اطلاعات سفر چگونه ویزای دانمارک بگیریم؟ - اطلاعات سفر

دانمارک یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن است که در قاره اروپا قرار دارد. به همین خاطر متقاضیان سفر به این کشور باید برای ورود به دانمارک ویزای این کشور را دریافت کنند. با توجه به اینکه آژانس گردشگری سفری دیگر در زمینه اخذ ویزای کشورهای اروپایی فعالیت می‌کند، هم‌وطنان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات دقیق در رابطه با شرایط ویزای دانمارک و دریافت ویزای این کشور به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایند، یا از طریق تماس با شماره های آژانس گردشگری سفری دیگر سوالات خود را مطرح کنند. هم‌وطنان عزیز می توانند وظیفه دریافت ویزای شینگن دانمارک را به عهده کارشناسان این مجموعه بگذارند و در مدت زمان کوتاهی موفق به اخذ ویزای دانمارک شوند. در ادامه مطالبی را در رابطه با انواع ویزای دانمارک، شرایط ویزای دانمارک، مراحل اخذ ویزای دانمارک و مدارک لازم برای ویزای دانمارک ارائه می کنیم.

انواع ویزای دانمارک

انواع ویزای دانمارک با توجه به هدف از سفر به این کشور متفاوت است. دانمارک یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است به همین خاطر متقاضیان سفر به دانمارک باید ویزای شینگن دریافت کنند. ویزای شینگن اروپا شامل دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت است.

 

ویزای کوتاه مدت شینگن

ویزای تیپ A شنگن

این ویزا به ویزای ترانزیتی شینگن معروف است و دارای اعتباری چند ساعت است. متقاضیانی که این ویزا را دریافت می کنند، تنها می توانند ۲۴ تا ۴۸ ساعت در فرودگاه های دانمارک بمانند و برای ادامه سفر خود پرواز خود را تغییر دهند.

 

ویزای تیپ B شنگن

ویزای نوع B شینگن نیز جزء ویزای کوتاه مدت دانمارک است؛ اما اعتبار این ویزا پنج روز است. متقاضیانی که این ویزا را دریافت می کنند، برای سفر به کشورهای دیگر از طریق توقف در دانمارک و تغییر پرواز به سفر خود ادامه می‌دهند. این مسافران می توانند محوطه فرودگاه دانمارک را ترک کنند و پنج روز در خاک این کشور بمانند.

 

ویزای تیپ C شنگن

ویزای کوتاه مدت نوع C شنگن همان ویزای توریستی دانمارک است که دارای اعتبار ۹۰ روزه است. مسافرانی که ویزای تایپ C دانمارک را دریافت می کنند، می توانند به مدت سه ماه در این کشور اروپایی بمانند. با توجه به اینکه ویزای نوع C یکبار ورود، دوباره ورود و چند بار وجود دارند، متقاضیان می توانند به سایر کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کنند و مجدداً به دانمارک برگردند.

 

ویزای بلند مدت شینگن

ویزای بلند مدت شنگن دانمارک همان ویزای تیپ D است که برای مسافران و اتباع خارجی که قصد تحصیل، ازدواج، سرمایه گذاری و کار در کشور دانمارک را دارند، صادر می شود. انواع ویزای بلند مدت شینگن عبارتند از:

ویزای تجاری

ویزای پزشکی

ویزای تحصیلی

ویزای ازدواج با شهروندان دانمارکی

 

شرایط ویزای دانمارک

شرایط ویزای دانمارک همان شرایط ویزای شینگن و سایر کشورهای اروپایی است. در حال حاضر انجام مراحل اخذ ویزای دانمارک از طریق کارگزاری vfs گلوبال در شهر تهران انجام می شود و متقاضیان دریافت این ویزا باید ابتدا به صورت اینترنتی به پیج رسمی وی اف اس گلوبال دانمارک مراجعه کنند، فرم درخواست ویزا را دانلود و تکمیل نمایند. دارا بودن شرایطی مانند تمکن مالی، دعوت نامه و گردش حساب جز مواردی است که برای اخذ ویزای دانمارک باید به آن توجه داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط ویزای دانمارک می توانید به وب سایت مجموعه گردشگری سفری دیگر مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره های این مجموعه از مشاوران و متخصصین مهاجرتی کمک بگیرید. کارشناسان مهاجرتی مجموعه گردشگری سفری دیگر به صورت تخصصی این مراحل را برای مسافران و هم وطنان عزیز انجام می ‌دهند و در صورت نیاز به راهنمایی، به آن ها مشاوره رایگان می دهند. از شرایط ویزای دانمارک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

دعوت نامه دانمارک

داشتن دعوت نامه دانمارک به معنای ضمانتی برای اخذ ویزای دانمارک نیست! اما افرادی که از طرف اعضای خانواده، دوستان یا نزدیکان، یک شرکت دانمارکی و یا کارفرمای دانمارکی دعوت نامه داشته باشند، راحت تر می توانند ویزای این کشور را دریافت کنند. داشتن نامه پذیرش از دانشگاه ها و کالج ‌های دانمارک نیز به منزله دعوت نامه است و می‌تواند پروسه درخواست ویزای دانمارک را تسریع نماید.

 

گردش حساب متقاضی

ارائه پرینت حساب سه ماه آخر متقاضی به افسر سفارت دانمارک ثابت می کند که هزینه های لازم برای تامین مخارج خود در کشور دانمارک را دارد. مبالغ ورودی و خروجی به حساب متقاضی توسط افسر سفارت بررسی می شود.

 

تمکن مالی

ارائه مدارک مربوط به تمکن مالی برای اخذ ویزای کشور های اروپایی مورد نیاز است و معمولاً به یورو صادر می‌شود. میزان تمکن مالی برای گرفتن ویزای دانمارک برای هر نفر ۲۰۰ میلیون تومان است.

 

مراحل اخذ ویزای دانمارک

انجام مراحل اخذ ویزای دانمارک توسط کارشناسان مجموعه گردشگری سفری دیگر برای هم وطنان عزیز انجام می شود.

  • اولین مرحله از ثبت درخواست ویزای دانمارک مراجعه به پیج رسمی وی اف اس گلوبال دانمارک و دانلود فرم درخواست ویزا است. متقاضیان باید این فرم را تکمیل نموده و به همراه مدارک خواسته شده در سایت مورد نظر بارگذاری نمایند.
  • پس از بارگذاری مدارک وقت سفارت برای متقاضی دریافت ویزای دانمارک تعیین می شود.
  • دومین مرحله از اخذ ویزای دانمارک پس از تعیین وقت سفارت مراجعه حضوری به سفارت این کشور و انجام مصاحبه است.
  • در روز تعیین شده متقاضیان باید مدارک خواسته شده را به صورت حضوری به سفارت دانمارک تحویل دهند و کارهای مربوط به انگشت نگاری و آزمایش های بیومتریک را انجام دهند. مدارک مورد نیاز باید بدون نقص و کامل باشد.
  • متقاضیان باید بتوانند هنگام مصاحبه پاسخ سوال های افسر سفارت را به درستی بدهند تا بتوانند موفق به اخذ ویزای دانمارک شوند.
  • پس از گذشت دو تا سه هفته جواب ویزا برای متقاضیان صادر می شود.

 

مدارک لازم برای ویزای دانمارک

مدارک لازم برای اخذ ویزای دانمارک شامل موارد زیر می شود.

  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • مدرک تعیین وقت سفارت دانمارک
  • مدارک شناسایی به همراه ترجمه آن ها
  • اسناد ملکی
  • سند ازدواج
  • دعوت نامه دانمارک
  • مدارک رزرو هتل
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • بیمه نامه مسافرتی به مبلغ ۳۰ هزار یورو
  • گردش حساب سه ماهه متقاضی
  • مدارک تمکن مالی
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 21 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.