اطلاعات سفر اهدای 25 شی تاریخی به موزه مشگین شهر - اطلاعات سفر

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، اهدای ۲۵ شی تاریخی به موزه مشگین شهر صورت پذیرفت.

ایمانعلی ایمانی اظهار کرد: این اقدام ارزشمند و قابل تقدیر شهروند فهیم مشگین شهری یک گام مثبت برای فرهنگسازی و سرآغاز اهدای اشیای تاریخی و فرهنگی بسیاری توسط شهروندان و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.

او افزود: این اشیا با هدف حفاظت و پاسداشت از هویت و تاریخ مردم این منطقه اهدا شده است و این اشیا پس از کارشناسی، تهیه شناسنامه و شماره گذاری اموال و تفکیک در چیدمان با نام اهداکننده در معرض دید بازدیدکنندگان از موزه شهرستان مشگین شهر قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر بیان کرد: برای سه هزار و ۶۰۰ مورد از اشیای تاریخی و فرهنگی در شهرستان شناسنامه تهیه شده و برای مابقی اشیا نیز در حال تدوین و تهیه شناسنامه هستیم و با افتتاح بزرگترین موزه باستان شناسی استان در شهرستان مشگین شهر این آثار ارزشمند در معرض دید عموم و گردشگران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

ایمانی ادامه داد: «شهرستان مشگین شهر صاحب تمدن و فرهنگ عظیمی است که یکی از مهمترین اسناد و استناداتش هویت و آثاری هستند که در این منطقه وجود دارند و با ترغیب مردم برای اهدای این آثار به موزه زمینه برای نگهداری هرچه بهتر از آنها و نیز معرفی تاریخ و تمدن منطقه فراهم می شود.

اهدای 25 شی تاریخی به موزه مشگین شهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 10 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها