفتن از معماری مصر و سوریه ساخته شده است و دیدنش هنر معماران برجسته این مسجد را به رخ می کشد.

آدرس مسجد جمیرا: انتهای جاده ساحل جمیرا

ساعات بازدید: ۱۰ صبح تا ۸ شب

مجسمه بال ‌های مکزیکی

اگر می خواهید که یک عکس زیبا از دبی ثبت کنید، می توانید با این مجسمه در حالی که بال های فرشته روی شانه هایتان است و فضای پشت سرتان نمایی زیبا از برج خلیفه است، عکس بگیرید.

آدرس مجسمه بال ‌های مکزیکی: بلوار شیخ محمد بن راشد

دبی مال 

شهر دبی یک شهر پر از “ترین” هاست؛ به طوری که بزرگ ترین برج جهان، بزرگ ترین آبنمای موزیکال جهان، بزرگ ترین مرکز خرید جهان (دبی مال) و …. در این شهر واقع شده است.

دبی مال نه تنها یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جهان است بلکه تفریحات و دیدنی های زیادی نیز در این مرکز وجود دارد که به صورت رایگان می توانید از این مرکز دیدن کنید. البته تنها دیدن بخش هایی از این مرکز رایگان است، برای مثال شما اجازه دارید تنها قسمت هایی از آکواریوم دبی مال را به صورت رایگان ببینید و برای دیدن سایر بخش ها باید هزینه پرداخت کنید.

آدرس دبی مال: مرکز شهر دبی، خیابان فایننشال سنتر

ساعت بازدید: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

دبی کریک

از میان این شهر، رودخانۀ بزرگی می گذرد که طول آن حدود ۱۴ کیلومتر است. در کنار این رودخانه مسیرهای پیاده روی ساخته شده است که شما می توانید بدون پرداخت هزینه از نمای زیبای دبی کریک و همچنین قایق های روی آب لذت ببرید.

موزه سکه 

موزه سکه جزء اقلیت موزه های دبی است که شما می توانید بدون پرداخت هزینه ورودی از انواع سکه های اماراتی و اطلاعات مربوط به آنها دیدن کنید.

آدرس موزه سکه دبی: محله الفهیدی

ساعت بازدید: ۸ صبح تا ۳ بعدازظهر

آبشار کانال دبی

این آبشار یکی دیگر از شگفت انگیزترین سازه های معماری دست بشر است که در منطقه مارینای دبی واقع شده است و به دلیل نورپردازی چشم نوازی که دارد یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب شناخته می شود.

آدرس آبشار کانال دبی: اتوبان شیخ زاید، حوالی برج ‌های تجارت جهانی

فواره دبی

فواره دبی بزرگ ترین آبنمای موزیکال جهان است که شما می توانید بدون پرداخت هزینه ای از تماشای رقص قطره های آب با  ریتم موسیقی لذت ببرید.

آدرس فواره دبی: خیابان شیخ محمد بن راشد، دریاچه مصنوعی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 29 آوریل 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.