اطلاعات سفر شرایط دریافت کردیت کارت در کانادا چیست؟ - اطلاعات سفر

آیا برای دریافت اولین کردیت کارت کانادایی خود آماده هستید؟ یکی از اقدامات افراد بعد از مهاجرت درخواست اخذ کردیت کارت کانادایی است تا انتقال پول و انجام تراکنش‌های مالی با مشکلات کمتری انجام شوند. شرایط، الزامات و مدارک خاصی برای دریافت کارت اعتباری کانادا وجود دارد که قبل از اقدام به دریافت این کارت باید شرایط را فراهم کنید. در این مطلب پاسخ به همه سوالات در مورد دریافت کارت اعتباری کانادایی از مدارک تا مدت‌ زمان تحویل کارت وجود دارد. فقط کافی است تا چند دقیقه از وقتتان را به مطالعه این مقاله اختصاص بدهید تا با شرایط و الزامات مورد نیاز برای دریافت کردیت کارت در کانادا آشنا شوید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت کردیت کارت کانادا

بانک‌ها و سایر موسسات دولتی کانادایی به مدارک متعددی برای اعطای اعتبار در کردیت کارت نیاز دارند. با تکمیل مدارکی که در ادامه نام می‌بریم، در زمان صدور کارت صرفه‌جویی خواهید کرد:

  • نام کامل
  • آدرس ایمیل
  • تاریخ تولد
  • شماره بیمه اجتماعی (اغلب اختیاری)
  • آدرس فیزیکی محل سکونت
  • وضعیت مالکیت خانه (مالک، اجاره و غیره)
  • درآمد سالانه شخصی
  • سایر درآمدهای خانوار
  • وضعیت شغلی
  • نام کارفرما
  • شماره تلفن محل کار
  • صنعت اشتغال

دریافت کردیت کارت از شرایط دریافت اقامت موقت کانادا بعد از مهاجرت تحصیلی و کاری به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که داشتن این کارت از شرایط ویزای توریستی کانادا نیست و به‌واسطه دریافت ویزای گردشگری این کشور نیز امکان اخذ کارت اعتباری وجود نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط دریافت کارت اعتباری کانادا ادامه متن را مطالعه کنید.

داشتن حداقل سن قانونی و اقامت کانادا؛ دو شرط دریافت کردیت کارت

علاوه‌بر مدرکی مبنی بر اقامت متقاضی، شرایط سنی نیز برای صدور کارت اعتباری اهمیت دارد. در انعقاد قرارداد قانونی مانند قرارداد موردنیاز برای دریافت کارت اعتباری، متقاضی باید حداقل سن قانونی تعیین‌شده در ایالت محل اقامت خود را داشته باشید. حداقل سن قانونی در اکثر شهرهای کانادا برای انجام معاملات قانونی ۱۸ یا ۱۹ سال است.

اقامت دائم کانادا مجوزی برای دریافت کلیه کارت‌های اعتباری به شمار می‌رود؛ بااین‌حال اگر اقامت موقت کانادا را دارید، محدودیت‌های بیشتری برای دریافت کارت اعتباری کانادایی پیش‌رو خواهید داشت. البته برخی از بانک‌های بزرگ کانادا تا زمانی که منبع درآمد ثابتی داشته باشید، کارت‌های اعتباری ویژه‌ای را برای ساکنان موقت یا تازه واردان کانادا عرضه می‌کنند.

الزامات امتیاز اعتباری برای اخذ کردیت کارت کانادا

درحالی‌که الزامات و شرایط مورد نیاز برای تایید درخواست کردیت کارت کانادا به‌طورکامل مشخص نیست؛ بااین‌حال نمی‌توان از تاثیر امتیاز اعتباری برای دریافت کارت اعتباری چشم پوشی کرد. امتیاز اعتباری از میزان تراکنش‌های انجام شده توسط حساب شخصی فرد محاسبه می‌شود. برای مثال انتقال پول به کانادا از کشور مبدا و گردش مالی بالا بر افزایش امتیاز مالی حساب فرد تاثیر مثبتی می‌گذارد.

نحوه ارسال درخواست برای اخذ کردیت کارت کانادایی

ارسال درخواست برای صدور کردیت کارت در کانادا با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. به‌طورکلی ۳ روش برای درخواست اکثر کارت‌های اعتباری وجود دارد که در ادامه معرفی می‌کنیم:

  • اینترنتی
  • تلفنی
  • حضوری

ساده‌ترین راه درخواست کردیت کارت کانادایی در سال‌های اخیر به صورت آنلاین بوده است. البته برخی از کارت‌های اعتباری، مانند کارت‌های مهاجران جدید به کانادا، یا اغلب کارت‌هایی که توسط اتحادیه‌های اعتباری ارائه می‌شوند، نیاز به مراجعه حضوری به شعبه و ثبت درخواست دارند.

دریافت کردیت کارت در کانادا چقدر طول می‌کشد؟

پاسخ این سوال به عوامل مختلفی مثل سابقه اعتباری، درآمد و سابقه فعالیت در موسسه‌های مالی بستگی دارد. البته این زمان به نوع درخواست برای اخذ کردیت کارت در کانادا نیز بستگی خواهد داشت. در صورت ثبت درخواست اینترنتی احتمالا زمان بیشتری برای صدور کارت نیاز باشد؛ چرا که نیاز به بررسی و تایید هویت فرد به روش آنلاین دارد. بااین‌حال بعد از درخواست کارت اعتباری کانادایی یکی از سه حالت زیر اتفاق می‌افتد:

  • درخواست شما فوراً تأیید می‌شود و احتمالاً یک کارت اعتباری مجازی موقت برای استفاده در اختیارتان قرار می‌گیرد.
  • درخواست شما فورا تایید می‌شود؛ بااین‌حال باید منتظر بمانید تا کارت فیزیکی شما از طریق نامه ارسال شود.
  • درخواست شما رد شود.

برخی از صادرکنندگان کردیت کارت کانادایی امکان دسترسی فوری متقاضی به یک کارت اعتباری مجازی را می‌دهند که امکان اضافه کردن آن به کیف پول موبایل وجود دارد (مانند Google یا Apple Pay). در شرایطی نیز (برای بیشتر افراد) کارت موقتی صادر نمی‌شود و باید منتظر دریافت کارت اعتباری اصلی از طریق نامه بمانند.

ساده‌ترین راه دریافت کردیت کارت کانادایی را مشاورین ویزاموندیال بپرسید

در این مقاله به شرایط دریافت کردیت کارت در کانادا پرداختیم. مدارک و الزامات پیش‌نیاز برای اخذ کارت اعتباری کانادایی از مهم‌ترین بخش این فرایند است که در این مقاله شرح دادیم. همچنین داشتن حداقل سن قانونی ۱۸ یا ۱۹ سال و اقامت کانادا از شرایط دیگر دریافت کردیت کارت کانادایی است. به‌طورکلی اخذ کارت کانادایی یکی از اقداماتی است که افراد بعد از ورود به خاک کانادا و مدتی اقامت انجام می‌دهند؛ بنابراین در صورتی‌که قصد دریافت این کارت را دارید با مشاوران مهاجرتی برای انجام بی‌نقص این فرایند مشورت کنید.

موسسه مهاجرتی ویزاموندیال یکی از مراکز متخصص در زمینه امور مهاجرتی است که شما را در همه مراحل ورود به کشور مقصد همراهی می‌کند. چالش‌ها و مدیریت درخواست انجام هر مرحله با همراهی مشاوران ویزاموندیال راحت‌تر خواهد شد. ازاین‌رو اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، با موسسه مهاجرتی ویزاموندیال برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. برای ارتباط با مشاورین ویزاموندیال به سایت vidamondial.com مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 405 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 28 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.