اطلاعات سفر مناسب ترین خودرو ها برای خانواده در کیش - اطلاعات سفر

هیچ تفریحی مانند سفر همراه با خانواده نمی‌تواند روحیه شما را تغییر دهد. به خصوص اگر مقصدی مناسب با فصل برای سفر انتخاب شود. کیش یکی از مقاصد توریستی جذاب در فصول سرد و حتی بهار است. اگر قصد دارید از مکان‌های دیدنی این جزیره با خودروی شخصی بازدید کنید و متکی به وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی نباشید؛ اجاره ماشین یک تصمیم عاقلانه است. کرایه یک اتومبیل خانوادگی در جزیره زیبای کیش، یک تصمیم مهم است که می‌تواند به شما کمک کند از دردسر تاکسی گرفتن و هزینه‌های سرسام‌آور آن رها شوید و این مشکلات را با خاطرات فوق‌العاده جایگزین کنید.

اگر با خانواده قصد سفر به کیش را دارید؛ نیاز به خودرویی خواهید داشت که فضای زیادی دارد و در عین حال امن و راحت بوده و مصرف سوختش پایین باشد. هنگام اجاره ماشین در یک سفر خانوادگی، برنامه‌ریزی دقیق و توجه به جزئیات بسیار مهم است. علاوه بر انتخاب خودروی مناسب، رعایت برخی از نکات مهم مانند استفاده از خدمات و سرویس‌های یک شرکت معتبر اجاره ماشین کیش می‌تواند تجربه سفر را برای شما لذت‌بخش‌تر کند.

مناسب ترین خودروهای اجاره ای  برای خانواده در کیش

مناسب‌ترین خودروهای اجاره‌ای شاسی بلند برای خانواده

خودروهای شاسی بلند غالبا جادار و بسیار راحت هستند؛ اما از بین تمام آنها گزینه‌های زیر انتخاب بهتری برای یک سفر خانوادگی لذت‌بخش محسوب می‌شوند.

تویوتا پرادو

اگر خانواده پر جمعیتی هستید؛ پرادو با ظرفیت ۷ سرنشین خودرو خوبی برای شماست. گرچه این خودرو در دسته شاسی بلندها یا همان SUVها قرار می‌گیرد؛ اما نسبت به دیگر خودروهای هم رده سواری اسپرت‌تری دارد. موتور ۶ سیلندر این خودرو توان تولید ۲۴۰ اسب بخار قدرت را داشته و نسبت به دیگر تولیدات این کمپانی از نظر قدرت و کیفیت سواری، جزء بهترین‌هاست. صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی مجهز به سیستم ناوبری ماهواره‌ای، قابلیت پشتیبانی از Apple CarPlay Android Auto، سیستم ورود و استارت بدون کلید، آینه‌های برقی گرم شونده، دوربین دنده عقب، برف پاک کن‌های خودکار، سیستم تهویه مطبوع و کنسول مرکزی خنک‌کننده، سیستم کنترل نوسان و سیستم کنترل پایین آمدن از تپه از جمله امکانات و آپشن‌های مدل پایه این خودرو هستند که در اکثر تریم‌های آن وجود دارند.

اجاره‌ خودروهای شاسی بلند کیش برای خانواده

نیسان ایکس تریل

کیفیت عالی ساخت و توان فنی بالای موتور، دو ویژگی مهمی هستند که خودرو ایکس تریل ساخت کمپانی نیسان را به گزینه‌ای عالی برای اجاره در سفرهای خانوادگی تبدیل کرده‌اند. موتور ۵٫۲ لیتری این خودرو توان تولید ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. سیستم ایمنی بسیار دقیقی که برای طراحی این خودرو استفاده شده با آشپن‌هایی مانند سیستم رسانه‌ای و سرگرمی، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، دسترسی به برنامه‌های گوناگون از جمله فیسبوک و تریپ ادوایزر، سیستم پخش موسیقی و پاسخگویی تلفن از طریق بلوتوث، صفحه نمایش ۷ اینچی و بلندگوهای استریوی چندگانه، سیستم گرم کن و سرد کن صندلی، سیستم تنظیم برقی صندلی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف پانارومای برقی، سیستم کروز کنترل و سیستم هوشمندی پارک خودرو تکمیل شده است.

نیسان کیکس

این خودرو از سال ۲۰۱۶ وارد بازارهای جهانی شد و در ظرف مدت کوتاهی توانست به لطف طراحی و مهندسی دقیق خود، به یکی از اتومبیل‌های شاسی بلند محبوب در سطح بین‌المللی تبدیل شود. نیسان کیکس مجهز به یک موتور ۴ سیلندر با توان تولید ۱۲۲ اسب بخاری قدرت و گشتاوری معادل ۱۴۹ نیوتن بر متر است که قادر است سرعت خودرو را ظرف ۱۲ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. یکی از نقاط قوت نیسان کیکس، مصرف پایین سوخت آن است. طبق اعلام مراجع رسمی، این ماشین ۶٫۵ لیتر مصرف سوخت ترکیبی دارد.

تویوتا لندکروز

با اینکه بیش از ۷۰ سال از ورود اولین نسل تویوتا لندکروز به بازار می‌گذرد؛ اما هنوز هم این خودرو به عنوان یک خودرو خانوادگی جادار و ایمن در جهان شناخته می‌شود. این ماشین ژاپنی بسیار محبوب مجهز به یک موتور قدرتمند ۲٫۸ لیتری، گیربکس اتوماتیک شش سرعته و سیستم تعلیق خارق‌العاده است. سیستم کنترل پایداری، سیستم تهویه دوگانه خودکار، گرمکن صندلی‌‌های جلو، سانروف برقی سه حالته، خروجی سیستم تهویه برای سرنشینان ردیف دوم و سوم، ترمز ضد قفل، چراغ‌‌های LED، فرمان تلسکوپی، خروجی برق ۲۲۰ ولت، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و دریچه تهویه عقب، صندلی برقی راننده، آینه‌های جانبی گرمکن‎‌دار و شیشه‌های دودی عقب از جمله امکانات متعددی هستند که مهندسان برای طراحی و تولید تویوتا لندکروز از آنها استفاده کرده‌اند.

هیوندای توسان

توسان در بین همه خودروهای مناسب برای سفرهای خانوادگی، هم ظاهر زیباتری دارد و هم قدرتمند است. کمپانی هیوندای برای ساخت پیشرانه این خودرو از یک موتور ۲ لیتری استفاده کرده است که توان تولید ۱۵۷ اسب بخار را داشته و آن را با یک سیستم گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک هماهنگ کرده است. با اجار هیوندای توسان در کیش می‌توانید از امکاناتی مانند ۱۰ کیسه هوا، سیستم‌های پایداری و کمک راننده  از جمله ABS، BAS، TCS، CBS ، ESP ، EBD، سیستم کلید ضد سرقت ایموبلایزر، قفل مرکزی در اختیار راننده، ریموت کنترل رادیویی، سیستم کیلس استارتر، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی (DBC) و سیستم شروع حرکت در سربالایی (HAC) استفاده کنید و سفر خود را لذت‌بخش‌تر کنید.

کیا اسپورتیج نیو

این خودرو با وجود بدنه‌ای به ظاهر کوچک، ظرفیت ۵ سرنشین بزرگسال را دارد و موتور ۲ لیتری قدرتمند آن، با تولید ۱۷۶ اسب بخار قدرت، سفری لذت‌بخش را برای شما به همراه می‌آورد. در تولید این محصول کمپانی کیا، از چراغ‌های LED، چراغ‌های جلوی خودکار، شیشه‌های رنگی عقب، فرمان شیب‌دار و تلسکوپی، دریچه هوای عقب، پشتی تاشو صندلی‌های عقب، صفحه نمایش لمسی، بلوتوث و سیستم صوتی شش بلندگو با پورت USB، جک ورودی کمکی، رادیو ماهواره‌ای، برف پاک کن مجهز به یخ‌شکن، سیستم ورود و استارت بدون کلید، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده و کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای به عنوان امکانات و آپشن‌های جدید استفاده کرده است.

اجاره‌ خودروهای سدان در کیش برای خانواده

مناسب‌ترین خودروهای اجاره‌ای سدان برای خانواده

سدان‌ها نیز انتخاب خوبی برای سفرهای خانوادگی هستند. اکثر افرادی که با خانواده به کیش سفر می‌کنند و به دنبال ماشینی هستند که مصرف سوخت پایین‌تری نسبت به شاسی بلندها داشته باشد؛ به سراغ سدان‌های لوکس و جدیدی می‌روند که نه از نظر سواری و نه از نظر ظاهری چیزی نسبت به شاسی بلندهای جدید کم ندارند. در ادامه چند سدان بسیار پرطرفدار و مناسب برای سفرهای خانوادگی را به شما معرفی خواهیم کرد.

هیوندای سوناتا

سوناتا یک خودرو لوکس و خانوادگی بسیار پرطرفدار در جهان است که با بدنه جادار خود، ظرفیت ۵ سرنشین بزرگسال را دارد. در تولید این خودرو مدرن از یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با گنجایش ۲ لیتری استفاده شده که حداکثر قدرت آن ۱۹۳ اسب بخار و حداکثر گشتاورش نیز ۲۰۵ نیوتن متر است. سوناتا مجهز به امکانات رفاهی و ایمنی متعددی از جمله سیستم گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، تهویه صندلی‌های جلو، تهویه خودکار دوگانه، دوربین دید عقب، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر لمسی، پرده ‌های جانبی عقب، پرده عقب برقی، ترمز پارک برقی، سیستم صوتی حرفه‌ای، رمز ABS ضد قفل، قفل ضد سرقت و کلید هوشمند با استارت دکمه‌ای است.

کیا اپتیما

گرچه کمتر از ۲۰ سال است که از ورود نسخه اولیه اپتیما به بازار می‌گذرد؛ اما طی این دو دهه، این محصول جزء پرفروش‌های بازار بوده است. کیا اپتیما با موتور ۴ سیلندر خطی ۲٫۴ لیتری خود قادر است ۱۷۲ اسب بخار قدرت تولید کرده و بدون افت در عملکرد، ۵ سرنشین بزرگسال را جابه‌جا کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 190 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 15 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.