اطلاعات سفر سفر نوروزی خاطره‌انگیز با تورهای استثنایی آژانس مهروگشت آریایی - اطلاعات سفر

 

تور نوروزی با خاطراتی که فراموش نخواهید کرد!

عید نوروز به عنوان بهترین فرصت برای سفر در طول سال شناخته می‌شود و می‌توانید از این فرصت برای شرکت در تورهای خارجی جذاب استفاده کنید. در حال حاضر امکان سفر نوروزی به کشورهای مختلف در عید نوروز وجود دارد که از جمله برخی از این کشورها می‌توان به سنگاپور، مالزی، بالی، سریلانکا و کشورهای دیگر در اروپا و آسیایی شرقی اشاره کرد. اما با توجه به شرایط آب‌وهوایی، برای عید نوروز کشورهای استوایی و آسیای شرقی می‌توانند گزینه‌های بهتری باشند. اگر می‌خواهید در یک تور نوروزی جذاب شرکت کنید و به دنبال کمترین هزینه ممکن هستید، این مطلب را مطالعه کنید.

چرا سفرهای خارجی را برای عید نوروز انتخاب کنید؟

دلایل زیادی وجود دارند که دست به دست هم می‌دهند تا بخواهید برای عید نوروز، به‌جای سفر در داخل ایران، به دنبال سفر به خارج از کشور باشید. در ادامه این بخش، برخی از این مزایا را به صورت کامل بررسی و مقایسه کرده‌ایم.

فرصت بازدید از کشورهای برتر توریستی

درست است که ایران جاذبه‌های توریستی زیاد و منحصر به فردی دارد، اما در عید نوروز، این جاذبه‌ها به شدت شلوغ می‌شوند و ممکن است که دیگر فرصت بازدید لذت‌بخش از آن‌ها را نداشته باشید. به عنوان مثال، در طول عید، شمال و جنوب کشور و به خصوصی مناطق دارای جاذبه توریستی مانند جزیره کیش به شدت شلوغ می‌شوند. به گونه‌ای که ممکن است به دلیل شلوغی حتی امکان بازدید از این آیتم‌های تفریحی را نداشته باشید. اما در کشورهای خارجی، عید نوروز چندان معنایی ندارد و شاهد این شلوغی‌ها نیستیم. در عین حال، باید به این نکته اشاره کنیم که تعداد سفرهای خارجی در عید نوروز به مراتب کمتر از سفرهای داخلی است و از این جهت سفر ممکن است به دلیل خلوت‌تر بودن برایتان جذاب‌تر باشد.

بازدید از جاذبه‌های توریستی منحصر به فرد

هرچقدر هم که ایران جاذبه‌های توریستی جذابی داشته باشد، ممکن است بعد از چند سال به موقعیتی برسید که از همه این جاذبه‌ها بازدید کرده باشید. در عین حال، ممکن است برخی از افراد به جاذبه‌های توریستی خارجی علاقه زیادی داشته باشند. در این موقعیت، تورهای نوروزی فرصت‌های عالی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای سفر دلخواه خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که این تورهای تفریحی هرکدام جاذبه‌های خاص خود را دارند. به عنوان مثال، در تور تفریحی سنگاپور می‌توانید از جاذبه‌های توریستی جذابی بازدید کنید که هرکدام می‌توانند ساعت‌ها شما را مجذوب خود کنند.

فرصتی مناسب برای کسب آرامش

با توجه به اینکه شهرهای مختلف ایران و به خصوصی شهرهایی که جاذبه توریستی دارند، در عید نوروز به شدت شلوغ می‌شوند، ممکن است این فرصت را از شما بگیرند که از جاذبه‌های توریستی دلخواه بازدید کنید یا حتی در محلی که اقامت دارید، استراحت کنید.

در تورهای خارجی عید نوروز فرصت عالی برای کسب آرامش خواهید داشت. تصور کنید که کل سال را زحمت کشیده‌اید و حالا نوبت این است که استراحت کنید. در این موقعیت، استراحت در یک کشور دیگر با فرهنگی متفاوت به همراه جاذبه‌های خاص و منحصر به فرد می‌تواند از جهات مختلف برایتان جذاب و البته آرامش‌بخش باشد.

امکان سفر با کمترین میزان مرخصی

بسیاری از افرادی که به دنبال سفر هستند، باید مرخصی بگیرند که مرخصی برای مدت نسبتا طولانی معمولا در طول سال امکان‌پذیر نیست. در این موقعیت، اگر بخواهید به سراغ تورهای خارجی بروید، ممکن است که به دلیل نگرانی‌های کاری، سفر آن‌طور که باید برایتان دلچسب نباشد. اما در عید نوروز، امکان دریافت مرخصی برای مدتی طولانی را خواهید داشت که این موضوع می‌تواند بسیار برای شما مناسب باشد که بخواهید برای شرکت در تور نوروزی اقدام کنید.

برخی از محبوب‌ترین مقصدهای تورهای خارجی برای عید نوروز

در عید نوروز برخی از کشورها گزینه‌های عالی برای سفر خواهند بود. این موضوع دلایل مختلفی دارد. به عنوان مثال، ممکن است در عید نوروز، آب‌وهوایی این کشورها بسیار مناسب باشد و به شما این امکان را بدهد تا سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. در ادامه برخی از این کشورها را معرفی کرده‌ایم.

سنگاپور؛ کشوری محبوب در آسیایی شرقی

سنگاپور یکی از محبوب‌ترین کشورهای آسیای شرقی است که در حال حاضر به عنوان یک قطب توریستی در این قاره شناخته می‌شود. این کشور سه زبان رسمی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به انگلیسی، مالایی و تامیل اشاره کرد. در نتیجه، اگر به انگلیسی مسلط باشید، برای برقراری ارتباط با مدرم این کشور هیچ مشکلی نخواهید داشت. از جمله برخی از گزینه‌های توریستی سنگاپور می‌توان به موزه و کلیسای چانگی، گورستان بوکیت براون، مارینا بی سندز و موزه خانه بابا اشاره کرد.

مالزی؛ محبوب‌ترین کشور برای تور خارجی

به دنبال کسب آرامش هستید و می‌خواهید یک تور نوروزی جذاب را انتخاب کنید؟ تور مالزی می‌تواند از جهات مختلفی برای شما گزینه‌ای عالی باشد. از جمله مراکز دیدنی مالزی می‌توان به پارک ملی گونونگ گادینگ، جزیره مانوکان، غارهای باتو، معبد کک لوک سی و جزیره ردانگ اشاره کرد.

بالی؛ سفری خاطره‌انگیز برای عید نوروز

جزیره بالی که در کشور اندونزی قرار دارد، یکی از بهترین گزینه‌های توریستی است که می‌توانید در عید نوروز آن را انتخاب کنید. در رابطه با این جزیره محبوب باید بگوییم که بالی دارای کوه‌های آتشفشانی فعال است، مزارع پلکانی برنج دارد و مملو از معابد هندوئیسم است. اگر به بازدید از مراکز فرهنگی، طبیعتی بکر و آب‌وهوایی بی‌نظیر علاقه دارید، تور بالی گزینه‌ای مناسب برایتان خواهد بود.

سریلانکا با آب‌وهوای استوایی

برای عید نوروز به دنبال سفر به کشوری هستید که آب‌وهوایی استوایی دارد؟ تور سریلانکا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سریلانکا جاذبه‌های توریستی منحصر به فردی دارد که از جمله برخی از آن‌ها می‌توان به معبد غار دامبولا، پارک ملی یالا، خلیج آروگام، سیگیریا و پولوناوررا، گاله، جافنا و گورستان جنگ درکندی اشاره کرد.

تورهای ترکیبی عید نوروز؛ فرصت بازدید از چند کشور!

ممکن است این نکته برایتان جالب به نظر برسد، اما در حال حاضر این امکان فراهم شده است تا در عید نوروز در تورهای ترکیبی شرکت کنید. به عنوان مثال، می‌توانید در تور پوکت سنگاپور یا تور پوکت مالزی شرکت کنید. در این تورها، بخشی از مدت زمان تور را در یک کشور و بخش دیگر را در کشوری دیگری حضور خواهید داشت. این تورها می‌توانند به شما فرصت بازدید از چند کشور را در بازه زمانی عید نوروز ارائه دهند. اگر به بازدید از چند کشور علاقه دارید، این تورها گزینه‌های مناسبی برایتان خواهند بود.

برخی از بهترین تورهای خارجی برای عید نوروز

در حال حاضر و در آژانس‌های مختلف از جمله آژانس مسافرتی مهروگشت آریایی امکان شرکت در انواع تور خارجی عید نوروز برایتان فراهم شده است. اگر می‌خواهید در این تورهای نوروزی شرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با برخی از محبوب‌ترین‌های آن‌ها آشنا شوید. در ادامه این تورها را معرفی کرده‌ایم.

تور پوکت سنگاپور

یکی از محبوب‌ترین تورهای تفریحی برای عید نوروز، تور پوکت سنگاپور است. این تور ترکیبی معمولا از نوع ۷ شب و ۸ روز است که در آژانس‌های مختلفی مانند مهروگشت آریایی می‌توانید برای دریافت آن اقدام کنید. معمولا برای تور پوکت سنگاپور از سه هواپیمایی برتر امارات، قطر و ترکیش ایرلاین استفاده می‌شود. در نتیجه، در طول سفر راحتی کامل را خواهید داشت.

اگر می‌خواهید در تور پوکت سنگاپور شرکت کنید، پیشنهاد ما به شما این است که برای مدت حداقل ۲ هفته کاری زودتر از زمان دریافت تور اقدام کنید. چرا که پروسه دریافت ویزای سنگاپور در همین حدود زمان می‌برد. اما برای ویزای تایلند، در مدت کمتر از یک هفته ویزا را دریافت خواهید کرد.

تور پوکت مالزی

اگر به دنبال بازدید از پوکت هستید و در عین حال می‌خواهید سری هم به مالزی بزنید، تور پوکت مالزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این تور تفریحی به شما این امکان را می‌دهد در مدت تقریبا یک هفته، از هردوی این شهرها و کشورها بازدید کنید و تجربه‌ای به‌یادماندنی از عید نوروز را رقم بزنید.

تور سنگاپور

همان‌طور که پیش‌تر نیز به این نکته اشاره کردیم، سنگاپور یکی از محبوب‌ترین کشورها برای سفر در عید نوروز است. اگر به بازدید از این کشور علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم در تور سنگاپور برای نوروز سال ۱۴۰۳ شرکت کنید.

تور بالی

تور بالی از جمله محبوب‌ترین تورهای تفریحی در عید نوروز است که می‌توانید در آن ثبت نام کنید. این تور معمولا بازه زمانی ۶ شب و ۷ روز دارد که پرواز آن از طریق یکی از هواپیمایی‌های ترکیش ایرلاین، قطر ایرویز یا امارات انجام می‌شود. مدت زمان حدودی دریافت ویزای اندوزی برای شرکت در تور بالی حدودا ۱۴ روز کاری است.

اگر می‌خواهید در تور بالی شرکت کنید، باید مدارکی را در اختیار داشته باشید که از جمله برخی از آن‌ها می‌توان به ۲ قطعه عکس رنگی تمام رخ و البته با پس زمینه سفید، گواهی اشتغال به کار، پرینت حساب بانکی، کپی مدارک هویتی و همین‌طور کارت واکسن معتبر برای دریافت دو دوز واکسن کرونا یا گواهی تست آن اشاره کرد.

تور مالزی

تور مالزی به دلیل قیمت مناسب و ارائه جاذبه‌های توریستی منحصر به فرد به یکی از محبوب‌ترین تورهای تفریحی سال ۱۴۰۲ تبدیل شده است. اگر می‌خواهید در یک تور لذت‌بخش شرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم این تور را زیر نظر داشته باشید.

با انتخاب تور مالزی از شرکت‌های معتبر مانند شرکت مهروگشت آریایی، خدمات مختلفی را دریافت می‌کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به بلیط رفت و برگشت، ۷ شب اقامت در هتل به همراه صبحانه، یک روز گشت در کوالالامپور، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، لیدر فارسی‌زبان، سیم‌کارت مخصوص مالزی و بیمه مسافرتی اشاره کرد.

تور سریلانکا

با انتخاب تور سریلانکا برای عید ۱۴۰۳، در ۳ شهر اقامت خواهید داشت. که از جمله آن‌ها می‌توان به ۲ شب در کلمبو، ۲ شب در کندی و سه شب در بنتوتا اشاره کرد. توجه کنید که این تور شرایط خاصی دارد. به عنوان مثال، پرواز آن تنها با قطر ایرویز انجام می‌شود، مسافر باید تمام هزینه‌های ورودی را پرداخت کند، هزینه ۴۰ دلاری برای تست کرونا بر عهده مسافر است و ویزای سریلانکار در فرودگاه کلمبو صادر خواهد شد که برای آن نیز باید ۶۰ دلار پرداخت کنید.

چرا آژانس مهروگشت آریایی را برای تور عید نوروز انتخاب کنید؟

درباره تورهای نوروزی، ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چرا باید از میان این مجموعه‌ها، آژانس مهروگشت آریایی را برای دریافت تور انتخاب کنیم؟ جواب‌های متعددی برای پاسخ به این سوال وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به در نظر گرفتن بهترین تورهای نوروزی، قیمت مناسب برای انواع تور، ارائه مشاوره برای خرید و شرکت در تور و تنوع بالای تورهای موجود اشاره کرد که در ادامه این بخش با آن‌ها آشنا می‌شویم.

در نظر گرفتن بهترین تورهای نوروزی

شرکت خدمات گردشگری مهروگشت آریایی همواره تلاش می‌کند تا بهترین تورهای نوروزی را برای علاقه‌مندان و مشتریان در نظر بگیرد. به همین خاطر، برای سفر در عید نوروز، گزینه‌های تفریحی و تورهای متعددی پیش رویتان قرار خواهند داشت.

قیمت مناسب برای انواع تور

آژانس مسافرتی مهروگشت آریایی همواره بهترین قیمت را برای تورهای خود در نظر می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات و بررسی این موضوع، کافی است سری به وب‌سایت این مجموعه بزنید و قیمت تورها را با وب‌سایت‌های دیگر مقایسه کنید.

ارائه مشاوره برای خرید و شرکت در تور

در آژانس مهروگشت آریایی خدمات مشاوره و پشتیبانی ارائه می‌شوند که پیش از انتخاب و خرید نهایی تور، می‌توانید با مشاوران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. به همین خاطر، می‌توان گفت که این آژانس می‌تواند از جهات مختلف پاسخگوی نیاز شما باشد.

تنوع بالای تورهای موجود

تنوع بالای تورهای نوروزی از جمله دیگر دلایل انتخاب آژانس مسافرتی مهروگشت آریایی است. تورهای این آژانس دارای تنوع بالایی هستند و می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خود، تور دلخواه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انتخاب و خریداری کنید.

مهروگشت آریایی؛ انتخاب نهایی شما برای تور نوروزی

از میان آژانس‌های مسافرتی موجود، مهروگشت آریایی می‌تواند بهترین گزینه شما برای سفر و دریافت تور باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و ثبت نام در تور تفریحی دلخواه خود، کافی است همین حالا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 24 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.