اطلاعات سفر هتل ساینا یکی از هتل های خوب شهر تهران است - اطلاعات سفر

سیری در ایران/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، هتل ساینا یکی از هتل های خوب شهر تهران است.

هتل ساینا تهران هتلی ۳ ستاره با سبکی مدرن و تکنیک های جدید معماری و امکانات ویژه می باشد. هتل ساینا تهران در مرکز شهر تهران نزدیک به مراکز تجاری و دفاتر، وزارتخانه ها و بخشهای اقتصادی واقع شده و دسترسی آن به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو عالی می باشد.

واحدهای اقامتی در این هتل به صورت اتاق و سوئیت ارائه شده که ویژگی برجسته همه آنها تمیزی و نظافت مناسب است. علاوه بر این اتاق ها چیدمان مطلوبی داشته و با رنگ های گرم دکور شده اند. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه مطبوع مجهز بوده و تخت خواب های راحتی دارند. تلویزیون، میز آرایش و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده هستند. همچنین حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی فرنگی نیز در همه اتاق ها موجود است.

رستوران هتل در طبقه همکف واقع شده و فضایی آرام و دلنشین دارد. این رستوران با ارائه منوی متنوعی از انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان هتل در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام است. کافی شاپ هتل هم در همان طبقه قرار داشته و مکان مناسبی برای استراحت و صرف نوشیدنی و دسر بعد از سپری کردن یک روز شلوغ در پایتخت است.

هتل ساینا یکی از هتل های خوب شهر تهران است

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : گردشگری تاريخ : 30 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها