اطلاعات سفر لیست کارهای لازم برای دریافت ویزای توریستی دبی - اطلاعات سفر

ویزای توریستی دبی

اهل سفرهای لحظه آخری هستید؟ بلیط چارتری دبی را بخرید، به فرودگاه بروید. اما خرید ویزای توریستی دبی در لحظه آخر نمی‌شود. اگر خرید ویزای توریستی دبی را به لحظه‌های آخر سفر موکول کنید، در روند ویزای توریستی دبی با مشکل روبه‌رو می‌شوید. به نظر شما چه‌کارهایی را برای دریافت ویزای توریستی دبی باید انجام دهیم؟ در ادامه مفصل درباره ویزای توریستی دبی صحبت می‌کنیم.

دبی، شهر آسمان‌خراش‌ها

حتما جمله شهر آسمان‌خراش‌ها را در مجله‌های مختلف دیده‌اید یا در پادکست آن را شنیده‌اید؟ دبی، شهر آسمان‌خراش‌های برج العرب و برج خلیفه است. وقتی در شب از کنار برج خلیفه درحالی‌که صدای آب را می‌شنوید، گذر می‌کنید. صدای خنده مردم را اطراف برج خلیفه می‌شنوید. زمانی که در مسجد ایرانیان قدم می‌زنید، دست هنر‌های ایرانی را در دبی می‌بیند. برج‌های آسمان‌خراش و مسجد ایرانی فقط گوشی از زیبایی­های دبی است. آماده‌اید به دبی سفر کنید؟ فقط قبل از سفر به دبی باید ویزای توریستی دبی را درخواست بدهید.

ساحل لامر مقابل آفتاب

دبی قدیمی‌ترین شهر مدرن عربی است. از زمان‌های خیلی قدیم که شهر دبی ساخته شد، گردشگران به دبی می‌آمدند، در شب زیر ستاره‌ها کمپ می‌زدند. امروزه دبی پیشرفت‌های زیادی کرده است، برج‌های آسمان خراشی در این شهر وجود دارد. خیابان السیف، ساحل جمیرا، آکواریوم لاست، اسکله ابرا، مرکز خرید لافی از مکان‌های گردشگری دبی است. آماده‌اید! به این مکان‌های تفریحی برویم.

_ خیابان السیف

خیابان السیف کنار خور دبی قرار دارد. این خیابان تلفیقی از دبی قدیم و دبی جدید است. در خیابان السیف  رستوران‌ها و هتل‌های مدرنی برای استراحت و پذیرایی از مهمانان وجود دارد.

ویزای توریستی دبی

_ ساحل جمیرا

ساحل جمیرا با شن‌های سفید از دور خودنمایی می‌کند، کنار این ساحل هتل‌های مدرنی قرار دارد. در ساحل جمیرا  روی صندلی‌های راحتی بنشیند، از صدای موج‌ها لذت ببرید. همچنین در این ساحل سوار جت اسکی شوید، روی موج‌ها جت سواری کنید.

_ آکواریوم لاست

آکواریوم لاست بزرگ‌ترین آکواریوم در خاورمیانه است. در این آکواریوم از جاده‌های پرپیچ‌وخم گذر کنید، انواع ماهیان دریایی، کوسه‌ها، اسب دریایی را ببینید.

_ اسکله ابرا

اسکله ابرا در دبی قدیم ساخته شده است. در این اسکله سوار قایق‌های چوبی و قدیمی شوید، در مسیر، بازار پارچه و گالری هنر را ببینید. پایان قایق‌سواری در بازار طلا پیاده شوید، برای خرید به این بازار بروید.

_ مرکز خرید لافی

مرکز خرید لافی بیش از ۳۵۰ فروشگاه دارد که در این مرکز خرید از برنده‌های مختلف خرید کنید. همچنین در این مرکز خرید می­توانید آثار هنرمندان بین‌المللی را ببینید.

اکنون وقت آن رسیده که لیست کار‌های لازم را برای ویزای توریستی دبی بنویسیم. آماده‌اید! پس شروع می‌کنیم.

لیست کارهای مهم ویزا

اولین قدم برای دریافت ویزای توریستی دبی پاسپورت است. برای دریافت ویزای توریستی دبی به‌عکس، کارت ملی، بیمه مسافرتی و گواهی تمکن مالی نیاز داریم. پس بریم برای درخواست ویزای توریستی دبی این کارها را انجام بدهیم.

۱_ پاسپورت

پاسپورت مجوز خروج از کشور است. در واقع تفاوتی که پاسپورت و ویزای توریستی دبی دارد، ویزا مجوز کشور مقصد و پاسپورت مجوز کشور مبدا است. اگر تابه‌حال پاسپورت نگرفته‌اید، برای دریافت پاسپورت به پلیس + ۱۰ بروید. بعد از ارائه مدارک موردنیاز پاسپورت به افسر گذرنامه در پلیس + ۱۰، بعد از ۴۰ روز پاسپورت به آدرس ثبت شده در مدارک ارسال می‌شود.

۲_ بیمه مسافرتی

سفر به دبی را با خیال راحت با بیمه مسافرتی بروید. فارغ از اینکه بیمه مسافرتی برای دریافت ویزای توریستی دبی لازم است. با بیمه مسافرتی خیال راحتی در سفر داشته باشید. با بیمه مسافرتی سامان آشنایی دارید؟

ویزای توریستی دبی

بیمه مسافرتی سامان

بیمه مسافرتی سامان در سفر دبی کنار شما است که در زمان حوادث پیش‌بینی‌شده سفر دبی، نگران هزینه‌های جانبی سفر نباشید. بیمه مسافرتی سامان را می‌توانید مستقیم از سایت علی‌بابا بخرید. اما بیمه سامان چه حوادثی را پوشش می‌دهد؟

خدمات بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی سامان خدمات متنوعی به مسافران ارائه می‌دهد، این بیمه برای جبران خسارت کنار مسافران در زمان حوادث ناگوار در سفر است. خدمات بیمه مسافرتی سامان شامل موارد زیر می‌شود:

  • دندان‌پزشکی
  • فوریت‌های پزشکی
  • بیمه اموال
  • مفقودی چمدان
  • مشاور حقوقی
  • کنسلی سفر
  • وقفه سفر

۳_ گواهی تمکن مالی

گواهی تمکن مالی، نامه‌ای است که در آن بانک موجودی حساب فرد متقاضی را می‌نویسد. در این نامه، موجودی حساب فرد دارنده حساب با (دلار، یورو و..) نوشته شده است. در برخی بانک‌ها از جمله بانک ملی بدون مراجعه حضوری به بانک می‌توانید، گواهی تمکن مالی دریافت کنید.

۴_ عکس

یکی از مدارک مهم برای دریافت ویزای توریستی دبی، عکس است. این عکس باید سه‌درچهار باشد، چهره فرد به صورت واضح در عکس دیده شود.

۵_ کارت ملی و شناسنامه

یکی از کارهای مهم که ممکن است، فراموش کنید. کپی کارت ملی و شناسنامه برای دریافت ویزای توریستی دبی است.  برای دریافت ویزا توریستی دبی جدا از کپی کارت ملی و شناسنامه، اصل کارت ملی و شناسنامه را نیاز داریم.

۶_ تکمیل مدارک موردنیاز

فرم‌های مخصوص ویزای توریستی دبی را همراه با مدارک موردنیاز برای سفارت دبی ارائه دهید.

دریافت ویزای توریستی دبی

اکنون وقت آن رسیده که ویزای توریستی دبی را از علی‌بابا بخرید، سفر به دبی را شروع کنید. اما چند لحظه دست از کار بکشید، ابتدا باید بیمه مسافرتی سامان را بخرید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 19 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.