اطلاعات سفر معرفی تفریحات هیجان انگیز دبی - اطلاعات سفر

با خرید اینترنتی بلیط دبی از مای سفر، دروازه ‌ای به سوی دنیایی از آسمان‌ خراش ‌های سر به فلک کشیده، مراکز خرید لوکس، سواحل شنی طلایی و صحراهای پهناور به رویتان گشوده می ‌شود.

اما دبی فقط به این‌ها ختم نمی ‌شود. این شهر شگفت ‌انگیز، بهشت عاشقان تفریحات هیجان ‌انگیز نیز محسوب می ‌شود. از سافاری در دل صحرا و سقوط آزاد از بلندترین آسمان ‌خراش دنیا تا گشت و گذار در پارک ‌های آبی و غواصی در اعماق خلیج فارس، دبی تجربه ‌ای بی ‌نظیر و فراموش ‌نشدنی برایتان رقم خواهد زد.

در این مقاله، با ما همراه باشید تا سفری هیجان انگیز به دنیای تفریحات دبی داشته باشیم و شما را با برخی از این تفریحات پرماجرا آشنا کنیم.

۵ تفریح هیجان ‌انگیز در دبی که آدرنالین شما را به اوج می‌ رساند

دبی، شهری که با نوآوری ‌ها و عجایب خود، دنیا را مسحور کرده است، فقط به مراکز خرید لوکس، رستوران ‌های شیک و هتل ‌های مجلل خلاصه نمی ‌شود. همانطور که گفتیم این شهر پویا، بهشت عاشقان تفریحات هیجان ‌انگیز نیز محسوب می‌ شود.

از سافاری در دل صحرا و سقوط آزاد از بلندترین آسمان‌ خراش دنیا تا گشت و گذار در پارک ‌های آبی و غواصی در اعماق خلیج فارس، دبی تجربه ‌ای بی ‌نظیر و فراموش ‌نشدنی برایتان رقم خواهد زد. فرقی نمی ‌کند که به دنبال چه نوع تفریحی هستید، دبی برای هر سلیقه ‌ای چیزی برای ارائه دارد.

در این مقاله، با ۵ مورد از هیجان ‌انگیزترین تفریحات دبی آشنا می ‌شویم که آدرنالین شما را به اوج خواهند رساند.

سقوط آزاد از برج خلیفه

بلندترین آسمان‌ خراش جهان، بلندترین نقطه برای سقوط آزاد نیز هست. تصور کنید در ارتفاع ۸۲۸ متری برج خلیفه ایستاده ‌اید، شهر دبی زیر پایتان است و منظره‌ ای بی‌ نظیر از خلیج فارس را پیش رو دارید. ناگهان، با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت به سمت زمین سقوط می‌ کنید و هیجان و ترس تمام وجودتان را فرا می‌ گیرد. این تجربه بی‌ نظیر، بدون شک یکی از خاطره ‌انگیزترین لحظات سفر شما به دبی خواهد بود.

  • حداقل سن برای شرکت در این تفریح ۱۸ سال است.
  • افراد باید از نظر جسمی سالم باشند و سابقه بیماری ‌های قلبی، تنفسی یا عصبی نداشته باشند.
  • وزن افراد نباید از ۹۵ کیلوگرم بیشتر باشد.
  • قبل از انجام سقوط آزاد، باید آموزش‌ های لازم را ببینید و از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنید.

سافاری در صحرا

با جیپ‌ های قدرتمند به دل تپه ‌های شنی کویری دبی بزنید، در میان تپه ‌ها بالا و پایین بروید و از تماشای مناظر بی ‌نظیر صحرا لذت ببرید.

سافاری در صحرا، فقط یک گشت و گذار ساده نیست. این تورها معمولا شامل شترسواری، اسکی روی شن، تماشای غروب خورشید در صحرا و صرف شام در یک کمپ سنتی عربی نیز می ‌شوند.

  • تورهای سافاری دبی معمولا در بعد از ظهرها برگزار می ‌شوند.
  • لباس و کفش مناسب برای پیاده‌ روی در شن و ماسه به همراه داشته باشید.
  • از عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • قبل از سفر، آب آشامیدنی کافی به همراه داشته باشید.

غواصی در اعماق خلیج فارس

در اعماق خلیج فارس، دنیایی شگفت ‌انگیز و پر از رنگ و لعاب منتظر شماست. با غواصی در این آب ‌های زلال، می ‌توانید از میان مرجان‌ های رنگارنگ، ماهی‌ های زیبا و دیگر موجودات دریایی عبور کنید و از این تجربه منحصر به فرد لذت ببرید.

گشت و گذار در پارک ‌های آبی

دبی، خانه برخی از بزرگترین و هیجان ‌انگیزترین پارک ‌های آبی جهان است. در این پارک ‌ها، می ‌توانید سرسره ‌های آبی بلند و پرپیچ و خم را امتحان کنید، در استخرهای موج ‌دار غوطه ‌ور شوید و از انواع تفریحات آبی لذت ببرید.

پارک ‌های آبی دبی، مکانی ایده‌ آل برای تفریح و سرگرمی در کنار خانواده و دوستان هستند.

از جمله محبوب ‌ترین پارک ‌های آبی دبی می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وایلد وادی واتر پارک: این پارک آبی، با تم مصری و سرسره ‌های آبی هیجان ‌انگیز، یکی از محبوب ‌ترین پارک ‌های آبی دبی است.
  • آکواونچر واتر پارک: این پارک آبی، در هتل آتلانتیس پالم واقع شده است و سرسره‌ های آبی طولانی ‌ترین و مرتفع‌ ترین سرسره ‌های آبی جهان را دارد.
  • لگولند واتر پارک: این پارک آبی، با تم لگو طراحی شده است و مکانی ایده ‌آل برای تفریح کودکان است.

فلای بورد

با فلای بورد، حس پرواز بر روی آب را تجربه کنید. این وسیله هیجان ‌انگیز، با استفاده از فشار آب، شما را به ارتفاع چند متری از سطح آب پرتاب می ‌کند و می ‌توانید حرکات نمایشی و آکروباتیک را در هوا انجام دهید.

فلای بورد، تفریحی پرطرفدار در میان جوانان است و هیجان و آدرنالین را به طور کامل به شما منتقل می ‌کند.

  • حداقل سن برای شرکت در این تفریح ۱۶ سال است.
  • افراد باید از نظر جسمی سالم باشند و سابقه بیماری ‌های قلبی، تنفسی یا عصبی نداشته باشند.
  • قبل از انجام فلای بورد، باید آموزش ‌های لازم را ببینید و از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنید.

اینها فقط ۵ مورد از تفریحات هیجان ‌انگیز دبی بودند. در این شهر، می ‌توانید انواع تفریحات دیگر مانند زیپ ‌لاین، بانجی جامپینگ، اسکی روی آب و جت اسکی را نیز تجربه کنید.

پس اگر به دنبال سفری پرماجرا و هیجان ‌انگیز هستید، دبی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 37 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 16 آوریل 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.