اطلاعات سفر مجموعه تفریحی سرگرمی پارک آبی پاسارگاد کرمانشاه افتتاح شد - اطلاعات سفر

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، مجموعه تفریحی سرگرمی پارک آبی پاسارگاد کرمانشاه افتتاح شد.

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار کرمانشاه، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جمعی از مسئولان مجموعه تفریحی و سرگرمی پارک آبی پاسارگاد در شهر کرمانشاه افتتاح شد.

داریوش فرمانی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر و زیربنای ۴۸۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی اجرا شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه افزود: این پروژه از محل اعتبارات سرمایه گذاری گردشگری ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده است.

او ادامه داد: حجم اشتغالزایی این مجموعه ۷۳ نفر است که روزانه ظرفیت پذیرش ۵۰۰ نفر را دارد.

فرمانی گفت: این پروژه امکانات ویژه ای دارد که برای اولین بار در غرب کشور احداث است که میتوان به پارک آبی بزرگسالان و کودکان، باشگاه بدنسازی، استخر، باشگاه بیلیارد، حمام و رستوران سنتی و…اشاره کرد.

او افزود: این پروژه با هدف توسعه زیرساختهای تفریحی و رفاهی برای افزایش ماندگاری گردشگران اجرا شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه این مجموعه اولین پارک آبی غرب کشور است، می تواند به استانهای همجوار خدمات ارائه کند.

او افزود: استان کرمانشاه با وجود داشته های تاریخی و طبیعی فراوان به لحاظ تاسیسات تفریحی و گردشگری با کمبودهای زیادی مواجه است که امیدواریم این با شکل گیری پروژه هایی به این شکل شاهد افزایش کیفی شرایط سفر به استان باشیم.

فرمانی در خاتمه تاکید کرد: حوزه گردشگری استان فرصتهای بسیاری برای سرمایه گذاری دارد و سرمایه گذارانی که در حوزه ورود کنند، در سریع ترین زمان ممکن مجوزهای لازم صادر و تسهیلات مورد نیاز پرداخت می شود.

مجموعه تفریحی سرگرمی پارک آبی پاسارگاد کرمانشاه افتتاح شد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 157 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 7 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها