اطلاعات سفر هتل بین المللی قصر مشهد؛ هتلی لاکچری در قطب مهم گردشگری ایران - اطلاعات سفر

هر شهری برای خود هتل و اقامتگاه هایی دارد که مناسب تمامی افراد هست؛ از لاکچری ترین هتلها تا اتاق و سوئیت های نقلی برای قشر کم درآمد. عده ای هتلهای لاکچری را فقط مختص کشورهای خارجی می دانند که این باوری کاملا غلط است، چرا که در ایران نیز اکثر شهرها دارای هتلهایی بوده که با کشورهای خارجی برابری می کنند. یکی از هتل های لوکس ایران، هتل قصر مشهد هست. با ما در این مقاله جذاب همراه باشید تا شما را از قیمت هتل بین المللی قصر مشهد و شیوه رزرو هتل قصر مشهد آگاه کنیم.

هتل بین المللی قصر مشهد

حدود ۴۱ سال پیش، در مشهد مهندسین باهوش و ذکاوت دست به ساخت این هتل لاکچری زدند و با ساخت این بنای رویایی، چهره دیگری را به مشهد بخشیدند. هتل بین المللی قصر هر ساله سعی در باکیفیت و لاکچری تر کردن امکانات خود دارد که همین امر، باعث افزایش طرفدارانش می گردد. هتل قصر مشهد در ۸۰۰ متری حرم امام رضا قرار دارد که این ویژگی یکی از مواردی است که باعث شده تا هر گردشگری در بدو ورود به شهر، به این هتل مراجعه کند. علاوه بر وجود حرم، وجود مراکز خرید گوناگون و بزرگ در نزدیکی این هتل نیز شهرت خاصی را به آن بخشیده است.

با توجه به تعاریفی که از هتل قصر مشهد عنوان شدند، انتظار می رود که امکانات لاکچری را در زمان رزرو هتل قصر مشهد باشیم. عناصر سازنده و امکانات خاص این هتل عبارتند از: سیستم های صوتی و تصویری روز، مجموعه استخرها و خدمات تفریحی آبی، کافی نت، پارکینگی با ظرفیت بالا و ۲۴ ساعته، اتاق مخصوص ماساژ برای بانوان و آقایان، آرایشگاهی با مجرب ترین آرایشگرها، قسمت مخصوص بازی های رایانه ای جهت سرگرمی افراد در سنین مختلف، سالن بیلیارد، سالن اسنوکر، اتاق مخصوص گریم کودکان، سالنی باشکوه جهت اجرای همایش و جلسات گوناگون، ولکام درینگ.

امکانات هتل قصر مشهد

قصر بین المللی مشهد از جمله هتلهایی بوده که برای هر ملیت و نژادی مناسب است، چرا که در آن به راحتی می توان اتاقهایی را یافت که باب میل افراد ایرانی و غیر ایرانی هستند. با توجه به قیمت هتل بین المللی قصر مشهد و در نظر گرفتن علاقه می توان در یکی از اتاقهای پرزیدنت vip، دبل رویال لاکچری، دبل هخامنش، دبل قاجاریه، سینگل، پرنسس روم اقامت گزید. هر یک از این اتاقها به نحوی زندگی لاکچری و پولداری را به رخ هر مسافری می کشند و تجربه اقامت در آنها می تواند از تکرار نشدنی ترین تجربه ها در طول زندگی هر شخصی هست، چرا که در هر یک از این اتاقها شاهد بهترین نوع چیدمان مبلمان، تخت و چشم اندازهای بی نظیری از پنجره ها خواهیم بود که در هر هتلی یافت نمی شود.

اتاق های هتل قصر مشهد

هتل بین المللی قصر که در رده لاکچری ترین ها قرار دارد، به راحتی انواع رستورانها را در دل خود جای داد؛ بگونه ای که هر نوع انسانی با هر ذائقه ای وارد رستورانهای این هتل شود، تزئین و چشم اندازهای بی نظیر در کنار طعم، بو و رنگ دلنشین انواع غذاهای محلی و ایرانی و خارجی باعث می شود تا اختیار را از دست بدهد و هر روز در یکی از رستورانها به غذا خوردن بپردازد. هتل پنج ستاره قصر بین المللی مشهد با مجموعه رستورانهای قصر، گلایل (دریایی)، سنتی رز، ملودی (فرنگی) و انواع سالنهای متنوع دیگر برای صرف صبحانه، عصرانه و ناهار و شام منتظر مسافران مشهد هست.

خورد و خوراک در هتل قصر مشهد

هر شخصی که این مقاله را بخواند، به این نتیجه می رسد که یکی از بهترین هتلها در کل ایران، قصر بین المللی مشهد بوده که با امکانات و خدماتش اقامتی شاهانه را برای مسافران این شهر زیارتی خلق خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 396 views بار دسته بندی : گزارش اختصاصی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها