اطلاعات سفر موافقت با 3 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه - اطلاعات سفر

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، موافقت با ۳ طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه صورت گرفت.

محمدرضا سهیلی در ششمین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری استان اظهار کرد: در این جلسه سه طرح سرمایه گذاری در شهرستان های کرمانشاه و جوانرود مورد بررسی قرار گرفت که برای صدور موافقت اصولی مورد تایید قرار گرفتند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه افزود: این طرح ها شامل یک مجتمع بزرگ گردشگری، رستوران بین راهی و مجموعه اقامتی پذیرایی است.

او ادامه داد: یکی از این طرح ها در مسیر کوریدور بیستون طاق بستان قرار دارد که یک طرح بزرگ سرمایه گذاری است که در چند فاز می تواند موتور پیشرانی برای سایر طرح های گردشگری این مسیر باشد.

سهیلی در ادامه تصریح کرد: طرح های سرمایه گذاری با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال برای استان در سریع ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار میگیرد و در صورت تایید برای دریافت موافقت اصولی و اخذ استعلام های لازم به دستگاه ها معرفی می شوند.

او گفت: در استان کرمانشاه با توجه به اینکه به لحاظ پروژه هایی با محوریت تفریحاتی که به گردشگران خدمات ارائه کند ضعف هایی وجود دارد، اگر سرمایه گذارانی در این حوزه ورود کنند، طرح آنها بصورت ویژه مورد بررسی قرار میگیرند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه با توجه به ظرفیت های گردشگری نیازمند اجرای طرح های بزرگ در حوزه زیرساخت های تاسیسات گردشگری است که با توجه به درخواست های موجود در آینده نزدیک شاهد اجرای پروژه های بزرگ در استان خواهیم بود.

موافقت با 3 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 17 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها