اطلاعات سفر معرفی امکانات و خدمات هتل ترنج کیش - اطلاعات سفر

امکانات و خدمات هتل ترنج کیش

جزیره کیش از آن‌جا که یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشورمان است، دارای تعدادی از بهترین هتل‌های ایران نیز می‌باشد. هتل های کیش به‌خصوص هتل های ۵ ستاره کیش و هتل های ۴ ستاره آن، دارای امکانات و خدماتی عالی هستند. در این میان هتل ترنج کیش جز ۳ هتل برتر این جزیره است که توانسته با معماری و تجهیزات عالی خود به شهرت قابل توجهی دست پیدا کند. در ادامه مطلب با ویژگی‌های هتل ترنج کیش از جمله خدمات و امکانات آن آشنا می‌شویم.

همه چیز درباره هتل ترنج کیش

هتل ترنج یکی از هتل های کیش ۵ ستاره است، که در ساحل شمال غربی جزیره کیش قرار دارد. این هتل یک هتل دریایی محسوب می‌شود که دارای کلبه‌های بنا شده روی آب‌های نیلگون خلیج فارس است. قرار گرفتن هتل ترنج کیش روی دریا و داشتن امکانات و مزایای منحصربه‌فرد دو مزیت بزرگ این هتل نسبت به سایر  هتل های کیش محسوب می‌شود . همین امر باعث شده است که هر ساله گردشگران زیاد داخلی و خارجی به رزرو هتل ترنج کیش روی بیاورند. در ادامه مطلب امکانات و خدمات هتل ترنج کیش را با هم بررسی خواهیم کرد.

امکانات هتل ترنج کیش

امکانات هتل ترنج کیش در سطح عالی و استانداردهای جهانی قرار دارد. این هتل با امکانات خاص خود، رضایت طیف وسیعی از گردشگران جزیره کیش به‌خصوص سخت‌پسندان را فراهم آورده است. امکانات هتل ترنج کیش مانند سایر هتل های کیش، به امکانات عمومی، رفاهی، تفریحی، امکانات اتاق‌ها و … تقسیم می‌شود. از جمله امکانات هتل ترنج کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات عمومی امکانات تفریحی امکانات الکترونیکی امکانات اتاق‌ها رستوران و کافی‌شاپ‌ها
پارکینگ

آلاچیق

صبحانه، ناهار، شام

اتاق چمدان

سالن کنفرانس

صندوق امانات

مناسب‌سازی برای معلولین

واحدهای اقامتی متنوع

دکوراسیون و نورپردازی زیبا

استخر

جکوزی

سونا بخار و خشک

سالن بیلیارد

فوتبال دستی

باشگاه بدن‌سازی

زمین بازی کودکان

والیبال ساحلی

مینی‌بار

دوچرخه سواری

ایرهاکی

اینترنت رایگان

دستگاه چاپگر

دستگاه فکس

دستگاه فتوکپی

تلفن

دوربین مدار بسته

دستگاه ATM

 

کف پارکت

تراس

آشپزخانه

یخچال و چای‌ساز

حمام و سرویس

وان و دوش

اینترنت و تلفن

تهویه هوا و اعلام حریق

مبلمان کامل

 

رستوران خورشید

رستوران تاج ترنج

رستوران ساحلی

کافه گلف

روف گاردن گلف

کافه ساحلی

لمکده

 

خدمات هتل ترنج کیش:

علاوه‌بر امکاناتی که در بالا ذکر کردیم، در هتل ترنج کیش، خدمات زیادی نیز ارائه می‌شود. تعدادی از این خدمات رایگان و تعدادی از آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه جداگانه دارند. بیایید با هم نگاهی به خدمات هتل ترنج کیش بیاندازیم:

  • روم سرویس به‌وسیله ماشین‌های گلف
  • نگهبانی
  • خدمات کامپیوتری
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان
  • خدمات اسپا
  • آتلیه عکاسی
  • امکان اجاره خودرو
  • خدمات لاندری
  • کانتر ارئه اطلاعات گردشگری
  • خدمات اورژانس
  • تشریفات
  • تاکسی سرویس روزانه به مراکز خرید
  • خدمات باربری
  • خدمات نگهداری کودک

اتاق کودک هتل ترنج کیش

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل ترنج کیش

در هتل ترنج کیش، تعداد زیادی کافه و رستوران با دکوراسیون و غذاهای متنوع وجود دارد که به مهمانان خود و حتی افرادی که در این هتل اقامت ندارند، سرویس‌دهی می‌کنند. در ادامه هر کدام از این رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها را بررسی خواهیم کرد.

رستوران خورشید روی دریا

رستوران خورشید هتل ترنج کیش، بهترین و محبوب‌ترین رستوران این هتل می‌باشد که روی دریا ساخته شده است. از دلایل محبوبیت این رستوران منظره‌ی زیبای رو به دریای آن به همراه بوفه صبحانه متنوع است. همچنین سرتاسر رستوران خورشید با قاب‌های شیشه‌ای تزیین شده است تا بتوان از آن، دریا و موجودان آن را تماشا کرد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود.

رستوران ساحلی با ناهار و شام بوفه

لذت نوش‌جان کردن غذا در کنار ساحل و فضای آزاد، یکی از مزیت‌های رستوران‌های ساحلی محسوب می‌شود. در منوی رستوران ساحلی هتل ترنج انواع پیش‌غذا، غذاهای ایرانی، سوپ و سبزیجات برای شما در نظر گرفته شده است. از منوی متنوع این رستوران می‌توان به ماکارونی، عدس‌پلو، کباب، شله زرد، میوه، خورشت‌ها و … اشاره کرد.

رستوران تاج ترنج

در ابتدای هتل، رستوران دیگری به نام تاج ترنج وجود دارد. این رستوران به غذاهای دریایی خود معروف است و در این زمینه تخصص بالایی دارد. دکور زیبای رستوران تاج ترنج به همراه چشم‌انداز دریا و غذاهای عالی، دلایل شلوغی این رستوران می‌باشد. ضمن این‌که در این رستوران بوفه عصرانه با تنوع بالا نیز ارائه می‌شود.

رستوران هتل ترنج کیش

کافه گلف و روف گاردن

در هتل ترنج کیش، علاوه‌بر رستوران، کافی‌شاپ‌های متعددی نیز وجود دارد که بهترین آن کافه گلف است. کافه گلف علاوه‌بر محیط سرپوشیده، دارای یک روف گاردن بزرگ و زیبا هم می‌باشد که به پاتوق مسافران بدل شده است. در این کافه انواع نوشیدنی‌ها، کیک و دسر و غذاهای بین‌المللی برای مشتریان عزیز فراهم شده است.

کافی‌شاپ ساحلی

در کنار رستوران ساحلی هتل ترنج کیش، یک کافه ساحلی هم وجود دارد که آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به دریا و ساحل است. در این کافی‌شاپ، یک منوی کامل کافی‌شاپی برای افراد وجود دارد که پیشنهاد می‌دهیم حتماً پیتزاهای معروف آن را تست کنید.

لمکده سنتی ساحلی

در کنار تمامی موارد بالا، باید به لمکده هتل ترنج کیش اشاره کنیم که توانسته است با محیط سنتی خود، طیف وسیعی از مشتریان را به خود جلب کند. در این قهوه‌خانه می‌توانید روی تخت‌های ساحلی لم دهید و از منظره دریا لذت ببرید.

انواع اتاق های هتل ترنج کیش و امکانات آن

واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش شامل انواع اتاق‌های ۲ نفره با تخت تویین یا دابل، اتاق‌های ۲ تخته با تخت‌های جداگانه، سوئیت‌های ۶۰ متری و سوئیت امپریال که برای ۵ الی ۶ نفر هم مناسب می‌باشد، است. وجه تمایز این اتاق‌ها در منظره‌ای آن‌ها است. برخی از واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش که قیمت کمتری هم دارند منظره‌ای به سمت هتل دارند، برخی دارای منظره دریا و تعدادی دیگر رو به غروب و دریا چشم‌اندازی عالی دارند.

اتاق های هتل ترنج کیش

از دیگر امکانات اتاق های هتل ترنج کیش می‌توان به سرویس بهداشتی مجهز با وان و توالت فرنگی و دوش اشاره کرد که در آن انواع لوازم بهداشتی مانند شامپو، صابون، حوله، دستمال توالت و سشوار قرار دارد. همچنین تمامی اتاق‌های هتل ترنج کیش، دارای تلوزیون ال ای دی به همراه گیرنده دیجیتال هستند، اما در برخی از این اتاق‌ها مانند سوئیت امپریال، سه عدد تلوزیون برای سالن و دو اتاق خواب وجود دارد.

اینترنت وای‌فای نیز در تمامی اتاق های هتل ترنج کیش از جمله واحدهای اقامتی آن موجود است و این نظر با هیچ‌گونه قطعی یا مشکلی مواجه نخواهید بود. ضمناً این اتاق‌ها تماماً مبله هستند و دارای مبلمان، میز نهارخوری، کمد، میز تحریر، کاناپه تخت‌خواب‌شو، میز و صندلی آرایش و سرویس خواب می‌باشند. سایر امکانات اتاق‌های هتل ترنج کیش در زیر آمده است:

  • سیستم تهویه هوا
  • جا لباسی و آویز لباس
  • تلفن (پرداخت در محل)
  • اسپیلت
  • موارد ایمنی
  • جعبه کمک‌های اولیه
  • سیستم اعلام حریق
  • آباژور

سخن پایانی

هتل ترنج کیش، امروزه به یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره کیش تبدیل شده است. تمامی اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش، مانند یک منزل شخصی دارای امکانات و تجهیزات عالی هستند. همه این موارد باعث شده است که هزینه رزرو هتل ترنج کیش، نسبت به سایر هتل‌های کیش و حتی ایران بالاتر باشد. شروع قیمت اتاق‌های هتل ترنج کیش در شهریور ۱۴۰۲ از ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان به ازای هر شب می‌باشد. با این حال اگر می‌خواهید لحظات خاطره‌انگیزی برای خود رقم بزنید و در یک هتل ساحلی عالی اقامت داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم اقامت هتل ترنج کیش را از دست ندهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 234 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 3 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.