اطلاعات سفر پارک ساحلی سیمرغ کیش؛ تفرجگاهی در جنوب ایران - اطلاعات سفر

جزیره کیش یکی از جزایر زیبایی بوده که در حاشیه خلیج فارس و در کنار تنب بزرگ و کوچک قرار دارد. این جزیره آنقدر زیبایی داشته که مسافران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب می کند. یکی از مکانهای زیبا و طبیعی این جزیره، پارک سیمرغ کیش هست؛ پارکی که در جنوب شرقی جزیره کیش و در کنار مجموعه دلفیناریوم کیش قرار دارد. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه شوید تا شما را از آدرس پارک ساحلی سیمرغ کیش و همچنین تفریحات پارک ساحلی سیمرغ کیش آگاه کنیم.

پارک ساحلی سیمرغ

جاذبه ای تفریحی و زیبا

پارک دیدنی سیمرغ در میان دو جاده جهان و جاده دوچرخه سواری است. این پارک بی مثال جزیره کیش مساحتی بیش از ۱۵ هزار متر مربع دارد، در امتداد ساحل قرار گرفته و زیبایی خاص و چشم اندازی بی نظیر دارد. در این پارک فضای بسیاری به کودکان اختصاص داده شده است، بطوریکه با فراغ بال می توانید کودک دلبند خود را به این فضای بازی ببرید. در این پارک علاوه بر زمین بازی کودکان، زمین های ورزشی نیز قرار دارند؛ زمین ورزش بدمینتون، پینگ پنگ و پیست اسکیت. اگر در جزیره کیش بدنبال پارکی با امکانات ویژه و فضایی مناسب هستید، می توانید به پارک بی نظیر سیمرغ بروید.

جاذبه ای تفریحی و زیبا

این پارک دیدنی مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران کیش هست. پارک سیمرغ کیش یکی از پارکهای ساحلی کیش و خاورمیانه بوده و مانند دیگر پارکهای ساحلی جهان، دارای امکانات تفریحی و گردشگری مناسب است. این پارک یکی از پارک های زیبا با امکانات ویژه است که نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای کودکان لذت بخش و شادی آور هست. پس، دیدن این پارک زیبا را از دست ندهید و در کنار خانواده و عزیزانتان از این پارک ساحلی بازدید کرده و اوقاتی شاد را در کنار هم سپری کنید.

آدرس: جنوب شرقی کیش و همسایگی دلفیناریوم

جاذبه ای تفریحی و زیبا 2
جاذبه ای تفریحی و زیبا 3
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 196 views بار دسته بندی : تفریح و سرگرمی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها