اطلاعات سفر بهترین هتل‌ های شیراز؛ خوش گذرانی در شهر بهارنارنج - اطلاعات سفر

یکی از شهرهای تاریخی و باستانی کشور ما ایران که هر ساله گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند، شهر شیراز در استان فارس است. شیراز، با داشتن تاریخ کهن، یکی از شهرهای گردشگری ایران به شمار می‌رود و آن هم به دلیل مکان‌های تفریحی و باستانی آن است. جاذبه‌های گردشگری این شهر بسیار متنوع و زیاد است. از این‌رو برای گردش در شیراز باید چند روزی در آن اقامت داشته باشید. پیشنهاد ما به شما سفر به شیراز در پاییز است. از طرفی، اقامت راحت در هر شهری که به آن سفر می‌کنیم، یکی از مهمترین موضوعاتی است که باعث لذت بیشتر مسافران و گردشگران از سفر می‌شود. اگر هتل خوبی برای رزرو و اقامت پیدا نکنید، ممکن است ازامکانات و ویژگی‌های آن رضایت کافی نداشته باشید و سفر شما با خاطره‌ای بد به پایان برسد. ازاین‌رو آشنایی با بهترین هتل‌ های شیراز به شما برای رزرو بهتر هتل‌ها و بهره‌مندی از امکانات ویژه کمک می‌کند. هتل های بسیاری برای اقامت در شهر بهارنارنج وجود دارد، اما آشنایی با بهترین هتل های شیراز برای سفر به تجربه‌ای دلنشین‌تر کمک خواهد کرد. در ادامه چند نمونه از هتل‌های پنج ستاره‌ی شیراز را بررسی و آدرس هریک را ذکر می‌کنیم.

هتل بزرگ شیراز

یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر شیراز، هتل بزرگ شیراز با امکانات رفاهی منحصربفرد است. این هتل در نزدیکی اماکن گردشگری مانند حافظیه، دروازه ‌قرآن و باغ جهان‌نما قرار دارد و دسترسی آن به فرودگاه نیز راحت است. اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس هتل بزرگ شیراز مناسب افراد و خانواده‌های پر جمعیتی است که به شیراز سفر می‌کنند. برخی از اتاق‌های این هتل که در اصطلاح به آن‌ها «کانکتد روم» هم گفته می‌شود، اتاق‌های مناسب‌تری برای خانواده‌هاست. انواع غذاهای سنتی ایرانی و بین‌المللی در رستوران‌ها و غذاخوری‌های این هتل سرو می‌شود. انواع نوشیدنی‌ها و همچنین فالوده شیرازی که از پرطرفدارترین خوراکی‌های شیراز به شمار می‌رود در کافی‌شاپ‌های این هتل برای شما آماده خواهد شد. همچنین این هتل دارای پارکینگ ۴ طبقه برای خودروهای شخصی است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن ورزشی آن نیز اشاره کرد. فاصله‌ی این هتل تا آرامگاه کوروش ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه ، تا باغ ارم و حافظیه ۵ دقیقه و تا شاهچراغ ۱۰ دقیقه با خودرو است. هتل بزرگ شیراز در بلوار آیت‌الله ربانی، دروازه‌ قرآن واقع شده است.

هتل چمران، از بهترین هتل های شیراز

هتل چمران از هتل‌های نوساز شیراز است که در فروردین ماه سال ۱۳۸۹ در بلوار چمران شیراز افتتاح شد. این هتل ۵ ستاره در منطقه قصرالدشت شیراز و در کنار رودخانه و مسیر باغی شهر واقع شده است. تمام امکانات و مراکزی که مسافران و گردشگران به آن نیاز دارند، همگی در برج بلند هتل قرار دارد. اگر به دنبال اقامت اقتصادی و دلپذیر و آسودگی خاطر در لوکس ترین هتل های شیراز هستید، هتل چمران شیراز بهترین گزینه است. این برج دارای ۳۰ طبقه و ۲۵۰ اتاق و سوئیت است که هر یک از آن‌ها چشم‌انداز زیبایی از شهر شیراز، باغات آن، کوه و رودخانه را به تصویر می‌کشد. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، خشک‌شویی، انواع فروشگاه، نمازخانه، مرکز خرید، استخر، سالن‌های پذیرایی، آتلیه عکاسی، پارکینگ، کافی‌نت، سالن‌های ورزشی و ماساژ اشاره کرد. اگر علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری هستید، خبر خوب این است که این هتل مجهز به گیم‌نت است. هتل چمران شیراز تورهای گردشگری ویژه را برای میهمانان خود تهیه دیده که در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به لابی هتل، اطلاعات مربوط به آن‌ها را دریافت کنید.هتل چمران در بلوار چمران شیراز، نرسیده به بیمارستان اردیبهشت و خیابان کوهسار مهدی قرار دارد.

هتل شیرازیس، ازهتل‌ های معروف شیراز

از دیگر مواردی که می‌توان در این لیست قیمت هتل های شیراز به آن اشاره کرد، هتل شیرازیس است. این هتل شیراز از جمله هتل‌های میان رده شیراز است که با واحدهای اقامتی متنوع و مجموعه‌ای از خدمات و امکانات ویژه در خدمت مهمانان و گردشگرانی است که به این شهر سفر کرده‌اند. هتل شیرازیس شیراز در خیابان رودکی این شهر قرار دارد. میهمانان با اقامت در این هتل به بسیاری از اماکن دیدنی شیراز دسترسی خواهند داشت. رستوران هتل شیرازیس به صورت صبحانه رایگان را برای مهمانان هتل قرار داده است. دو وعده غذای دیگر را با انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی آماده پذیرایی از مهمانان است. این مکان با اینکه هتلی ۳ ستاره است اما خدمات و امکانات مناسبی را برای میهمانان خود درنظر گرفته است. از جمله این خدمات می‌توان به خشک‌شویی، خدمات تهیه بلیط و تور، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات، کافی‌شاپ و رستوران اشاره کرد. این هتل در خیابان رودکی، ابتدای خیابان مکتبی قرار دارد.

هتل زندیه شیراز

هتل ۵ ستاره زندیه با معماری سنتی ایرانی از دیگر هتل های لوکس شیراز است. این هتل سه طبقه در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است و با ۷۵ اتاق و سوئیت از مسافران و میهمانان خود با خدمات ویژه پذیرایی می‌کند. میهمانانی که بدنبال رزرو هتل ارزان هستند، از این هتل استقبال زیادی می‌کنند. حمام سنتی هتل زندیه می‌تواند اوقات آرامش‌بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد. از امکانات دیگر هتل زندیه می‌توان به سالن بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی و همچنین رستوران‌های سنتی و فرنگی آن با غذاهای لذیذ ایرانی و بین‌المللی اشاره کرد. بازارچه سنتی و گالری‌های صنایع‌دستی موجود در این هتل خیال شما را بابت خرید سوغاتی آسوده می‌کنند. هتل زندیه شیراز در خیابان هجرت، حدفاصل چهارراه پارکینگ و فلکه شهرداری، پشت ارگ کریم‌خان واقع شده است.

هتل کریم خان، از هتل های لوکس شیراز

در خیابان رودکی شیراز هتلی دیگر به نام کریم‌خان قرار دارد. هتل ۴ ستاره کریم‌خان یکی از جدیدترین هتل های شیراز محسوب می‌شود. این هتل ۶۳ اتاق در ۶ طبقه دارد. بنای این ساختمان نوساز است، اما طراحی نمای آن به سبکی آجری و قدیمی انجام شده است. این هتل امکاناتی مانند سالن بدنسازی، ماساژ، سونا، استخر، و جکوزی در خود جای داده است. علاوه بر آن رستوران ایرانی برای سرو غذای میهمانان در نظر گرفته شده است. اگر مسافر این هتل هستید، برای رزرو بلیط قطار ارزان قیمت می‌توانید درباره‌ی نحوه‌ی انجام رزرو از آن‌ها کمک بگیرید. از جاهای دیدنی شیراز که نزدیک به این هتل است می‌توان به ارگ کریم‌خان، سرای مشیر، حمام و بازار وکیل و شاهچراغ اشاره کرد. از هتل کریم خان تا تخت جمشید، نقش رستم، و مقبره کوروش حدود ۱ ساعت فاصله است. از غذاهای ایرانی این هتل می‌توان به چلو با کباب برگ، چلو با گوشت ماهیچه، زرشک پلو با مرغ و خوراک لاری مرغ اشاره کرد که از پرطرفدارترین غذاهای این هتل هستند.

در انتها

شیراز، مهد تاریخ ایران، یکی از شهرهای توریستی کشور ایران است که هرساله گردشگران زیادی را مجذوب خود می‌کند. آشنایی و بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی این شهر، به همه‌ی میهمانان داخلی و خارجی تاریخ و تمدن ایرانی را نشان می‌دهد. اقامت در شهر شیراز یکی از خاطره‌انگیزترین تجربه‌های سفر است که می‌توانید از آن استقبال کنید. بهترین هتل های شیراز در این سفر میزبان شما عزیزان خواهند بود. جهت اطلاع از قیمت‌ها، رزرو بلیط قطار و هواپیما و همچنین رزرو هتل می‌توانید به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 14 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.