اطلاعات سفر اختصاص 9 میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای گردشگری رود رونه باشت - اطلاعات سفر

میراث آریا/ براساس آخرین گزارشات بدست آمده، اختصاص ۹ میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای گردشگری رود رونه باشت صورت گرفت.

سعید طالبی پور اظهار کرد: از این مبلغ ۵ میلیارد ریال برای توسعه زیرسازی جاده دسترسی و چهار میلیارد ریال دیگر برای تعمیر سرویس های بهداشتی، آبخوری، سکوهای نشیمن و آلاچیق های رود رونه باشت هزینه می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عملیات اجرایی سنگ فرش منطقه گردشگری رود رونه به میزان ۶۰۰ مترمربع با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل منابع مالی استانی نیز در سال گذشته انجام شده است.

طالبی پور گفت: پیش از این امکاناتی نظیر آلاچیق، سکوهای نشیمن، سرویس های بهداشتی و مخازن ذخیره آب در منطقه گردشگری رود رونه هزینه شده بود.

او ادامه داد: اردوگاه گردشگری رود رونه در زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع با داشتن آب و هوایی مطلوب در نزدیکی مناطق گرمسیری جنوب کشور سالیانه پذیرای هزاران نفر گردشگر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نزدیکی سواحل زیبای رودرونه در نزدیکی شهر باشت و قرار داشتن در مسیر استانهای جنوبی خوزستان و بوشهر به فارس عنوان کرد: این منطقه یکی از مهمترین مقاصد گردشگری این شهرستان است.

اختصاص 9 میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای گردشگری رود رونه باشت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 191 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 1 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها