اطلاعات سفر معرفی اقامتگاه بومگردی مریم گلی و امکانات بی مثالش - اطلاعات سفر

در گیلان اقامتگاه های بومگردی بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند. یکی از این اقامتگاه ها، اقامتگاه بومگردی مریم گلی بوده که توانسته است تا به محبوبیت در بین گردشگران دست یابد. با ما در این مقاله خواندنی همراه باشید تا شما را از شیوه رزرو اقامتگاه بومگردی مریم گلی و همچنین امکانات اقامتگاه مریم گلی آگاه کنیم.

اقامتگاه بومگردی مریم گلی

اقامتگاه مریم گلی از دو کلبه به نامهای نارون و کلبه برکه تشکیل شده که به ترتیب، گنجایش ۱۳ و ۵ نفر را دارا هستند. اقامتگاه مریم گلی در صومعه سرا و در روستای جاده کنار قرار گرفته است. قطعا، با رزرو اقامتگاه بومگردی مریم گلی می توانید لحظات بسیار شادی را در کنار خانواده و دوستان سپری کنید.

معرفی اقامتگاه بومگردی مریم گلی

در این مجموعه غذاهای متنوعی طبخ شده که از بی مثال ترین آنها میتوان به ترشه کباب، ترشه آش، باقلا قاتق، واویشکا، میرزاقاسمی، لونگی مرغ، ترش تره، لونگی ماهی و ….اشاره کرد.

غذاهای معروفی که در اینجا سرو می شوند، کدامند؟

مجموعه مریم گلی دارای امکانات بسیار زیادی است. از جمله امکاناتش می توانیم به تخت خواب های موجود در اتاقها اشاره کنیم. البته، این را هم بگوییم که تخت خواب های سنتی هم در این اقامتگاه وجود دارند که مسافران مطابق با سلیقه خود می توانند از هرکدام استفاده کنند. از دیگر امکانات اقامتگاه مریم گلی می توانیم به آشپزخانه اشاره کنیم که مسافران می توانند در آن مشغول به پخت و پز شده و غذای مورد علاقه خود را آماده کنند.

قابل ذکر است که سرویس های بهداشتی این اقامتگاه کیفیت بالایی دارند و شرایط مطلوب نیز برای استحمام فراهم گردیده است. اگر قصد دارید در تابستان به این مجموعه مراجعه کنید، باید بگوییم که خیالتان راحت باشد، چرا که این کلبه مجهز به کولر گازی و تهویه مطبوع بوده و شما می توانید با خیالی آسوده به استراحت بپردازید. برای فصل زمستان نیز در اتاقها بخاری هایی وجود داشته که شما می توانید با روشن کردن آنها، فضا را گرم کنید.

اقامتگاه دارای چه امکاناتی هست؟

۱- پارک ساحلی بندر انزلی در ۴۴٫۱ کیلومتری این اقامتگاه قرار گرفته و اگر ۵۶ دقیقه زمان بگذارید، به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

۲- غار آویشو در ۴۱٫۶ کیلومتری اقامتگاه قرار گرفته و با آن یک ساعت و ۵۰ دقیقه فاصله دارد.

۳- تالاب هندخاله، تالاب انزلی و تالاب سیاه درویشان هم به ترتیب تا مجموعه ۳۱٫۹ کیلومتر، ۱۶٫۳ کیلومتر و ۳۱ کیلومتر فاصله دارند.

۴- رشت هم تا این کلبه ها چیزی حدود ۴۴٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

۵- صومعه سرا تا این اقامتگاه حدودا ۲۳ دقیقه فاصله دارد و مسافت آن به چیزی حدود ۱۸٫۷ کیلومتر می رسد.

۶- ایستگاه راه آهن قزوین، فرودگاه بین المللی سردار جنگل و پایانه مسافربری رشت نیز به ترتیب در فاصله ۲۱۳ کیلومتری، ۵۴٫۳ کیلومتری و ۴۹٫۷ کیلومتری آن قرار گرفته اند.

۷- قلعه رودخان تقریبا در ۴۸٫۷ کیلومتری اقامتگاه قرار گرفته و یک ساعت تا مجموعه فاصله دارد.

تا مکانهای مهم منطقه چقدر فاصله دارد؟
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 473 views بار دسته بندی : گزارش اختصاصی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها