اطلاعات سفر ساخت پنج هتل بزرگ در قم پیگیری می شود - اطلاعات سفر

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ساخت پنج هتل بزرگ در قم پیگیری می شود.

قضیه چیست؟

علیرضا ارجمندی افزود: خیل عظیم مسافران و زائران ایرانی و خارجی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس نیاز استان را به ساخت هتل های بزرگ، شیک و مدرن نشان می دهد. وی با تاکید بر نقش هتل ها و مراکز اقامتی بزرگ درتحول صنعت گردشگری استان گفت: ساخت هتل های بزرگ با ارائه خدمات بالا، تحول عظیمی را در صنعت گردشگری قم ایجاد می کند. سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم با بیان اینکه برای ساخت هتل های پنج ستاره به همراهی و همکاری شهرداری نیاز دارد، ادامه داد: در استان تقاضای ساخت اماکن اقامتی در سطوح مختلف از خانه مسافر تا هتل های بزرگ وجود دارد.

وی با اشاره به وجود مراکز اقامتی غیرمجاز در این استان گفت: شکل گیری اماکن اقامتی غیرمجاز از نیاز شهر قم به ساخت مراکز اقامتی حکایت دارد. ارجمندی ساماندهی مراکز اقامتی در این استان را ضروری دانست و گفت: از آنجا که صاحبان اماکن غیرمجاز موفق نشده اند استانداردهای لازم تأسیسات گردشگری را کسب کنند بصورت غیرقانونی فعالیت می کنند که این امر مشکلات و عوارض فرهنگی، اجتماعی و امنیتی ایجاد کرده است.
وی در ادامه با اشاره به روند احداث ۱۰ پروژه گردشگری دربخش کهک این استان گفت: این پروژه ها شامل هفت مجتمع گردشگری و سه سفره خانه سنتی است. وی با بیان اینکه هدف این اداره کل در سال جاری، پشتیبانی و مانع زدایی از پروژه های گردشگری است، ادامه داد: حجم سرمایه گذاری در این ۱۰ پروژه حدود یک هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال است که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۳۱ نفر در این بخش فراهم می شود.

ساخت پنج هتل بزرگ در قم پیگیری می شود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : خبر تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها