اطلاعات سفر ماجراجویی هیجان انگیز در پارک آبی اوشن - اطلاعات سفر

امروزه تفریحات آبی در جزیره کیش به بخش جدایی ناپذیری از جاذبه های گردشگری این جزیره تبدیل شده و هر ساله افراد زیادی را به سوی خود جذب می کند. پارک آبی اوشن کیش به عنوان یکی از مهم ترین مراکز تفریحات آبی در کیش است که می توان در آن روزی شاد و مهیج و لحظاتی خاطره انگیز را تجربه کرد. گردشگران علاقه مند به تفریحات آبی همواره، بازدید از این پارک را در لیست برنامه ریزی خود قرار می دهند.

به علاوه پارک آبی اوشن به علت روباز بودن، مزیت های بسیاری از جمله عدم وجود باکتری و قارچ به دلیل تابش مستقیم خورشید، امکان آفتاب گرفتن و جذب ویتامین، چرخش طبیعی هوای تازه و عدم شلوغی و سر و صدا را فراهم می کند. در ادامه به بررسی ویژگی ها، امکانات و خدمات رایج در پارک آبی اوشن پرداخته شده است.

پارک آبی اوشن

ویژگی پارک آبی اوشن

اولین و مهم ترین ویژگی پارک آبی اقیانوس کیش قرارگیری این پارک در منطقه پرواز ممنوع کیش است و هیچ سازه و ساختمان بلندی در مجاورت آن قرار ندارد. این پارک آبی با مساحت ۵٫۵ هکتار و گنجایش ۳ هزار نفر برای بانوان و آقایان در تمامی سنین تفریحات شاد و مهیجی را به همراه سرویس رفت و برگشت رایگان فراهم آورده است. بازی هایی که در پارک آبی اوشن قرار دارد از به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات به شمار می روند که به وسیله معتبرترین تامین کنندگان وسایل پارک آبی دنیا یعنی شرکت های کانادایی و بلژیکی تهیه شده اند.

پارک آبی اوشن

تفریحات موجود در پارک آبی اوشن چیست؟

در مجموعه پارک آبی اوشن آب راه ها، سرسرهای گوناگون، استخرهای موج و رودخانه هایی وجود دارد که هیجان بازدیدکنندگان را به اوج می رساند. سرسره های این پارک آبی در سه بخش راید آرام، تند و هولناک دسته بندی می شود که گردشگران می توانند آن را براساس سلیقه خود انتخاب کنند.

رایدهای آرام برای افرادی که قصد دارند به دور از هیجان مضاعف، لذتی وافر از تفریح و حمام گرفتن در آفتاب را تجربه کنند، گزینه بسیار مناسبی است. رایدهای تند نیز برای افرادی که به دنبال ریسک و تجربیات هیجان انگیز هستند، انتخابی عالی خواهد بود. رایدهای هولناک نیز آدرنالین بسیار زیادی در خون ترشح می کنند که سبب هیجانی وصف ناپذیر در افراد می شود. در ادامه به معرفی رایدهای مختلف این مجموعه آبی پرداخته شده است.

پارک آبی اوشن

بخش رایدهای آرام

این رایدها و استخرها برای فراهم سازی محیطی آرام و مفرح در کنار رایدهای پرهیجان طراحی شده اند که هر کدام در نوع خود منحصربه فرد هستند.

استخر دینگو و سرسره برکو: این استخر به صورت پلکانی بوده و دارای امکاناتی نظیر سونا و جکوزی است. عمق این استخر یک متر و طول آن ۱۳۰ متر بوده و خواص منحصر به فرد درمانی دارد.

راشین ریور: این راید آرام در حقیقت مسیر آبی پارک است که می توان با سوار شدن بر تیوب دور تا دور پارک را با آن گشت و زوایای مختلف پارک را مشاهده کرد. همچنین، می توان به وسیله آن به سایر بازی ها، رستوران ها و سایر نقاط پارک دسترسی پیدا کرد.

استخر برکو یک استخر سرپوشیده با سایبان و دارای سرسره های کوتاه در مرکز پارک است که مخصوص کودکان ساخته شده و با ایجاد حسی از امنیت برای خانواده ها فرصتی را فراهم می کند تا در کنار کودکان خود روز خوشی را سپری کنند.

چالاپ: در کنار استخر برکو یک راید هیجان انگیز و دوست داشتنی برای کودکان وجود دارد که در عین حفظ امنیت، لذت آب تنی و هیجان را به آن ها هدیه می دهد.

پارک آبی اوشن

بخش رایدهای تند

موجاب در بخش رایدهای تند تجربه موج سواری را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

رالی راید یکی از پرطرفدارترین سرسره های این پارک آبی بوده که در آن افراد می توانند یک مسابقه ۴ نفره هیجان انگیز و پرسرعت را همراه با دوستان و خانوده خود تجربه کنند.

آناکوندا یک سرسره رنگارنگ بزرگ است که سفری مهیج را به میهمانان هدیه می دهد. سفر همراه با این سرسره پرپیچ و خم از بالای برج آبادیس با یک تیوب سه نفره همراه با هیجان و شادی آغاز می شود.

گرداب از دیگر رایدهای تند است که از برج داتیس آغاز می شود. میهمانان در این سرسره با سرعت وارد محیط گرداب می شوند و پس از چند دور چرخیدن همراه با جریان آب به درون استخر سقوط می کنند.

پارک آبی اوشن

دریاچه سونامی پارک آبی اوشن با استفاده از موج سازهای مصنوعی، ترکیبی جالب از ساحل و موج دریا را به وجود آورده اند که تجربه آن در زیر نور خورشید حسی واقعی را به همراه می آورد.

رایدهای هولناک پارک آبی اوشن

در آخر رایدهای هولناک بهترین ماجراجویی برای دوستداران تجربیات هیجان انگیز است.

پیچالوب سرسره ای مرتفع است که در برج خورشید واقع شده و دارای هیجان بسیار زیادی است که می توان از بالای آن مناظر فوق العاده زیبای خلیج فارس را تماشا کرد.

آدرنالین از دیگر سرسره های برج خورشید است که استفاده از آن شجاعت بسیار زیادی می طلبد. با استفاده از آدرنالین سقوط آزاد و تجربه پرتاب سریع در استخر را می توان تجربه کرد.

پارک آبی اوشن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 423 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 12 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.