اطلاعات سفر موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا می روند - اطلاعات سفر

خبرگزاری مهر/ براساس خبر و گزارشهای بدست آمده، موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا می روند.

موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تعطیلات عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا می آیند.

این طرح برای نخستین بار در ایام تعطیلات عید فطر سال ۱۴۰۱ به منظور کمک به تسهیل در تردد گردشگران با حضور ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در جاده چالوس به اجرا گذاشته شد. در این راستا امسال نیز ۲۶ دستگاه موتورسیکلت عضو کلوپ ملی گردشگری موتورسیکلت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در اجرای این طرح مشارکت خواهند داشت.

تسریع در ارائه خدمات و رفع مشکلات خودروها و مسافران در کمترین زمان به منظور کمک به کاهش بار ترافیکی راهها، روان سازی حرکت وسایل نقلیه در جاده چالوس، پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی، نظارت و آموزش رانندگی ایمن به رانندگان و امدادرسانی به موقع به هموطنان و گردشگران از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره های ۰۹۶۲۹، ۶۴۲۳ (۰۲۱) و ۱۴۲۳ در سراسر کشور در تمام روزهای سال به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروههای امدادی در تمامی محورهای مواصلاتی کشور است.

موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا می روند

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 70 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 19 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها