اطلاعات سفر بهره گیری از همه ظرفیتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توسعه حرم دانیال نبی - اطلاعات سفر

میراث آریا/ براساس خبرهای منتشر گشته، بهره گیری از همه ظرفیتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توسعه حرم دانیال نبی صورت می گیرد.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان، محمود عیدانی فرماندار، عبدالحسین حسینی شهردار و علی بویری سرپرست اداره میراث فرهنگی شوش از آرامگاه حضرت دانیال نبی بازدید کرد و درخصوص موضوع ارتقای سطح ظرفیت های گردشگری مذهبی در استان خوزستان بحث و بررسی شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از روند پروژه توسعه و مرمت آرامگاه، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه شوش به لحاظ وجود آرامگاه مطهر دانیال نبی در این شهرستان گفت: توسعه و مرمت حرم مطهر، بدون تردید نقش مؤثری در توسعه گردشگری مذهبی استان خوزستان خواهد داشت و به همین دلیل تسریع در طرح توسعه حرم مطهر، مورد توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

اسماعیلی با اعلام آمادگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همکاری در توسعه حرم دانیال نبی (ع) افزود: موضوع توسعه حرم مطهر دانیال نبی (ع) باید موضوعی ملی تلقی شود و به همین دلیل باید بزودی نشستی با حضور نمایندگان وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، سازمان برنامه و بودجه و نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی برای برنامه ریزی طرح توسعه این آرامگاه تشکیل شود.

مرحله جدید طرح مرمت و توسعه حرم دانیال نبی (ع) هم اکنون توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در حال اجراست.

بهره گیری از همه ظرفیتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توسعه حرم دانیال نبی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 15 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها