اطلاعات سفر معرفی تعدادی از محبوب ترین مراکز خرید کیش - اطلاعات سفر

کیش یکی از جزایر خلیج فارس است که سالانه بیش از یک میلیون گردشگر از آن بازدید می کنند. این جزیره زیبا علاوه بر ساحل مرجانی و آبهای آرام و زلال، مراکز خرید و پاساژهای فراوانی دارد که هر گردشگری را به سمت خود جذب می کند. شاید بتوان گفت برخی از مسافران صرفا جهت خرید از محبوب ترین مراکز خرید کیش هست که به کیش سفر می کنند. با ما در مقاله مراکز خرید معروف کیش همراه باشید تا شما را با تعدادی از مهمترین پاساژهای کیش آشنا کنیم.

بازار پارس خلیج در سال ۱۳۷۰ در شمال غرب کیش با مساحتی حدود ۱۲ هزار متر مربع به بهره برداری رسید. بازار پارس در منطقه بومی و مسکونی جزیره واقع شده و با بخش توریستی آن متفاوت هست. این بازار دارای ۱۵۰ غرفه بوده که در یک طبقه قرار گرفته اند. شما می توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود از جمله پوشاک، لوازم آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، تلفن همراه، تجهیزات رایانه ای را از این بازار تهیه نمایید. خرازی، آژانس مسافرتی، مشاور املاک، مرکز تلفن راه دور هم از جمله موارد دیگری هستند که در این بازار مشغول فعالیت هستند. تنوع کالاهای بازار پارس خلیج فارس و قیمت مناسب آنها باعث استقبال گردشگران از آن شده است.

بازار پارس علاوه بر فروشگاه، دارای رستوران و کافه نیز بوده که شما می توانید برای صرف غذا و استراحت از آنها استفاده نمایید. همچنین، این امکان وجود دارد که در ادامه خرید خود از این مورد از مهمترین پاساژهای کیش، سری هم به بازار سواحل پارک بزنید. بازار پارس هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آماده پذیرایی از گردشگران و خریداران هست.

بازار پارس خلیج فارس

مرکز خرید ونوس در ۲ طبقه ساخته شده و دارای ۳۱۰ غرفه هست. بیشتر فروشگاه های این بازار در طبقه اول واقع شده و در طبقه دوم اغلب دفترهای اداری و خدماتی دیده می شوند. در بازار بین المللی ونوس شما می توانید انواع کالاهایی مانند پوشاک، لوازم آرایش، اسباب بازی، لوازم خانگی را مشاهده نمایید. رستوران، کافه و بانک نیز از جمله امکانات دیگر این بازار هستند. علاوه بر این ها، وسایلی نیز برای بازی و سرگرمی کودکان در این مکان قرار داده شده اند. این بخش از مراکز خرید معروف کیش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آماده پذیرایی از گردشگران و خریداران است.

مرکز خرید ونوس

بازار صفین یا بازار عرب ها یکی از محبوب ترین مراکز خرید کیش بوده که در سال ۱۳۵۰ و در نزدیکی ساحل شمال غربی این جزیره ساخته شد. معماری این بازار به سبک عربی طراحی شده و دارای ۷۰ غرفه هست. فروشنده های آن نیز بیشتر عرب زبان و از بومی های این جزیره هستند. در بازار صفین شما می توانید تمامی کالاهای مورد نیاز خود از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی را پیدا کنید. قیمت اجناس نیز در این مورد از مراکز خرید معروف کیش نسبتا ارزان هستند.

بازار صفین

مرکز خرید زیتون در سال ۱۳۷۶ و در ۲ طبقه افتتاح شد. این مرکز بدلیل معماری متفاوت و خاصی که دارد، بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. طراحی داخلی مرکز خرید زیتون به صورت چندین نیم طبقه انجام شده و همین طراحی آن را منحصر بفرد کرده است. معماری نمای بیرونی نیز تکرار زاویه هایی را به نمایش می گذارد که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این مورد از مهمترین پاساژهای کیش دارای ۹۶ غرفه تجاری بوده که در آنها انواع کالاها از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی به فروش می رسند.

۱۲ واحد این مورد از مهمترین پاساژهای کیش نیز به دفاتر اداری تعلق دارند. رستوران، کافی شاپ و بانک از دیگر امکانات مرکز خرید زیتون هستند. این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ باز بوده و قیمت اجناس در فروشگاه هایش بسیار مناسب است.

مرکز خرید زیتون

بازار بین المللی پانیذ در سال ۱۳۷۸ در خیابان فردوسی احداث شد. این مورد از محبوب ترین مراکز خرید کیش دارای ۲ طبقه و ۱۸۳ غرفه بوده و در فروشگاه های آن انواع لوازم مانند پوشاک، کیف و کفش، ساعت، لوازم آرایشی، بدلیجات، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، موبایل و تجهیزات رایانه ای به فروش می رسند. این بازار دارای امکانات دیگری از قبیل رستوران، کافی شاپ، فست فود و کافی نت بوده و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

مرکز خرید پانیذ

بازار پردیس در سال ۱۳۷۱ و در بخش شرقی این جزیره احداث شد. در طراحی این مورد از مراکز خرید معروف کیش از بهترین و معروف ترین معماران فرانسوی کمک گرفته شده است. بازار پردیس یک شامل ۲۲۸ غرفه بوده که در آنها انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری به فروش می رسند. همچنین، گردشگران و خریداران در این بازار می توانند از امکاناتی چون دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی، بانک های خصوصی و دولتی، کافی نت، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی برخوردار باشند.

بازار پردیس یک

پردیس دو در سال ۱۳۷۸ و در نوار ساحلی بخش شرقی جزیره کیش افتتاح شد. در طراحی معماری این بازار نیز از مشاوران فرانسوی کمک گرفته شده و تمامی استانداردهای مراکز خرید اروپایی در آن رعایت شدند. بازار پردیس دو شامل ۴ طبقه و ۲۴۰ غرفه بوده که ۲۳۰ غرفه آن تجاری و ۱۰ غرفه اداری هستند. در فروشگاه های این مرکز می توانید لوازمی مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، کالاهای تزیینی و لوکس، لوازم صوتی و تصویری را پیدا کنید. رستوران، کافی شاپ، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و بانک از جمله دیگر امکانات این مورد از مهمترین پاساژهای کیش هستند.

بازار پردیس دو

مرکز خرید دامون در سه طبقه و ۱۰۸ غرفه راه اندازی شده که ۹۸ غرفه این مرکز تجاری و بقیه آن خدماتی هستند. در غرفه های این مورد از محبوب ترین مراکز خرید کیش می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، زیورآلات، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری را پیدا کنید. شما می توانید در حین خرید، به موسیقی زیبایی که با پیانو نواخته می شود نیز گوش داده و از آن لذت ببرید. یکی از طبقات این مرکز مخصوص فودکورت و رستوران بوده که در آنها می توانید انواع غذاهای ایرانی، چینی و فست فود را سفارش دهید.

مرکز خرید دامون

بازار مریم را اولین بازار کیش بعد از انقلاب می دانند که در سال ۱۳۶۹ و در خیابان سنایی این جزیره افتتاح شد. این بازار در فضایی باز قرار دارد و معماری آن به صورت سازه های چوبی و نمای سنتی طراحی شده است. طراحی منحصر بفرد و متفاوت این بازار در کنار نورپردازی ها و گلکاری های جذاب آن باعث توجه گردشگران شد. ضمن اینکه قیمت اجناس نیز در اینجا نسبتا ارزان هست. مریم شامل ۵۲ غرفه بوده که در آن انواع پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی بفروش می رسند. کافی شاپ و دفتر خدمات مسافرتی نیز از جمله موارد دیگری هستند که در این بخش از مهمترین پاساژهای کیش فعالیت می کنند.

بازار بین المللی مریم

بازار مروارید در سال ۱۳۷۳ در این جزیره افتتاح شد. این بازار با استفاده از هنر باستانی ایرانی طراحی شده و از معماری دوره هخامنشی الهام گرفته شده است. در بازار مروارید ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه وجود دارند که هریک از آنها دارای نام مخصوص خود هست. برای نامگذاری این بازارچه ها از نامهای ایرانی آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، بیستون، ایران و آریا استفاده شد. تالار مرکزی بازار مروارید با هنرهایی مانند گچبری، سنگ کاری و مسکاری تزیین شده و آب نمای زیبایی نیز در آن قرار دارد.

این تالار بازارچه های این مرکز خرید را به یکدیگر پیوند می دهد. در این بازارچه ها ۲۰۸ غرفه وجود دارند که در آنها می توانید تمام لوازم مورد نیاز خود را پیدا نمایید. غرفه های پوشاک، کیف و کفش، عینک، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی از جمله موارد موجود در این مورد از مراکز خرید معروف کیش هستند. رستوران، کافی شاپ و یک کافی نت نیز از جمله امکانات دیگری بوده که می توانید در این مرکز به آنها دسترسی داشته باشید.

مرکز خرید مروارید

بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ و در سواحل شرقی جزیره احداث شد. بازار مرجان یک مجتمع تجاری تفریحی است که علاوه بر بازار، دارای یک ساحل و واحدهای مسکونی نیز هست. تعداد غرفه های این بازار ۲۶۰ واحد بوده که ۱۳۴ واحد آن تجاری و بقیه اداری هستند. شما می توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه را در فروشگاه های آن پیدا کنید.

بازار مرجان کیش

مرکز خرید سارینا در بخش شرقی این جزیره احداث شده است. دو طبقه از این مجتمع تجاری و مابقی اداری و پارکینگ هستند. بنای این مرکز بسیار زیبا طراحی شده و چشم انداز زیبایی نیز رو به دریا دارد. از این رو، در بین گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است. اجناس و کالاهایی که در این مرکز به فروش می رسند، اغلب از برندهای معتبر هستند. پس، اگر برند بودن کالا برای شما اهمیت دارد، بازدید از این مجتمع را از دست ندهید.

مرکز خرید سارینا یک
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 215 views بار دسته بندی : تفریح و سرگرمی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها